[Marketer profile] Elena Constantinescu: Mi-ar plăcea ca oamenii de marketing să se așeze cu mai multă încredere la masa deciziilor. Marketingul este un motor de creștere, nu doar funcție de suport

[Marketer profile] Elena Constantinescu: Mi-ar plăcea ca oamenii de marketing să se așeze cu mai multă încredere la masa deciziilor. Marketingul este un motor de creștere, nu doar funcție de suport

Traversăm o perioadă în care eficiența e pusă pe primul loc, ceea ce e normal având în vedere contextul internațional din ultimii ani. Totuși, e important să nu tăiem bugete de dragul de-a o face și să nu sacrificăm proiecte valoroase, pentru că efectele se vor vedea pe termen lung, spune Elena Constantinescu, Senior Content Marketer cu experiență în zona B2B.

Elena și-a început cariera în jurnalism, a lucrat în media relations & executive communications, iar apoi a virat spre marketing în companii de tehnologie. După aproape zece ani în domeniu, rămâne atașată de crearea de conținut, însă a experimentat cu mai multe zone și subliniază importanța programelor de employer branding, employee advocacy, customer advocacy și referral marketing – toate încă în dezvoltare pe piața locală.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Zitec

Una dintre cele mai proeminente companii de servicii de dezvoltare software end-to-end din Europa, Zitec sustine transformarea digitala a companiilor pe aproximativ 30 de piete, precum SUA, Canada, Marea Britanie,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related