Miercuri, 15 noiembrie 2023 are loc la Hotel Sheraton, a 9-a ediție „ESOMAR Connect ROMANIA 2023”, conferința locală a industriei de cercetare de piață.
Tematica acestei ediții este “Macro tendințe în comportamentul consumatorilor din România” | “Macro-Consumer Trends in Romania”.
Programul “ESOMAR Connect 2023” include o agendă dinamică susținută atât de agenții/companii de cercetare de piață (internaționale și locale), cât și de clienți finali (care folosesc serviciile industriei de cercetate de piață). Tema din acest an este despre tendințele consumatorilor și, implicit, despre înțelegerea intereselor consumatorilor români. Aceste tendințe modelează comportamentele prin care oamenii interacționează cu produsele și serviciile; iar consumatorii, la rândul lor, influențează modul în care companiile ar trebui să își planifice strategiile de marketing și de vânzări.
“ESOMAR Connect 2023” se va bucura și de prezența unui invitat special, un renumit „storyteller” pentru brandurile globale, pe care le ajută să se adapteze dinamicii piețelor și tendințelor economice prin utilizarea unor tehnici jurnalistice, transformând astfel informațiile economice și predictiile statistice în povești de impact: Grant Fuller, Fondator Every Rung.
Evenimentul „ESOMAR Connect” reprezintă un parteneriat între ESOMAR și SORMA România și va fi găzduit de Alina Șerbănică, Membru în Consiliul Director al ESOMAR. ESOMAR Connect se adresează specialiștilor în cercetare de piață și de marketing reprezentând jucătorii din toate industriile (FMCG, retail, IT/technology și telecom, servicii bancare, healthcare etc.), precum și profesorilor, studenților sau viitorilor specialiști în cercetarea de piață.
Companiile din industria de cercetare de piață prezente cu speakeri la această conferință sunt: Anamnesis, Daedalus New Media Research, DataDiggers, Exact Business Solutions, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar, Mercury Research, MKOR Consulting și Nielsen IQ.
“ESOMAR Connect 2023” găzduiește și speakeri din partea clienților (beneficiari ai serviciilor de cercetare de piață): Alka Group România, OTP Bank România și Synevo.