L’Oréal anunță lansarea MelasylTM , o moleculă inovatoare concepută pentru a aborda problemele de pigmentare localizată care duc la apariția petelor de vârstă și semne post-acnice. Potrivit unui studiu epidemiologic de referință realizat la nivel mondial privind tulburările de pigmentare, jumătate dintre respondenți raportează că au cel puțin o problemă de pigmentare a pielii[1]. Formulele L’Oréal care conțin noul ingredient brevetat funcționează pe toate tonurile de piele, pentru a aborda semnele pigmentate de pe piele și pentru a le îmbunătăți aspectul. MelasylTM este rezultatul unor teste riguroase care implică 121 de studii științifice.
IMPACTUL PIGMENTĂRII PIELII ASUPRA CALITĂȚII VIEȚII
Melanina este o componentă esențială a pielii care ne protejează celulele de efectele negative ale razelor UV și definește tonul natural și frumos al pielii noastre. Cu toate acestea, un exces de melanină provoacă neuniformități, decolorări nedorite și pete pigmentare. Excesul de melanină are o legătură puternică cu inflamația. Atunci când inflamația apare din cauza expunerii la razele UV, a vârstei, a geneticii, a poluării sau a anumitor proceduri, aceasta stimulează producția de melanină, astfel apărând petele hiperpigmentare asociate înaintării în vârstă sau semnele post-inflamatorii.
Hiperpigmentarea este o problemă subestimată, dar în creștere în rândul oamenilor din întreaga lume. Astfel, La Roche-Posay a realizat primul studiu epidemologic la nivel mondial privind problemele de pigmentare. Rezultatele obținute de la 48.000 de persoane intervievate din 34 de țări, de pe toate continentele, arată că problemele de hiperpigmentare sunt foarte frecvente în rândul populației generale din întreaga lume și afectează puternic calitatea vieții oamenilor:
- 27% dintre respondenți suferă de lentigo solar, 18% de hiperpigmentare axilară, 15% de hiperpigmentare post-inflamatorie, 15% de hiperpigmentare periorbitală, 11% de melasma și 8% de vitiligo;
- 22% dintre respondenți se simt mai puțin iubiți de familie și prieteni din cauza hiperpigmentării de care suferă, în timp de 19% simt că își fac de rușine familia și rudele;
- 22% dintre respondenți simt că oamenii îi văd ca fiind murdari, 21% raportează că simt că oamenii evită să stea lângă ei în transportul public;
- 20% se simt respinși de partenerul lor;
- 21% dintre aceștia se simt discriminați la locul de muncă.
INOVAȚIE ÎN COMBATEREA HIPERPIGMENTĂRII: MELASYLTM
După 18 ani de cercetare și screening a peste 100.000 de molecule, La Roche-Posay a descoperit un spectru complet activ în știința hiperpigmentării. În timp ce majoritatea produselor anti pete pigmentare blochează enzima responsabilă pentru producția de melanină, noua moleculă are un mod unic de acțiune. MelasylTM este primul și singurul ingredient activ care interceptează și elimină precursorii melaninei foarte devreme în procesul de supraproducție, eficace atât în faza de anti-pigmentare, cât și în faza de depigmentare. Astfel, MelasylTM oferă o eficacitate superioară împotriva pigmentării pe toate tonurile pielii, dovedită față de 8 substanțe active de referință.
Produsele cosmetice ce conțin multi-patentatul MelasylTM contribuie la furnizarea unei nuanțe mai uniforme și naturale a pielii, acționând chiar și asupra celor mai persistente semne, îmbunătățind aspectul petelor pigmentare existente, inclusiv a celor persistente – cu eficacitate și siguranța demonstrate clinic pe toate tonurile de piele. MelasylTM este disponibil acum în gama Mela B3 a brandului La Roche Posay, prin serul Mela B3. Brandurile L’Oréal Paris și Vichy urmează să lanseze produse care conțin ingredientul inovator, Grupul L’Oréal extinzând astfel accesul consumatorilor la produse care conțin noul ingredient creat de experți.
“În timp ce jumătate dintre oameni raportează probleme de pigmentare a pielii și o treime dintre aceștia se confruntă cu o calitate mai scăzută a vieții, impactul petelor vizibile sau al semnelor post-acneice depășește granițele cutanate, afectând în profunzime. MelasylTM este primul ingredient de acest fel, care ajută la abordarea problemelor localizate de pigmentare a pielii, cu eficacitate dovedită și accesibilitate largă, care va permite mai multor oameni să-și recapete încrederea în sine.”, a declarat Anne Colonna, Global Head of Advanced Research, L’Oréal Groupe.
”Fiind cel mai recomandat brand de către 100.000 de medici dermatologi la nivel global, La Roche-Posay este un pionier care duce știinta mai departe, inovând constant în teritorii precum microbiomul, protecția solară sau repararea pielii fragilizate. Având nevoia consumatorului în minte, putem dezvolta soluții, misiunea brandului fiind cea de a oferi produse dermatocosmetice care pot schimba vieți. Lansarea exclusivă a Mela B3 Serum reîntărește această misiune, creând un impact pozitiv social prin îmbunătățirea calității vieții pacienților care se confruntă cu hiperpigmentarea pielii.”, a declarat Irina Juncu, Marketing Manager La Roche-Posay și Cerave, L’Oréal România
De peste un secol, L’Oréal este lider în științe avansate pentru frumusețe, cu 35 de ani de cercetare dedicată pigmentării pielii. Melasyl a fost prezentat pentru prima dată la Congresul Mondial de Dermatologie 2023 din Singapore, alături de primul studiu epidemiologic realizat la nivel mondial privind tulburările pigmentare. Melasyl a fost prezentat recent și la reuniunea anuală a Academiei Americane de Dermatologie din San Diego, în perioada 8-12 martie 2024.
De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.
Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.
Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.
Recomandat de 100.000 de medici dermatologi din întreaga lume*, misiunea La Roche-Posay este de a oferi soluții dermatocosmetice de îngrijire a pielii care pot schimba vieți. Creată de un farmacist în 1975, marca este prezentă astăzi în peste 60 de țări. Brand-ul oferă o gamă unică de produse de îngrijire a pielii de zi cu zi dezvoltate pentru fiecare tip de piele pentru a completa tratamentele dermatologice și pentru a promova bunele practici de îngrijire a pielii adaptate fiecărei probleme a pielii. Marca dezvoltă formule cu apa sa exclusivă bogată în seleniu, utilizată și la Centrul Termal, primul Centru de Dermatologie din Europa, datorită proprietăților sale antioxidante și calmante. Produsele sunt dezvoltate folosind o formulă strictă, cu un număr minim de ingrediente și sunt formulate la concentrații optime. În plus, produsele La Roche-Posay sunt supuse unor teste clinice stricte pentru eficacitate și siguranță, chiar și pe pielea sensibilă. În 2020, marca a făcut un pas mai departe în angajamentul său de a proteja planeta. Pe lângă lansarea primelor tuburi eco-conscious de protecție solară care integrează carton, marca a anunțat un plan pe termen lung de reducere a utilizării plasticului virgin cu 70% în 2025. Din 2019, Fundația La Roche-Posay se angajează, de asemenea, să îmbunătățească viața copiilor cu cancer și a familiilor lor. Pentru informatii suplimentare despre La Roche-Posay, vizitați www.laroche-posay.ro și urmăriți La Roche-Posay pe Instagram și Facebook.
* Studiu condus în piața de dermatocosmetice, realizat de către AplusA și alți parteneri între ianuarie 2023 și mai 2023, implicând dermatologi din 34 de țări, reprezentând mai mult de 80% din PIB-ul de la nivel mondial.
[1] Un studiu inedit realizat de La Roche Posay pe un eșantion de 48.000 de respondenți din 34 de țări. Informația a fost selectată ca știre de ultimă oră la Congresul Mondial de Dermatologie, Singapore, 5 iulie 2023.