Care sunt companiile pentru care vor oamenii să lucreze? Ce schimbări pe piața muncii aduce 2024? Cum impactează AI domeniul HR și care sunt ingredientele care transformă companiile în top employer în 2024?
Prima revistă de business din România, Biz prezintă evenimentul de top pe care îl așteaptă toți specialiștii din resurse umane, pe 22 martie, la InterContinental Athénée Palace Bucharest: Apply Conference & Top Employer 2024.
Mai mult poate ca niciodată, liderii din HR trebuie să fie cu un pas înaintea tendințelor și să anticipeze schimbările din piață și viitoarele nevoi ale propriilor angajați. Vineri, 22 martie, de la ora 10, specialiștii oferă o analiză aprofundată cu ce aduce 2024 pentru domeniul resurelor umane, care vor fi principalele tendințe și cum se pot transforma provocările în oportunități.
În exclusivitate, în cadrul Apply Conference & Top Employer 2024, Biz va prezenta un studiu realizat de MKOR Research & Consulting special pentru acest eveniment, din care participanții vor înțelege mai bine care sunt companiile la care GEN Z vrea să lucreze, factorii motivatori și ce diferențiază companiile atunci când specialiștii aleg un loc de muncă.
„Pe o piață a muncii care este influențată de noile modificări fiscale, de contextul socio-politic și de evoluția AI, anul 2024 aduce noi provocări pentru profesioniștii din HR. Pe 22 martie căutăm să oferim soluții și informații într-o doză concentrată și aplicabilă pieței romanesti, așa cum i-am obișnuit pe participanții la evenimentele Biz. Mai mult, lansam un studiu special, astfel încât să înțelegem ce-și doresc angajații și ce pot face mai bine angajatorii”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.
Printre speakerii care vor urca pe scena evenimentului se află Oana Munteanu, Director People & Organisation PwC România, Andreea Leonte, SEE HR Services Manager Schneider Electric, Luminița Florea, Director People & Culture Philip Morris Romania, Ioana Lucescu, Communication & CSR Manager Zentiva România, Iulia Alexe, HR Manager Divizia Industrială Zentiva România, Dana Stancu, HR Manager Divizia Comercială Zentiva România, Anca Moldoveanu, Corporate Manager NN, Alina Andrei, Responsabil Employer Branding Auchan Romania, Orlane Murat, People Partner Glovo, Felix-Lucrețiu Pătrășcanu, Owner FAN Courier, Barbara Pintar, Area P&C Business Partner for South-Eastern Europe Primark, Corina Ghiatau, People & Culture Director Impetum Group, Tatiana Sverdlic, Director de Vânzări Independent Trade Mars Romania și Octavian Pantiș, Managing Director Qualians.
Studiul Top Employer 2024 va fi prezentat în cadrul APPLY de Cori Cimpoca, Fondatoare MKOR Research & Consulting.
Toți participanții la evenimentul organizat de revista Biz pe 22 martie, la InterContinental Athénée Palace Bucharest, vor avea parte și de un workshop „DESIGN THINKING IN HR” susținut de Alin Gherman, Trainer EXEC-EDU & CEO Nobel Technologies.
Evenimentul APPLY va fi prezentat de Toader Păun.
Înscrierile se pot face online.
Partenerii APPLY sunt Philip Morris România, NN, Schneider Electric, Zentiva și Auchan.
Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.