Decathlon prelungește parteneriatul cu NBA la nivel internațional. Retailerul va lansa o gamă extinsă de produse licențiate NBA în Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și America Latină

Decathlon prelungește parteneriatul cu NBA la nivel internațional. Retailerul va lansa o gamă extinsă de produse licențiate NBA în Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și America Latină

DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți ani,  oferindu-le fanilor din Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și America Latină o gamă mai largă de produse cu licența oficială NBA.

Comercializată în cadrul ofertei de produse pentru baschet a DECATHLON, colecția include ghete de baschet, îmbrăcăminte lifestyle în culorile NBA și ale francizelor NBA; de asemenea, colecția va cuprinde și accesorii și coșuri de baschet inscripționate cu sigla NBA, care vor fi vândute exclusiv în peste 1.700 de magazine DECATHLON și online. În sezoanele viitoare, colaborarea va include și seturi de echipamente pentru echipe, care pot fi personalizate pentru cluburile de baschet care permit echipelor să își personalizeze ținuta în culorile NBA.

Reînnoirea și extinderea acestui parteneriat reprezintă dovada încrederii pe care NBA o are în produsele și expertiza DECATHLON”, a declarat Fabien Brosse, Chief Products and Sports Officer la DECATHLON. „DECATHLON și NBA împărtășesc aceeași pasiune pentru sport, indiferent de vârstă, nivel de experiență sau mediu de proveniență. Această colaborare reînnoită simbolizează cu certitudine angajamentul nostru de a încuraja oamenii să facă mișcare, bucurându-se de beneficiile sportului”.

Această extindere a parteneriatului este urmarea firească a colaborării noastre cu NBA”, a declarat Jeremy Angelard, Basketball Leader la DECATHLON. „Suntem mândri să continuăm crearea de produse sportive de calitate, într-un mod mai responsabil, care îi vor încânta pe fanii și jucătorii de baschet și pe clienți totodată.”

Suntem încântați să extindem colaborarea cu DECATHLON, după lansarea cu succes a gamei NBA DECATHLON în 2021”, a declarat Steve Griffiths, Director General Parteneriate Mondiale în Europa și Orientul Mijlociu al NBA. „Ne dorim să oferim fanilor și jucătorilor o gamă mai largă de produse NBA, cu care să-și poată exprima pasiunea pentru baschet”.

Fanii pot urmări NBA pe Facebook, Instagram, X, și YouTube și pot descărca aplicația oficială a NBA pe iOS și Android pentru știri de ultimă oră, actualizări, scoruri, statusuri, programe, video-uri și altele.

DECATHLON, unul din liderii mondiali în comercializarea cu amănuntul de produse sportive, cu sediul principal în Franța, este specializat în crearea de produse sportive și distribuirea lor online și în magazine fizice din peste 1.700 de sedii. DECATHLON are peste 108.000 de angajați la nivel global și este prezent în 70 de țări.

Din 2016, DECATHLON are o echipă dedicată care concepe propriile produse și tehnologii pentru bashet, inclusiv panouri pentru coșuri, îmbrăcăminte și încălțăminte pentru baschet, protecții și susțineri.

The National Basketball Association (NBA) este o organizație sportivă și de mass-media mondială a cărei misiune este să inspire și să reunească oameni de pretutindeni prin puterea baschetului.

Înființată în jurul a cinci ligi sportive profesioniste: NBA, WNBA, NBA G League, NBA 2K League și Basketball Africa League, NBA are o prezență internațională majoră cu jocuri și programe disponibile în 214 țări și teritorii, în peste 50 de limbi, și produse comercializate în peste 200 de țări și teritorii de pe toate cele șapte continente. La începutul sezonului 2022-23 NBA avea 120 de jucători internaționali din 41 de țări. Activele digitale ale NBA includ NBA TV, NBA.com, Aplicația NBA și NBA League Pass. NBA a creat una din cele mai vaste comunități de social media din lume, cu 2,1 miliarde de aprecieri și urmăritori de pe tot globul pe toate platformele ligii, ale echipelor și ale jucătorilor. NBA Cares, platforma de responsabilitate socială mondială a NBA, se asociază cu organizații comunitare renumite din toată lumea pentru a aborda probleme sociale importante din domeniile educației, incluziunii, dezvoltării tineretului și familiei, și ale sănătății și bunăstării.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related