[Noii antreprenori] Diana Pop: Ca orice antreprenor roman care se respecta, incerc sa fac cat mai multe, ordinea fiind dictata de nevoi

[Noii antreprenori] Diana Pop: Ca orice antreprenor roman care se respecta, incerc sa fac cat mai multe, ordinea fiind dictata de nevoi

In pandemie, multi am descoperit nevoia de a ne transforma casele in camine si mai prietenoase, de care sa nu ne plictisim, care sa nu ne sufoce. Oamenii au inceput sa cumpere multe plante, care aduceau viata in spatiile lor. Atunci, industria plantelor a cunoscut un boom urias, au aparut chiar memes in social media care spuneau ca plantele sunt noile animale de companie. Chiar daca am dat uitarii vremurile cand eram fortati sa stam doar acasa, unii dintre noi au ramas cu nevoia de a avea mult verde in jur si o legatura stransa cu plantele vii.

Dupa ce la finalul anului 2022 a aparut pe piata brandul Green Mirrors, antreprenoarea Diana Pop, unul dintre cei trei creatori ai lui, viseaza acum la o tara in care fiecare om sa aiba in grija macar o planta. Iubirea asta a ei pentru plante nu era ceva nou inainte de pandemie, atunci doar si-a dat seama ca un business in aceasta industrie i-ar aduce si multa bucurie, pe langa alte satisfactii.

"Cel mai important lucru la Green Mirrors este faptul ca e un business pornit din pasiune. Si cel mai important principiu de functionare pentru noi este acela ca orice am face, nu vrem sa ne pierdem pasiunea si bucuria de a-l face".

Diana Pop, Bogdan Druta si Mihai Pop sunt oamenii din spatele Green Mirrors. Cu Diana povestim in continuare despre antreprenoriatul cu plante vii, despre cum se construiesc peretii verzi, gradinile interioare si terariile.

 

Oamenii din spatele brandului

Green Mirrors inseamna “the powers combined” a trei omeni, respectiv Diana Pop, Bogdan Druta si Mihai Pop.

Eu, adica Diana:), am absolvit Universitatea de Arta Teatrala si Cinematografica I.L. Caragiale, din Bucuresti, Facultatea de Teatru, sectia Teatrologie. Dupa ce mi-am petrecut adunat vreo doi ani si jumatate in doua teatre - Teatrul Odeon si Teatrul Act - am plecat in publicitate, atrasa de mirajul unei lumi care mi se parea fascinanta pe vremea aia (adica la inceputul acestui secol). De acolo m-am dus (previzibil) “la client” si dupa cativa ani in care am acumulat experienta in brand management in doua industrii diferite - alcoale premium si reviste glossy - am luat drumul antreprenoriatului si acum aproape 15 ani am inceput Shake Advertising, o mica agentie de PR. Mihai mi s-a alaturat in cel de-al doilea an de functionare a agentiei si in toti acesti ani am dezvoltat campanii pentru niste clienti foarte cool din diverse industrii - fashion premium & luxury, beauty, pharma, masini, asigurari - ceea ce reprezinta cu siguranta un plus pentru Green Mirrors.

Bogdan este spiritul creativ al echipei Green Mirrors. A absolvit Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca, departamentul Design Vestimentar si inca din facultate a activat ca designer assistant in industria creativa, timp de 5 ani. La inceputul pandemiei, adica in 2020 a luat decizia de a se muta in Bucuresti, decizie care a avut un efect de domino in relatia lui cu botanica si colectionarea plantelor.

Background-ul in design vestimentar l-a ajutat sa-si transpuna cunostintele artistice in ceea ce numim design biophilic, adica utilizarea plantelor vii printr-o modalitate inovatoare si crearea spatiului perfect de lucru sau locuit.

Cu peste 20 de ani de experienta in gestionarea start-up-urilor si cu un background in Ingineria Aerospatiala, Mihai a coordonat echipe performante în diverse proiecte de consultanta de marketing si relatii publice, punand accentul pe dezvoltarea de produse inovatoare. In prezent, exploreaza sustenabilitatea si practicile eco-friendly, Green Mirrors fiind terenul de joaca perfect si crede cu tarie ca orientarea catre pereti verzi vii si plante de interior intr-un spatiu de lucru aduce beneficii semnificative, imbunatatind nu doar aspectul estetic, ci si bunastarea angajatilor, stimuland creativitatea si transmitand un angajament puternic pentru mediul înconjurator, atragand atat talente noi, cat si clienti sensibili la aspectele eco-friendly.

