Presă scrisă, radio, televiziune, comunicare. Și dulcețuri. Și o afacere de familie. Irina Ionescu Homoriceanu învață mereu: din orice domeniu, din fiecare experiență. După zeci de ani de presă și alți zece de comunicare, a venit vremea să învețe și în antreprenoriat. Alături de surorile ei, a pornit Fabrica de dulcețuri, în căutarea gusturilor de altădată, când nu totul era prefabricat. S-au mobilizat, au căutat, au experimentat, au făcut teste și brainstorminguri, planuri de business și s-au pornit. Ileana, sora cea mare, a învățat marketing și contabilitate, grafica și webdesign, Ana, sora cea mică, a venit cu experiența de project manager, iar Irina, sora mijlocie, a folosit backgroundul de jurnalist și de om de comunicare.
Trei surori și o fabrică de dulcețuri. Irina Ionescu Homoriceanu: Am reînviat amintiri din copilărie, le-am combinat cu viziuni de viitor, ceea ce știam cu ceea ce am învățat și învățam continuu
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare