Kaufland lansează „Kaufland World” în aplicația Roblox

Kaufland lansează „Kaufland World” în aplicația Roblox

Kaufland România lansează propria lume în aplicația Roblox, Kaufland World, în care utilizatorii pot descoperi diferite jocuri și pot acumula puncte Kaufland Card. Jocurile din Kaufland World își propun să educe și să informeze tinerii utilizatori despre alimentația sănătoasă și despre reducerea deșeurilor alimentare.

„Roblox are un potențial enorm, deoarece tot mai mulți tineri adulți folosesc platforma. Ne dorim ca lumea Kaufland să devină o experiență creativă, dar și folositoare, în care utilizatorii să se bucure de joc, dar să rămână și cu informații utile despre un stil de viață sănătos sau sustenabil”, spune Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România.

Kaufland World în Roblox își propune să vină mai aproape de generația tânără prin crearea unui spațiu creativ și dinamic. Jucătorii intră în Kaufland World cu un avatar clasic care poate fi personalizat în Kaufland Skin Shop. Pe măsură ce utilizatorii finalizează diferite activități și explorează harta, ei pot câștiga puncte de prospețime prin care își schimba aspectul avatarului. De asemenea, pot acumula puncte Kaufland Card pe care le pot schimba în fructe și legume proaspete, necesare pentru finalizarea jocurilor.

Kaufland World permite accesul la diferite jocuri, printre care se numără și:

  • Treasure Hunt – utilizatorii trebuie să colecteze comorile ascunse într-o anumită parte a Kaufland World într-un timp limitat cu ajutorul unei busole.
  • Freshness Run – utilizatorii parcurg un traseu și încearcă să adune ingrediente proaspete pentru rețetele lor.
  • Mystery soup, Smoothies, Cooking with surprise – mini-jocuri în care utilizatorii trebuie să urmeze rețete și să folosească diferite ingrediente.
  • Food Waste Station – utilizatorii pot dona fructele și legumele obținute în joc în schimbul punctelor Kaufland Card.

Roblox este în prezent una dintre cele mai populare platforme de jocuri în rândul tinerilor, cu peste 65 de milioane de utilizatori activi zilnic. În aplicație, utilizatorii își pot crea propriile jocuri și se pot juca alături de alți utilizatori. Roblox este astfel o rețea socială și un studio de creație în același timp.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related