 

Momentul cand te-ai decis sa fii antreprenor

As minti daca as spune ca a fost un moment anume. Mai degraba un context. Era anul 2009, cu un am inainte aparuse copilul Elsa in viata mea si desi am mers la job pana cu doua saptamani inainte sa nasc, dupa ce m-am intors la birou (cand copilul avea 4 luni si jumatate) am simtit ca trebuie sa muncesc de zece ori mai mult si tot nu ar fi suficient. Pentru ca incepusem sa fiu perceputa in primul rand ca femeie si mama si abia dupa aceea ca profesionistul de marketing si comunicare. Ceea ce a fost greu de digerat pentru mine, o workoholica prin excelenta. Si pentru ca sunt, desigur, si o persoana impulsiva am hotarat, atunci cand copilul abia implinise 10 luni, ca e momentul sa imi vad de viata si sa imi construiesc un spatiu profesional in care sa fiu perceputa asa cum voiam, respectiv ca un profesionist.

Credeam in perioada aceea ca asta trebuie sa fac, voiam sa fiu un exemplu pentru copilul meu in primul rand. Un exemplu de succes obtinut prin multa munca. Intre timp m-am consumat mult in toti anii acestia, copilul a crescut si este o fata suficient de inteligenta incat sa verbalizeze cu subiect si predicat greselile mamei ei, ceea ce mi-a destabilizat destul de serios universul.

Din perspectiva asta pandemia a fost o perioada buna pentru noi, deoarece am stat mult impreuna, am vorbit mult, ne-am certat mult si am inteles unde am gresit si ce ar trebui sa fac, astfel incat sa ne refacem relatia. Totodata a fost o perioada in care am avut timp si mi-am dat voie sa ma gandesc la “ce imi place” mai mult decat la “ce trebuie sa fac ca sa” si asta este cel mai mare castig de pana acum.

 

Relatia ta cu plantele, inainte de antreprenoriat Green Mirrors

Am crescut cu plante. Nu atat de mult la mine acasa, deoarece am copilarit intr-un apartament de doua camere la parter, cu ferestrele spre nord si un alt bloc pozitionat la 5 metri in fata, fapt care facea imposibila cresterea lor in niste conditii decente si conducea, inevitabil, la decesul lor.

Dar prietenele maica-mii, care erau si mamele si bunicile prietenelor mele aveau plante mari in casele lor. Ma fascina o Monstera deliciosa (pe vremea aia habar nu aveam cum o cheama) uriasa, atat de mare incat avea frunze cu multiple fenestratii (gaurele ale din frunze, adica), care era mandria lui tanti Crasi, prietena maica-mii si bunica celei mai bune prietene a mea din copilarie. Si la vreo doi ani dupa revolutie aceeasi tanti Crasi a primit de la fiica-sa (mama prietenei mele) o Maranta leuconera, despre care am crezut onest ca nu exista ceva mai frumos pe lumea asta. Cativa ani mai tarziu mi-am cumparat si eu una, pe care evident ca am ucis-o deoarece habar nu aveam (si nici accesul la informatii nu era atat de simplu la finalul secolului trecut) ce trebuia sa fac.

In liceu am primit de la profa mea de mate un cutting de Ficus benjamina pe care l-am crescut cu multa dedicare cativa ani si m-am bucurat ulterior de fiecare planta (in general diverse Orhidee) pe care le-am primit cu diverse ocazii. In al doilea sau al treilea an de functionare al agentiei am gasit in spatiul in care ne-am mutat birourile o Zamioculcas zamioflora pe care am carat-o ulterior prin toate locurile in care ne-am mutat, numarandu-se acum intre cele mai “batrane” plante ale mele.

