Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pentru performanță în industria cafelei

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pentru performanță în industria cafelei

Pe 28 noiembrie, în cadrul galei European Coffee Awards, care s-a desfășurat anul acesta la Barcelona, Radu Savopol, cofondator 5 to go, a fost desemnat câștigător la categoria Outstanding Contribution to the European Coffee Industry, o confirmare a impactului semnificativ adus de strategia sa antreprenorială inovatoare nu doar la nivel local, ci și internațional. În cadrul aceluiași eveniment, brandul 5 to go a fost nominalizat la categoria Best Coffee Chain in Central/Eastern Europe.

Organizate de Allegra Insights, o agenție importantă de cercetare din Marea Britanie, European Coffee Awards sunt cele mai prestigioase premii din sectorul european al cafelei și ospitalității, care promovează și celebrează excelența companiilor cu evoluție și rezultate spectaculoase. Gala, aflată la cea de-a 14-a ediție, aduce laolaltă an de an lideri de top din această industrie, iar câștigătorii sunt desemnați în urma unei analize riguroase realizate de o echipă de experți analiști și cercetători. Într-un an dificil și plin de provocări la nivel global,  această recunoaștere a expertizei antreprenoriale și a performanței în materie de leadership este cu atât mai valoroasă.

Nu a fost prima nominalizare sau recunoaștere primită în cadrul European Coffee Awards și ne-am bucurat de fiecare în parte în egală măsură, iar acest rezultat este o premieră la care nu speram și o confirmare pe care am trăit-o cu emoții copleșitoare. Cântărește enorm pentru noi faptul că brandul 5 to go a devenit un reper și că suntem prezenți și premiați în cadrul unor evenimente de asemenea anvergură, pentru a face cunoscută la nivel internațional industria cafelei din România. Cu siguranță, acest premiu va reprezenta un catalizator pentru performanța afacerii noastre, pentru că un astfel de rezultat trebuie să transpară în toate caracteristicile brandului 5 to go, de la calitatea produselor până capacitatea de transformare și adaptare la așteptările clienților și la evoluția pieței“, a declarat Radu Savopol.

Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul HoReCa și un început antreprenorial ca proprietar de pub, Radu Savopol a avut, în anul 2015, alături de Lucian Bădilă, viziunea de a dezvolta business-ul 5 to go, care este astăzi cea mai accesată franciză din România, deja prezentă în 105 orașe din țară.

Câștigarea acestui titlu vine după ce, săptămâna trecută, pe 22 noiembrie, 5 to go și-a adjudecat mai multe trofee în cadrul Horeca Awards, gala organizată de Horeca Insight Magazine: premiul 1 și premiul publicului pentru cea mai bună cafenea/ceainărie, premiul 1 pentru Omul Anului în HoReCa, Radu Savopol, și premiul 3 pentru cel mai bun barista, Laurențiu Sava, trainer 5 to go, alți doi traineri 5 to go fiind de asemenea nominalizați în top 5 barista România.

Astfel, 2023 se încheie cu realizări spectaculoase pentru 5 to go, care a atins anul acesta borna de 500 de cafenele deschise în România și a înregistrat cea mai mare creștere de până acum în privința vânzărilor și a cifrei de afaceri, avansând totodată pe locul 9 în topul european al lanțurilor de cafenele din Europa.

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related