Raiffeisen Digital Bank AG (RDB), noua bancă digitală care a intrat pe piața din România în prima parte a acestui an, a lansat recent 3 noi funcționalități, oferind clienților o experiență bancară îmbunătățită și simplificată: PLĂȚI INSTANT pentru trimiterea de bani în doar câteva secunde, GESTIONAREA LIMITELOR CARDULUI pentru un control mai bun asupra banilor și CONVERTOR VALUTAR, pentru a beneficia de transparență în cazul utilizării cardului în străinătate. De asemenea, o nouă promoție care oferă 150 de lei cashback este disponibilă pentru clienții noi care îndeplinesc criteriile de eligibilitate.
Contul curent RDB este gratuit și poate fi obținut în mod complet digital în aproximativ 10 minute în aplicația RDB, împreună cu un card virtual gata de utilizare.
Plățile instant reprezintă o nouă funcționalitate care le permite clienților să trimită rapid bani către prieteni, familie sau companii, direct din contul Raiffeisen Digital Bank, fără niciun cost. Dacă banca destinatarului acceptă plăți instant, clientul va vedea butonul "Plăți instant", pentru transferuri ultrarapide. Funcția de plăți instant este disponibilă 24/7 pentru transferuri de până la 49.999 lei. De asemenea, clienții RDB pot primi bani în câteva secunde în contul lor de la orice bancă din România care oferă acest serviciu.
Cu funcția de gestionare a limitelor, clienții pot personaliza limitele zilnice ale cardului virtual pentru diferite tipuri de tranzacții, cum ar fi retragerile de numerar de la ATM, plățile în magazin și plățile online. În acest fel, pot fi foarte ușor controlate cheltuielile și protejate fondurile, de exemplu prin limitarea utilizării cardului la anumite tipuri de tranzacții. Clientul poate gestiona cu ușurință limitele personalizate direct în aplicația RDB.
Convertorul valutar permite utilizatorilor aplicației RDB să verifice cursul de schimb și să calculeze suma echivalentă în lei pentru tranzacțiile cu cardul în valută, oferind astfel transparență în ceea ce privește costurile și mai mult confort. RDB nu percepe comisioane de schimb valutar în plus față de cursul de schimb oferit de Visa.
„Clienții români apreciază rapiditatea, siguranța tranzacțiilor și transparența. Suntem încântați că le putem oferi plăți instant, pentru a trimite sau primi bani în numai câteva secunde. De asemenea, clienții noștri au acum la dispoziție instrumentele necesare pentru a controla limitele de utilizare a cardului și pentru a se simți în siguranță. În cazul tranzacțiilor cu cardul în străinătate, oferim cursul de schimb valutar furnizat de Visa, fără comision adăugat de RDB, iar acum clienții noștri pot să verifice cursul valutar chiar înainte de a efectua o plată cu cardul, cu ajutorul noului convertor valutar”, spune Marian Stancu, Head of Daily Banking and Savings la Raiffeisen Digital Bank.
„Suntem atenți în mod constant la feedbackul clienților noștri și îl folosim pentru a ne îmbunătăți oferta de cont curent. Ne bucurăm că adăugăm noi servicii relevante și vom continua să dezvoltăm produse simple și accesibile, care să ofere plus valoare pentru clienții noștri”, spune Sorin Stanciu, Country Manager pentru România la Raiffeisen Digital Bank.
După două oferte promoționale de succes, care s-au derulat în perioada septembrie-noiembrie, crescând gradul de notorietate a băncii și atrăgând noi clienți, Raiffeisen Digital Bank lansează acum o nouă promoție orientată către clienți, și mai ușor de accesat. Noii clienți Raiffeisen Digital Bank care semnează un contract de cont curent în perioada 04.12.2023 - 04.01.2024 pot primi 150 de lei cashback prin utilizarea cardului de debit virtual pentru plăți la comercianți. Pentru a beneficia de acest bonus, clientul trebuie să cheltuiască minimum 300 de lei în perioada promoției prin tranzacții la comercianți, la POS (în magazin) sau prin e-commerce. Promoția este limitată la primii 500 de clienți care își deschid contul în perioada menționată și îndeplinesc criteriile de eligibilitate. Bonusul va fi achitat de către bancă în conturile clienților până la data de 19.01.2024.
Raiffeisen Digital Bank AG, cu sediul în Viena-Austria, face parte din strategia de digitalizare pe termen lung la nivel internațional a grupului Raiffeisen Bank International, care se concentrează pe îmbunătățirea constantă a valorii oferite clienților în cele 12 țări din Europa Centrală și de Est, dar și pe investiții în noi modalități de a răspunde nevoilor clienților, atât pe piețe noi, cât și pe cele existente.