Practic am avut o relatie constanta cu plantele cam toata viata mea, dar serios serios am inceput acum vreo sase ani. Atunci am inceput sa imi cumpar compulsiv plante, din ce in ce mai multe plante:)) Dupa care a venit pandemia, o perioada in care am avut timp pentru toate lucrurile de care nu avusesem timp pana atunci. Am intrat pe diverse grupuri de plant collectors din Romania, Europa, State si Australia, am inceput sa citesc mult, sa vorbesc online cu diversi oameni pasionati de plante, am inteles ce specii imi plac si ce trebuie sa fac sa le ofer un mediu corect de crestere. Si, desigur, am cheltuit foarte multi bani pe ele:)) Am investit nu doar in plante ci si in diverse accesorii, de la umidificatoare si lumini de crestere pana la cabinete Ikea transformate in mini sere, fertilizanti, diverse tipuri de substraturi, chiar si un frigider pentru vinuri, care a devenit casa pentru o specie de Anthurium - Anthurium cutucuense - o planta care creste in mediul ei natural in padurile din Anzii inferiori, intr-o clima temperata, printre nori. Adica are nevoie de multa umiditate si temperaturi de pana-n 19 grade Celsius.

 

Cum a aparut brandul vostru

Ideea ne-a venit dupa ce eu m-am cunoscut pe unul dintre grupurile de plant collectors de pe Facebook - Rare Plants Society Ro - cu Bogdan Druta. Era inceputul verii lui 2022, in primavara polinasem doua flori de Anthurium, imi reusise actiunea si aveam o recolta de vreo doua - trei sute de seminte. Motiv pentru care m-am simtit generoasa si am intrebat pe grup daca vrea cineva. Bogdan a spus ca vrea cateva seminte si ca imi da la schimb niste seminte dintr-o polinare de alti Anthuriumi (alte specii), care-i reusise lui. A venit la mine sa facem schimbul, evident ca am mai stat cateva ore de povesti (ca doar impartaseam aceeasi pasiune), timp in care mi-a povestit ca face voluntariat la serele de la Gradina Botanica din Bucuresti, ceea ce mi s-a parut o activitate extraordinara, la care am vrut si eu sa particip:)

Bogdan a zis “Hai!” si toata vara anului 2022 ne-am petrecut weekendurile in sere, facand diverse activitati fizice (el pe cele mai grele, eu pe cele mai usoare). Intre doua roabe si o replantare mai faceam cate o pauza in gradina interioara a serelor, unde stateam de vorba la tigara. Si practic asta a fost “the beginning of our beautiful friendship”, o prietenie crescuta din iubirea noastra comuna pentru plante.

Mihai (sotul meu), care s-a nascut cu spiritul antreprenorial in sange, a vazut aici o oportunitate si a fost primul care a pus intrebarea: “De ce nu faceti / facem ceva impreuna?” A facut o cercetare de piata si niste simulari, dupa care mi-a prezentat rezultatele. Care m-au convins sa vorbesc cu Bogdan:)

Bogdan a spus da si de acolo pana la aparitia Green Mirrors n-a mai fost decat un pas, asa ca am lansat brandul la finalul anului 2022, sub forma unul magazin online de terarii, care avea atasata o pagina de Instagram, aceasta fiind singura noastra forma de promovare, de altfel.

 

Investitia. Catre ce s-a dus mare parte din buget

Cel mai important lucru la Green Mirrors este faptul ca e un business pornit din pasiune. Si cel mai important principiu de functionare pentru noi este acela ca orice am face, nu vrem sa ne pierdem pasiunea si bucuria de a-l face. De aceea nu am fost matematicieni:) nu am facut calcule peste calcule si nu stiu sa-ti raspund decat cu niste cifre aproximative.

In esenta cred ca am investit pana acum, in stocuri, cercetare, tehnologie si servicii, undeva in jur de 50 - 60.000 euro si cei mai multi bani au mers in stocurile de plante si accesorii - terarii, structuri pentru pereti vii, lumini de crestere, statii de propagare etc.

 

Cum a crescut brandul Green Mirros pana acum

Frumos si organic:) Cred ca cel mai mult a ajutat faptul ca suntem o echipa. Tot auzi si citesti despre “echipe” si cum fac oamenii “echipe de succes”. Mie personal treaba asta mi s-a intamplat prima data, cu adevarat, abia la Green Mirrors. Suntem o echipa, ne completam, ne respectam competentele si ne ajutam intre noi.

