[Marketer profile] Alexandra Ilie: În 2024, ar fi bine să renunțăm la supra folosirea jargonului de marketing și la crearea mesajelor generice, fără substanță

[Marketer profile] Alexandra Ilie: În 2024, ar fi bine să renunțăm la supra folosirea jargonului de marketing și la crearea mesajelor generice, fără substanță

De la jurnalism la marketing e doar un pas pe care scrie storytelling, povestește Alexandra Ilie, Product Marketing Manager pentru companii tech B2B.

Alexandra a experimentat cu zona de content, copywriting și technical writing, până a descoperit că product marketing-ul îi oferă acel mix potrivit de creativitate, analiză strategică și tehnologie. Crede că piața locală este în plină creștere și că există oportunități semnificative, lucru care îi alungă momentan gândurile de emigrare.

Un an în marketing poate arăta diferit la un capăt la altul. Alexandra a început 2023 într-o companie mare și îl încheie într-o echipă mai mică, unde planurile se schimbă rapid – nu în mică măsură datorită dezvoltării AI-ului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related