Profesioniștii din departamentul de Resurse Umane sunt așteptați, pe 15 martie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc o nouă ediție a conferinței „Tomorrow@work”. În cadrul evenimentului organizat de BusinessMark la București, 31 de speakeri locali și internaționali discută despre un viitor al muncii mai sustenabil, incluziv și orientat spre business, atât din perspectiva departamentului de HR și a organizațiilor, cât și din perspectiva candidaților și angajaților.
În contextul în care, anul acesta, Gen Z va ajunge să reprezinte 23% din forța de lucru globală, sunt pregătite companiile pentru această schimbare demografică? Cu un interes tot mai crescut asupra impactului concret pe care îl au, generațiile mai tinere au adus în prim-plan un subiect profund și important: sensul muncii. Cum pot companiile să își creeze strategii ghidate de impact și sustenabilitate, astfel încât să răspundă nevoilor și așteptărilor acestor candidați? Cât de importantă este diversitatea pentru susținerea unei culturi a inovației și creativității specifice unei companii a viitorului?
Sunt companiile pregătite să profite la maxim de puterea AI? Ce provocări și ce beneficii aduce? Ce joburi ne așteptăm să fie înlocuite? De ce fel de pregătire și up-skilling au nevoie angajații pentru a lucra într-un mediu de lucru eficientizat cu ajutorul AI? Cum poate contribui tehnologia la crearea unor experiențe pozitive pentru angajați? Cum ne poate apropia tehnologia, indiferent de locul în care lucrăm și cum pot fi create relații inter-echipe?
Cum arată ecuația muncii în regim hibrid în 2024? Munca remote rămâne importantă pentru angajați, însă care este reacția companiilor după patru ani de la debutul pandemiei? Cum putem genera sentimentul de apartenență în cadrul companiei?
Acestea sunt doar câteva dintre subiectele la care 6 experți internaționali și 25 de profesioniști români vor încerca să găsească un răspuns, în cadrul a trei sesiuni de discuții 1-to-1, 13 prezentări și două paneluri de dezbatere cu focus pe angajații de mâine și HR-ul viitorului.
Invitați speciali:
- Brigette McInnis-Day, Chief People Officer, UiPath
- Lucy Kemp, Generational EX Expert, Future of Work Consultant, Public Speaker
- Andrzej Borczyk, Chief People Officer, Former HRD in Microsoft, Heineken, Diageo & CCC
- Rachel Wilson Rugelsjøen, Managing Director, LEVEL UP HR
- Teddy Dimitrova-Rondhuis, Recruitment and People and Culture specialist, The People and Culture Shop
- Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International
Profesioniști locali confirmați la „Tomorrow@work” 2024:
- Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
- Johanna Chivaran, HR Manager, JYSK România
- Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
- Alina Costea, Chief Human Resources Officer, Lensa
- Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
- Simona Ciora, Head of Talent & Engagement, BCR
- Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer, Zitec
- Elena Anghel, Director Resurse Umane
- Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator în CareerShift.ro și HUMANISTIC
- Elena Cristina Ștefan, HR Manager, Imark Sistem - Group Trieurodata
- Oana Munteanu, Director, People & Organisation, PwC România
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
- Raluca Hagiu, Growth Operations Manager, Undelucram.ro
- Anca Bosinceanu, HR Manager, UCMS by AROBS
- Valentin Alangiu, Accounting & Tax Partner, Nowium
- Gabriela Costache, Senior People Manager, HAVI Romania
- Roxana Abrașu, Partener, Coordonator al practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
- Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
- Andrei Crețu, Co-fondator Pluria
- Ana-Maria Diceanu, Founder & CEO, Brain 4 Strategy
- Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
- Mihai Marinescu, Head of Employee Benefits - International Broking Center Romania Hub, RENOMIA Gallagher
- Darius Gîscă, Business Development Manager, Romanian Software
- Vlad Gireada, Account Executive, Nestor
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
Evenimentul va avea loc la Sala Constanța, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:30 – 17:15 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Prețul standard al unui bilet este de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
Eveniment organizat de BusinessMark
Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza noi evenimente dedicate profesioniștilor de Resurse Umane, în București și în alte 8 orașe din România. Astfel, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge la Craiova (23 aprilie), Cluj-Napoca (14 mai), Pitești (23 mai), București (7 iunie), Iași (11 iunie), Brașov (16 octombrie), Oradea (24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie). În București, în luna septembrie va avea loc și evenimentul HR Uncovered.
Partenerii conferinței: Rompetrol – KMG International, colorful.hr, Undelucram.ro, Mondelez International, Macromex, NNDKP, Pluria, UCMS by AROBS, exploratist, RENOMIA Gallagher, Nestor.
Experiențe și beneficii oferite de: World Class, HYPE
Suport tehnic oferit de: SCS
Traducere oferită de: Biroul de Traduceri Champollion
Evenimentul a fost susținut de: BRCC
Partener de monitorizare al evenimentului: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Revista Cariere, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global Manager, Global HR Manager, EventsMark, Revista Piața, SpatiulConstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.