Bogdan indeplineste rolul de biophilic designer, el fiind omul responsabil cu tot ce inseamna design, fie ca vorbim despre terarii sau despre pereti verticali, gradini interioare sau diverse aranjamente de tip kokedama. Eu sunt “mama plantelor” si ma ocup in paralel cu partea de comunicare, iar Mihai coordoneaza fix lucrurile la care nu ne pricepem noi, respectiv technical stuff, care tin de inginerie (lumini, sisteme de irigatii, pompe, timere, bazine etc). Tot Mihai este responsabil de dezvoltarea imaginii brandului si de constructia magazinului online.

 

Produsele

In principiu vindem cam tot ce tine de plante vii. De la plante in sine (si aici avem un portofoliu larg, de la specii comune pana la specii considerate rare) pana la accesorii de crestere: terarii (pe langa colectia noastra de terarii facem si terarii customizate), pereti verticali vii perfect automatizati (singurul lucru pe care-l are de facut proprietarul fiind alimentarea bazinului cu apa), statii de propagare, lumini de crestere, substraturi.

 

Etapele prin care creati pereti verzi, gradini interioare si terarii

In acest prim an am dezvoltat deja cateva proiecte mari din care am invatat foarte mult. Stim ce tipuri de substrat si ce plante trebuie sa folosim, in functie de proiect, stim la ce limitari trebuie sa fim atenti.

De exemplu pentru un perete verde stim ca substratul trebuie sa fie unul hidroponic, tip leca, care nu permite dezvoltarea mucegaiurilor si nici nu infunda pompele de irigatie. Dar un astfel de substrat este potrivit pentru anumite specii, nu pentru toate. De aceea nu vom folosi in designul biofilic specii cu radacini filamentoase, existand un risc mare de a putrezi. Am invatat ca less is more si ca e important sa alegem specii de plante care au un mod de crestere diferit. Astfel, de exemplu, folosim in designul peretilor nostri diverse tipuri de Philodendron care dezvolta vines, adica in traducere sunt plante agatatoare, ce imbraca structurile peretelui, impreuna cu cultivaruri de Dracaena compacta, care au un look foarte compact si un ritm de crestere scazut, neinvaziv si creeaza adancime, dar ne-am jucat in peretii vii, pentru a crea acelasi efect de adancime, si cu Schefflera arboricola, o planta cu un ritm de crestere destul de rapid.

Gradinile interioare ne permit o libertate de creatie mult mai mare, deoarece dezvoltarea lor pe orizontala ne da voie sa folosim un mix mult mai mare si mai divers de specii.

Daca vorbim despre terarii, aici cel mai important aspect e legat de dimensiunea structurii de sticla. In functie de cat spatiu avem stim ce plante si ce tip de substrat trebuie sa folosim.

Si ca sa si raspund la intrebare:)) totul pleaca de la brief. In functie de specificul fiecarui proiect (fie ca vorbim despre un perete vertical, o gradina interioara sau un terariu custom made), discutam despre limitari si potential, dupa care Bogdan face o schita. Pe schita respectiva discutam apoi despre ce specii folosim si ce nevoi tehnice trebuie sa luam in calcul. Odata lamurite aceste aspecte facem un buget si niste simulari 3D pe care le trimitem la client. Odata aprobate, purcedem la lucru.

 

Diferentiatorul produselor voastre

Cred ca principalul factor care ne diferentiaza de restul competitorilor nostri este legat de pasiune. Deoarece aceasta pasiune ne-a determinat sa acumulam foarte multe cunostinte si, cel mai important, sa respectam plantele.

Exista, din pacate, multe magazine de plante, on si offline, care comercializeaza plante bolnave. Pe care nu stiu sa le ingrijeasca si care pleaca din magazin cu radacinile putrezite, de exemplu. Sau cu paraziti pe ele.

Exista competitori, daca e sa ne referim la serviciile de design biofilic, care monteaza pereti verzi dar nu ofera servicii de mentenanta si te trezesti ca plantele alea sunt pline de paraziti dupa cateva luni. Sau se usuca pentru ca nu sunt fertilizate.

Exista competitori care fac terarii in care pun alaturi cactusi sau suculente si Orhidee, adica specii care cresc in medii naturale diametral opuse, fapt care conduce in scurt timp la decesul tuturor plantelor din acel terariu.

