SLooP și Film Forum România marchează lansarea filmului Jocurile Foamei: Balada Șerpilor și a Păsărilor Cântătoare printr-un smoothie cu o etichetă reinterpretată, în ediție limitată. Produsul va fi disponibil la raft, în magazinele selecționate, începând din această săptămână și păstrează rețeta îndrăgită deja de către consumatori: cocos și ananas.
La fel cum acțiunea filmului aduce împreună șerpii și păsările cântătoare, într-o dualitate dinamică, smoothiurile SLooP combină ingrediente inedite, pentru gusturi surprinzătoare.
„SLooP CocoLoco este protagonistul firesc al acestei colaborări, fiind aroma preferată de către consumatorii noștri. Ne adresăm prin această colaborare atât fanilor nostalgici ai primei serii din Jocurile Foamei, cât și generației care acum descoperă pentru prima oară aventurile din Panem. SLooP este poziționat astfel, ca o provizie care schimbă jocul în favoarea ta, pentru că toți avem nevoie de un avantaj în anumite circumstanțe sau jocuri.”, explică Melania Damian, Managing Partner Loja Fructelor.
„Ne bucurăm de deschiderea de care am avut parte din partea echipei brandului SLooP și de oportunitatea pe care ne-au oferit-o, de a veni mai aproape de consumatori și de a-i surprinde cu provocări inspirate din tematica filmului, în universul lor cotidian. Sperăm că această campanie să surprindă plăcut și să îi provoace pe tineri să descopere cea mai nouă producție cinematografică din universul fictiv Hunger Games, bazată pe cărțile publicate de Suzanne Collins, din noiembrie în toate cinematografele.”, declară Andreea Zidaru, General Manager al Forum Film Romania, distribuitorul oficial al filmului.
Jocurile Foamei: Balada Șerpilor și a Păsărilor Cântătoare ajunge în România începând din 17 noiembrie și aduce pe marile ecrane povestea Președintelui Snow, unul dintre cei mai temuți lideri ai Panemului. Acțiunea este plasată cu 64 de ani înaintea evenimentelor primului film din serie și îi are printre protagoniști pe Rachel Zegler, Hunter Schafer, Viola Davis și Peter Dinklage.
Fanii actuali și viitori vor descoperi la raft și un concurs în cadrul căruia pot câștiga bilete la film, iar dacă urmăresc paginile de social media SLooP, pot participa la diverse activări în tematica filmului!
SLooP este un brand dedicat misiunii de a construi o afacere sustenabilă, care este catalizată de dorința puternică de a îmbunătăți viața oamenilor și care investește mult în educare și inovare pentru îndeplinirea acestei viziuni.
Mai pe scurt, SlooP înseamnă bunătate dincolo de produse. Iar pentru că iubește oamenii, SLooP și-a menținut încă de la început bunele obiceiuri:
- etichetele sunt transparente, pentru că secretul calității este să nu existe secrete;
- ne purtăm cu mândrie rețetele simple, curate, fără zahăr adăugat;
- deși s-a maturizat, și-a menținut silueta delicată și se prezintă în porții (și proporții) perfecte pentru consumul zilnic și responsabil de fructe si legume
- conține fructoza fructelor și legumelor din care este creat; sticluțele noastre se savurează cumpătat.