Deconectează-te și joacă-te: telefonul Barbie™ Flip, cel mai tare accesoriu al verii

Deconectează-te și joacă-te: telefonul Barbie™ Flip, cel mai tare accesoriu al verii

Human Mobile Devices, cel mai mare și cel mai important producător de smartphone-uri din Europa, se asociază cu Mattel, una dintre cele mai importante companii globale de jucării și deținătoarea unuia dintre cele mai puternice portofolii de francize de divertisment pentru copii și familii din lume, pentru a crea telefonul Barbie Flip Phone, care va sosi în vara anului 2024. 

Brand-ul Barbie este emblematic în materie de design, de la dungile în formă de „V” de pe rochia primei păpuși Barbie, lansată în 1959, până la stilul îndrăzneț al păpușii Barbie Totally Hair, care a apărut pe piață în 1992. Acest dispozitiv promite să întruchipeze stilul chic vintage al primului brand care a promovat empowerment-ul  fetelor, la care se adaugă un strop de roz și, bineînțeles, un pic de strălucire.

Lars Silberbauer, Human Mobile Devices Chief Marketing Office, a declarat: „A venit oare  momentul să înlocuim viața afișată în online cu viața reală și să luăm o pauză de la toate întreruperile provocate de notificări? Suntem încântați de parteneriatul cu Mattel, o companie care ne împărtășește angajamentul față de inovația cu rost și impactul pozitiv asupra societății.”

„Designul și inovația se află în centrul filosofiei Mattel. Și această ultimă colaborare reprezintă un nou pas înainte în această direcție. Lansarea Barbie x HMD promite să fie un moment captivant pentru fanii Barbie de toate vârstele. Suntem încântați să deschidem cortina și să îl dezvăluim lumii la Mobile World Congress”, a spus Ruth Henriquez, Head of Consumer Products, Publishing, and LBE, Mattel EMEA.

Telefoanele cu clapetă sunt îndrăgite pentru că oferă o soluție pentru digital detox într-o lume în care aproape patru din zece dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani (38%) se tem că petrec prea mult timp pe smartphone-ul lor[1].  Numai în SUA, o treime din Generația Z încearcă în mod activ să limiteze timpul petrecut pe rețelele de socializare, iar teama de a nu rata ceva (FOMO) este în scădere[2]. 

Generația Z este singura generație al cărei timp zilnic petrecut pe rețelele sociale a scăzut în mod pozitiv din primul trimestru al anului 2021. Începând cu acest an, timpul petrecut vorbind cu prietenii online a scăzut cu 13%, în timp ce timpul petrecut alături de ei în persoană a crescut la 28%[3] .

Telefoanele cu taste sunt din ce în ce mai populare, deoarece Gen Z și milenialii aleg să își limiteze timpul petrecut pe ecran pentru propria sănătate mintală. Auto-declarații „screenagers” au asaltat TikTok-ul cu mișcarea #bringbackflipphones, adunând 60,2 milioane de vizualizări.

Dar nu este doar o schimbare de generații, ci și o mișcare culturală. Marea tendință de deconectare, inițiată în 2021, capătă amploare pe măsură ce oamenii de toate vârstele caută echilibrul într-o lume din ce în ce mai digitală. Telefoanele cu taste revin în forță, HMD raportând că numai vânzările de telefoane cu clapetă au crescut de peste două ori în Europa (2022 vs. 2023) și se așteaptă la o creștere suplimentară în 2024.

Chiar și celebritățile se alătură trend-ului,. De exemplu, cunoscutul actor canadian Michael Cera a optat să folosească permanent un telefon cu clapetă.

Arne Mathiasen, susținător al mișcării pentru telefoane cu taste, lucrează cu tinerii din Danemarca pentru a-i ajuta să se deconecteze și să se bucure de prezent.  Până acum, a reușit să convingă peste 1500 de studenți să treacă de la un smartphone la un telefon cu taste. El a declarat:

„Studenții mei iau parte la experimente în cadrul cărora trec la un telefon cu taste timp de zece zile. Studenții au observat că au purtat conversații mai des, s-au bucurat de un somn mai bun și au declarat că le-a scăzut nivelul de anxietate. Totul ține de echilibru; îmi place să le spun studenților mei: «Folosiți-vă smartphone-ul ca pe o tabletă, folosiți-l pentru ceea ce aveți nevoie, apoi puneți-l deoparte, nu vă pierdeți în el.»”

Noi suntem HMD, Human Mobile Devices. La HMD, începem prin a ne concentra pe ceea ce își doresc cu adevărat oamenii. Consumatorii noștri sunt pasionați de protejarea planetei, se simt adesea copleșiți de supraîncărcarea digitală și sunt mereu atenți la buget. De aceea, suntem încântați să fim cel mai mare producător de smartphone-uri din Europa, să susținem repararea telefoanelor acasă și să fim un reper pentru pauzele digitale atât de necesare.

Anul acesta vă puteți aștepta să vedeți un nou portofoliu de dispozitive mobile marca HMD, precum și telefoane Nokia și noi parteneriate interesante. 

Mattel este o companie de jucării de top la nivel mondial și deține unul dintre cele mai puternice portofolii de francize de divertisment pentru copii și familie din lume. Creăm produse și experiențe inovatoare care inspiră, distrează și dezvoltă copiii prin joc. Atragem consumatorii prin intermediul portofoliului nostru de mărci emblematice, inclusiv Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & FriendsTM, UNO®, Masters of the Universe® și MEGA®, precum și prin alte mărci poprii populare pe care le deținem sau pe care le licențiem în parteneriat cu companii globale de divertisment. Ofertele noastre includ produse de film și televiziune, jocuri și experiențe digitale, muzică și evenimente live. Compania a fost înființată în 1945, operăm în 35 de locații, iar produsele noastre sunt disponibile în peste 150 de țări în colaborare cu cele mai importante companii de retail și de comerț electronic din lume. Mattel este mândră să fie un partener de încredere care încurajează copiii să exploreze anii minunați ai copilăriei și să-și atingă potențialul maxim. 

[1] GWI Core, Q3 2023, utilizatori de internet cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, toate locațiile
[2] GWI Social Behind the screens 2023, utilizatori de internet din toate locațiile, cu vârste cuprinse între 16 și 64, toate locațiile
[3] GWI Social Behind the screens 2023, utilizatori de internet din toate locațiile, cu vârste cuprinse între 16 și 64, toate locațiile

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related