Noi ne facem temele foarte bine inainte de a lansa orice produs sau de a incepe orice proiect de design biofilic. Ne uitam la detalii gen umiditatea din aer, lumina (masuram lumina din incaperea cu pricina si in functie de ce zice luxmetrul acela stim cum sau daca trebuie sa o suplimentam cu lumini de crestere), vorbim cu clientul si incercam sa aflam cat mai multe detalii despre experienta lui de crestere a plantelor si timpul pe care-l are la dispozitie pentru aceasta activitate.

Si in functie de raspunsurile primite ii recomandam diverse specii de plante (de exemplu nu vindem Anthuriumi sau alte specii ce au nevoi speciale unor oameni care nu au experienta de crescut plante). Nici o planta / terariu nu pleaca de la noi fara un pliant ce contine sfaturi de ingrijire, oferim servicii de mentenanta si primim in rehab plante (vandute de noi sau nu) carora nu le merge foarte bine, pe care dupa ce le facem bine le inapoiem proprietarilor de drept.

 

Cele mai cautate

Daca vorbim despre clienti oameni, nu companii, cred ca in egala masura plantele si terariile. Oamenii cumpara de la noi atat plante (comune sau mai mai rare) cat si terarii din colectia Green Mirrors, dar am avut si cateva cereri de terarii custom made.

Le place la noi fix onestitatea, faptul ca nu incercam sa le vindem cu orice pret plante scumpe si rare, ca incercam sa aflam lucruri legate de experienta lor de crestere a plantelor si in functie de asta le facem recomandari, ca suntem la un mesaj sau un telefon distanta, post achizitie, pentru sfaturi. Le place ca le vindem plante sanatoase si ca le oferim informatii despre fiecare specie in parte, ca le punem la dispozitie tot knowledge-ul nostru.

 

Cine sunt clientii vostri

Daca vorbim despre persoane particulare, avem clienti de la pasionati de plante, colegi de-ai nostri de pe diversele grupuri de plant collectors, pana la oameni normali, care au foarte putine cunostinte despre plante, dar isi doresc sa aduca materie vegetala vie in spatiile in care traiesc. Sunt oameni care respecta sau acum invata sa respecte plantele si care inteleg importanta lor in vietile noastre, ale tuturor.

Daca vorbim despre companii, clientii nostri pentru proiecte tip pereti verticali vii sau diverse proiecte custom made, acestea sunt companii preocupate de mediul inconjurator si de bunastarea angajatilor lor. Sunt companii pentru care “eco-friendly” si “zero waste” nu sunt doar niste expresii care dau bine in prezentari si cel putin la fel de important, sunt niste companii conduse de niste oameni iubesc plantele. Care aveau plante in birourile lor de dinainte de a veni noi sa le construim peretii vii, care au plante si acasa, care acum ne cer sfatul nu doar pentru plantele de la birou si ne challange-uiesc cu diverse proiecte care ne scot din aria noastra de confort:)

 

Echilibrul intre creatie si rigorile antreprenoriatului

Ca orice antreprenor roman care se respecta:)) incerc sa fac cat mai multe, ordinea fiind dictata de nevoi. Proces creativ cred ca e putin cam mult spus, mai degraba imbin munca manuala cu antreprenoriatul. Si trebuie sa recunosc ca cel mai mult imi place sa stau cu mainile in pamant. Sa propag, sa plantez, sa fertilizez, sa deparazitez.

Am o colectie de vermorele, un raft intreg de solutii de deparazitat, solutii cu hormoni de crestere si de fertilizare, multe pipete si recipiente gradate, multi saci cu diverse tipuri de substrat si cea mai fericita sunt cand am mainile aspre si resturi de pamant pe sub unghii si in crapaturile din piele.

Dar pentru ca cea mai mare parte a zilei de lucru mi-o petrec facand partea de antreprenoriat (bugetari, comenzi, comunicare, strategii etc), partea asta placuta primeste niste timp mai degraba seara si in weekend. Dar cred ca asta este avantajul cand ceea ce faci are drept “carburant” pasiunea. Nu simti ca muncesti:)

 

Asteptarile oamenilor de la branduri

Cred ca oamenii asteapta onestitate. Onestitate si bune practici. Respect pentru tot procesul de productie, pentru toti oamenii implicati in acest proces de productie, dar si pentru produsul final si pentru client.

