Samsung își propune să le arate românilor, prin campania „SmartThings – Rutine dintr-un «tap»” care sunt multiplele moduri prin care aplicația SmartThings le poate îmbogăți viața de acasă.
Într-o societate din ce în ce mai conectată, Samsung își reafirmă angajamentul față de conceptul de casă inteligentă prin campania SmartThings – Rutine dintr-un „tap”. Obiectivul campaniei este acela de a evidenția versatilitatea și ușurința de utilizare a aplicației care funcționează ca un hub central de control al tuturor device-urilor inteligente din casă.
În cadrul acesteia, SmartThings, platforma consacrată pentru controlul dispozitivelor inteligente în locuință pe care o utilizează mai bine de 2 milioane și jumătate de români, este pusă în lumină printr-o serie de materiale video în care personajele principale sunt creatorii de conținut și ambasadorii de brand Christina One, Cosmin Seleși și Sinziana Iacob.
Platforma SmartThings nu doar simplifică experiența utilizatorilor, ci se și adaptează la noile standarde de conectivitate, fiind compatibilă cu dispozitivele ce respectă standardul Matter[1]. Această compatibilitate extinsă le permite utilizatorilor să integreze în rețeaua lor inteligentă chiar și dispozitive care nu fac parte din ecosistemul Samsung.
„SmartThings reprezintă libertatea de a-ți personaliza experiența în casă conform propriilor nevoi și ritmuri de viață. Prin stabilirea rutinelor în SmartThings, utilizatorii economisesc timp prețios, putând astfel să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat în viața lor. Într-o lume din ce în ce mai dinamică, această platformă înseamnă timp economisit și eficiență, oferindu-le utilizatorilor controlul deplin al produselor inteligente din casă”, afirmă Simona Panait, Marketing Director România & Bulgaria, Samsung Electronics.
Videoclipurile realizate în cadrul campaniei ilustrează modul simplu în care SmartThings permite controlul unei game variate de dispozitive inteligente din casă, dar și configurarea unor rutine, în funcție de stilul de viață al fiecărui utilizator. Prin SmartThings – Rutine dintr-un „tap”, gestionarea dispozitivelor devine rapidă și simplă, eliminând efortul din ecuație. Această soluție personalizabilă oferă mai mult timp pentru activitățile esențiale, reducând stresul asociat cu gestionarea casnică. Controlul dispozitivelor devine intuitiv, iar rutinele personalizate aduc confort și eficiență în gestionarea casei inteligente.
În cadrul campaniei “SmartThings – Rutine dintr-un «tap»”, au fost evidențiate mai multe produse care aduc beneficii diverse și facilitează rutine adaptate diferitelor nevoi și stiluri de viață ale consumatorilor. Printre acestea se numără:
- Frigiderul Family Hub Side by Side: Simplifică rutinele pentru părinți, oferind acces rapid la liste de cumpărături, planificarea meniurilor și gestionarea evenimentelor din familie.
- Televizorul Neo QLED: Creează rutine pentru relaxare și divertisment, permițând accesul la conținutul preferat printr-un control simplu și integrarea armonioasă în experiența de acasă.
- Cuptorul Bespoke Dual Cook: Ușurează procesul de gătit, permițând crearea rutinelor adaptate preparării diverselor feluri de mâncare și gestionarea eficientă a bucătăriei.
Aceste produse nu doar simplifică viața pentru diverse tipuri de utilizatori, cum ar fi părinți sau persoane active, ci și facilitează integrarea dispozitivelor non-Samsung, precum becuri sau prize inteligente, în cadrul platformei SmartThings. Ele acționează ca hub-uri pentru conectivitatea cu alte dispozitive, extinzând astfel flexibilitatea și funcționalitatea oferită de SmartThings.
Seria de clipuri în care protagoniști sunt cei trei poate fi urmărită pe canalele lor de social media sau pe canalul de YouTube Samsung România.
Samsung Electronics inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale.
[1] SmartThings funcționează cu Matter, un standard de conectivitate inovator susținut de peste 280 de companii. Pentru a identifica dispozitivele care aderă la acest standard, consumatorii trebuie să se asigure că acestea prezintă sigla Matter pe ambalaj sau în descrierea produsului.