UEFA alege KIPSTA pentru UEFA Europa League și UEFA Europa Conference League

UEFA alege KIPSTA pentru UEFA Europa League și UEFA Europa Conference League

Deja  furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum  Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul oficial de mingi de meci al UEFA Europa League și UEFA Europa Conference League pentru sezoanele competiționale 2024-2027.

KIPSTA își continuă ascensiunea în fotbalul profesionist. Începând cu sezonul 2024-2025,     pentru o perioadă de trei ani (până la sfârșitul sezonului 2026-2027), marca de fotbal DECATHLON va furniza mingea oficială pentru competitiile UEFA Europa League și UEFA Europa Conference League. Din Portugalia până în Azerbaidjan, din Insulele Feroe până în Turcia, toate meciurile din aceste competiții se vor juca folosind mingi oficiale de meci concepute și produse de KIPSTA.

KIPSTA, al cărei sediu general se află la Kipstadium din Tourcoing, Franța, produce, de mai mulți ani, mingi oficiale de meci care îndeplinesc cele mai înalte cerințe tehnice ale Ligue 1 Uber Eats și  Ligue 2 BKT din Franța, precum și ale Jupiler Pro League din Belgia.

Datorită lipirii termice a segmentelor mingii sale de meci (minge fără cusături), mingile oficiale de meci KIPSTA oferă o sfericitate și o durabilitate superioare. De asemenea, oferă o senzație intensă în timpul jocului, datorită componentei din spumă de microfibră texturată și a debosării. Mingile oficiale de meci KIPSTA se caracterizează prin traiectoria de zbor foarte stabilă. Proiectate, testate și create în Franța, mingile oficiale de meci KIPSTA sunt certificate FIFA QUALITY PRO.

Fabien Brosse, Chief Products and Sports Officer în cadrul DECATHLON, a declarat: „Decizia UEFA recunoaște expertiza și capacitatea KIPSTA de a oferi un produs tehnic de înalt nivel, care îndeplinește cele mai înalte standarde. De asemenea, consolidează angajamentul echipelor KIPSTA față de practicarea fotbalului, fie că este vorba de amatori sau profesioniști, în întreaga lume.”

Guy-Laurent Epstein, Director de marketing al UEFA, a declarat: „Suntem încântați să anunțăm pentru prima dată KIPSTA ca furnizor oficial de mingi de meci, deoarece ne unim forțele cu un brand care ne împărtășește pasiunea pentru inovație, calitate și dragostea pentru joc. Experiența KIPSTA în furnizarea de mingi de cea mai bună calitate și angajamentul față de acest sport vor fi atuuri extraordinare pe măsură ce UEFA Europa League și UEFA Europa Conference League pășesc în noi ere”.

DECATHLON este cel mai mare retailer de articole sportive din lume, cu peste 1.700 de magazine în peste 70 de țări. Cu modelul său de afaceri integrat, DECATHLON este specializat în crearea și producția de articole sportive inovatoare, concepute pentru a ajuta întreaga lume sa se bucure de  minunile sportului.

Fiind brandul pentru toate sporturile de echipă din grupul DECATHLON, KIPSTA s-a specializat în designul produselor de fotbal din 2016. Cu sediul în nordul Franței, misiunea brandului este de a îmbunătăți pe termen lung viața de zi cu zi a tuturor fotbaliștilor. KIPSTA se angajează să atingă excelența, oferindu-le utilizatorilor săi produse performante, inclusiv la cel mai înalt nivel și la cel mai accesibil preț posibil.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related