Daca vorbim despre plante, industria a cunoscut un boom urias in pandemie, atunci cand oamenii petreceau cea mai mare parte a timpului in propriile case si au simtit pentru prima data nevoia de a le transforma cu adevarat in niste camine, nu mai erau doar spatiile in care veneau seara de la birou si din care plecau dimineata. Acesta a fost principalul motiv care a condus la ceea ce azi numim biophilic design, dar si la achizitiile nebune de plante foarte scumpe.

Intre timp viata a revenit la un soi de normal, dar oamenii au ramas cu ceva din perioada aceea. Au ramas cu nevoia de a pastra legatura nou formata cu plantele vii si cu materialele naturale. Perioada aceea a fost un soi de wake-up call, care ne-a adus aminte ca pana acum vreo doua sute de ani, cand a inceput perioada de industrializare masiva, fapt care a si dus la aparitia metropolelor, oamenii traiau foarte conectati cu natura. Si generatiile actuale, care au trecut prin pandemie, isi doresc sa nu piarda aceasta reconectare. De aceea probabil au si aparut o multime de memes in social media, una celebra fiind aceea care spune ca plantele sunt noile animale de companie.

 

Strategia de promovare

Fiind noi coordonati de ideea ca principalul nostru ingredient de succes este pasiunea, incercam sa nu ne-o pierdem:)) de aceea facem lucrurile destul de organic si intr-un ritm destul de relaxat. Nu ne ghidam dupa reguli de comunicare, mai degraba suntem focus sa dezvoltam relatii personale cu clientii nostri si sa pastram o comunicare constanta cu fiecare dintre ei.

Principalul nostru canal de comunicare este Instagram, acolo promovam produsele si proiectele noi, dar si spatiul offline in care putem fi vizitati in fiecare zi, de luni pana vineri, intre 09.00 si 17.00, respectiv cafeneaua Replace de pe Armeneasca 23. Un spatiu care ne-a primit cu caldura si in care proprietarii ne-au lasat sa ne dezlantuim si sa luam cu asalt aproape fiecare locsor. De altfel si glumim cu ei ca daca nu ne pun curand un soi de opreliste, vor ajunge sa serveasca espresso, latte sau capuccino la o fereastra mica, tip McDrive:))

 

Invataturile antreprenoriatului

Eu sunt un om foarte impulsiv si cel putin la fel de excesiv, de aceea mi-a si fost foarte complicat in anii de agentie. Pentru ca m-am consumat foarte mult, mi-am consumat energia si resursele fara sa stiu sa ma opresc.

Si asta invat acum, sa pastrez masura lucrurilor. Sa raman echilibrata, sa nu cer de la mine si de la colegii mei mai mult decat putem face cu placere, sa nu ne pierdem pasiunea. Sa ne bucuram de fiecare proiect pe care il facem, de fiecare planta si de fiecare terariu pe care le vindem, de fiecare dimineata in care ne intalnim la Replace, de fiecare discutie pe care o avem.

Si de fapt cred ca asta este ceea ce as vrea sa invete copilul meu de la mine si am ratat sa-i arat in primii mei ani de antreprenoriat: faptul ca poti face lucruri cu bucurie, ca-ti poti transforma pasiunea in profesie si ca te poti bucura, zero stres, de ceea ce faci pentru a-ti asigura traiul de zi cu zi.

 

Planuri pentru business

Visul meu (not so) secret este sa prind ziua in care nu exista om in tara asta care sa nu aiba macar o planta de care sa aiba grija:) De aceea pentru anul 2024 avem o serie de prioritati, prima si cea mai importanta (pentru ca viata post pandemie ne-a adus inapoi la birou, acolo unde in continuare ne petrecem cea mai mare parte a timpului) fiind dezvoltarea segmentului de business pentru clienti companii, respectiv constructia de pereti verzi vii si diverse proiecte de design biofilic customizate.

Totodata vreau sa ne ocupam de reorganizarea magazinului online, pe care l-am lasat in plan secund in aceasta a doua jumatate de an, ocupati fiind cu proiectele offline:)

Dar poate cel mai important proiect al anului 2024 este organizarea unei serii de workshops, pe diverse teme de la cum sa iti alegi plantele in functie de mediul in care traiesti si ce trebuie sa ai in vedere (umiditate, lumina, substrat) in functie de speciile de plante care iti fac sufletul sa zburde in piept, pana la teraristica si cum sa-ti faci un terariu de la zero.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related