Tazz, singura platformă de food-delivery românească, dezvăluie care sunt cele mai comandate produse din aplicație cu ocazia Valentine’s Day.
Topul comenzilor in ziua de Valentine’s Day este format din:
- Dulciuri, care au reprezentat 76% din totalul comenzilor pentru produse specifice acestei ocazii
- Flori, peste 50% din totalul comenzilor fiind plasate pe 14 februarie
- Vin și șampanie, cu creșteri de până la 80% mai mari față de o zi obișnuită.
Datele de consum extrase din aplicație susțin informațiile surprinse prin studiul Poftele românilor derulat de Tazz: pentru 51% dintre cei peste 400 de români care au participat la studiu, luna iubirii vine la pachet cu pofta de dulce, printre cele mai mari pofte numărându-se prăjiturile, tortul și ciocolata.
La capitolul mâncare, topul produselor este condus de McPuișor, acesta fiind cel mai comandat produs din aplicație în ziua de Valentine’s Day.
„Datele de consum din aplicație ne confirmă că utilizatorii apelează la livrarea rapidă chiar și atunci când pofta ia forma gesturilor de iubire. Vedem o creștere mare pentru comenzile de deserturi, flori și băuturi festive de Ziua Îndrăgostiților și ne bucurăm că în acest context Tazz devine un Cupidon virtual care facilitează momente speciale. Avem o ofertă complexă de produse și parteneri, pe care o dezvoltăm constant tocmai pentru ca fiecare persoană să găsească fix ceea ce are nevoie, indiferent de loc sau oră.”, a declarat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications Tazz.
Ore de vârf pentru romantism
Românii au început ziua de 14 februarie de anul trecut cu gesturi romantice, în intervalul 9:00 – 12:00 înregistrându-se 42% din totalul comenzilor de flori. De Valentine’s Day, cina este momentul în care utilizatorii își satisfac cel mai mult pofta de dulce, în intervalul 17:00 – 20:00 înregistrându-se 38% din totalul comenzilor din categoria Dulciuri.
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete
Pofta de dulce și romantism e mai mare de Valentine’s Day față de Dragobete. Pe 14 februarie 2023 s-au comandat de 2 ori mai multe flori decât pe 24 februarie. Situația a arătat la fel și în 2022: de 5 ori mai multe flori au fost comandate pe 14 februarie 2022 față de 24 februarie.
Totuși, Dragobetele este momentul în care românii comandă mai multe produse din categoria Băutură față de Valentine’s Day. În 2022 și 2023, s-au înregistrat cu 17% mai multe comenzi de vin și șampanie plasate pe 24 februarie față de cele plasate pe 14 februarie.
Comenzi personalizate cu mesaje romantice
Utilizatorii Tazz își arată dragostea de 14 februarie și prin intermediul mențiunilor incluse în comenzi. Cele mai multe notițe sunt plasate la comenzile de flori, iar cea mai populară declarație de dragoste este veșnicul “Te iubesc!”. Printre notițele incluse la comenzi se numără și “Be my Valentine!” sau “Un buchet cât mai frumos deoarece este o zi specială pentru soția mea.”
Datele de mai sus au fost extrase din aplicația Tazz și au urmărit comenzile plasate în perioada februarie 2022 și 2023 la nivel național.
Platforma Tazz oferă utilizatorilor o ofertă variată din care pot alege cadourile potrivite pentru momentele speciale precum Valentine's Day. Printre categoriile disponibile se numără: Florării, Cofetării, Băuturi alcoolice festive, precum și produse din categoria Mall Online: Sănătate și Frumusețe (produse de make-up, produse pentru îngrijire sau parfumuri). Pentru a ușura procesul, Tazz a pregătit Selecția lui Cupidon, o categorie specială pentru luna iubirii disponibilă în toată țara.
Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe tazz.ro, în cele 36 de orașe din țară în care activează în acest moment.
Studiul Poftele românilor reprezintă o analiză complexă care deschide universul poftelor românești și explorează teritoriul poftelor în funcție de sezon. De la poftele constante care apar odată cu momentele de sărbătoare și până la emoțiile generate de pofte, studiul urmărește toate modurile în care pofta influențează stilul de viață al românilor. Studiul a fost dezvoltat de Tazz alături de Cult Research, pe baza unui chestionar completat de un eșantion de 406 persoane cu vârsta între 18 – 50 de ani, din mediul urban mare.