15 ani de KFC în Republica Moldova: peste 1 milion de clienți serviți anual și 7.000 de aripioare picante vândute zilnic

15 ani de KFC în Republica Moldova: peste 1 milion de clienți serviți anual și 7.000 de aripioare picante vândute zilnic
Costică Mișaca, Director General KFC Moldova

KFC aniversează 15 ani de prezență a brandului în Republica Moldova, timp în care și-a consolidat poziția ajungând unul dintre cei mai importanți operatori locali, cu peste 7.000 de Hot Wings®, renumitele aripioare picante, vândute zilnic. Cele două restaurante ale KFC Moldova servesc anual 250 de tone de produse de pui celor peste un milion de clienți care le trec pragul sau aleg serviciile de livrare.

KFC Moldova este parte a Sphera Franchise Group, liderul industriei de food service din România, care deține companiile ce administrează brandul în sistem de franciză și în România și în anumite zone din Italia. Prima unitate din Republica Moldova a fost inaugurată în decembrie 2008 în centrul comercial Malldova din Chișinău, iar cea de-a doua în decembrie 2015, în același oraș, fiind de tip stradal.

“Aniversăm cei 15 ani de KFC alături de clienții noștri, cărora le-am pregătit oferte speciale cu această ocazie. Datorită lor avem o istorie atât de îndelungată în Republica Moldova și față de ei ne luăm angajamentul că vom continua să pregătim produsele la aceeași calitate excelentă, să le oferim o experiență plăcută în restaurante și să îi surprindem cu noutăți în meniu”, a declarat Costică Mișaca, Director General, KFC Moldova.

Rezultatele financiare din primele nouă luni ale anului 2023 confirmă succesul de care se bucură brandul în Republica Moldova. Vânzările KFC Moldova au ajuns la aproape 15 milioane RON, mai mari cu 22% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, iar profitul net este de 1,9 milioane RON, un plus de 33% an/an. Compania are o marjă EBITDA foarte bună, de 17%, în primele nouă luni ale anului. 

Clienții din Republica Moldova preferă în special bucketurile și burgerii, iar aproximativ 30% din vânzările totale ale brandului provin din colaborarea cu platformele locale de livrare.

Prin cele două restaurante KFC din Chișinău, compania a creat peste 70 de locuri de muncă pentru comunitatea locală, iar alte poziții sunt susținute indirect, inclusiv prin aprovizionarea cu materii prime de pe piața locală, precum legumele sau băuturile răcoritoare. KFC reprezintă o opțiune foarte bună pentru dezvoltarea carierei, oferind instruire specializată, dar contribuind în același timp și la formarea unor abilități utile pe tot parcursul profesional - organizare, comunicare, lucru în echipă.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap și în MSCI Frontier Markets Small Cap.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related