Afaceri de 500.000 Euro, în 2023, în creștere cu 66% față de 2022.
Arthur Murray Bucharest, prima franciză internațională de dans de societate din România, vizează încheierea celui de-al 10 an de activitate în România cu creștere cu 20% a cifrei de afaceri, până la pragul de 600.000 euro. Odată cu împlinirea unui deceniu pe piața locală în această primăvară, școala de dans de societate Arthur Murray numără peste 1000 de clienți care au luat aproape 33.000 de lecții de dans private în studioul de dans din zona de Nord a Capitalei.
Potrivit reprezentanților companiei, în 2023, numărul de clienți care au urmat cursurile de dans de societate la Arthur Murray a crescut cu 10%, motivația principală a acestora fiind nevoia de relaxare, mișcare și socializare. Dacă 2022 a fost un an al revenirii, după ce activitatea a fost frânată puternic de restricțiile din pandemie, în 2023, compania continuă trendul ascendent, creșterea numărului de clienți generând venituri de 500.000 Euro.
“Menținerea unei baze solide și diversificate de clienți a fost și rămâne un obiectiv cheie și pentru următorul deceniu. Clienții noștri sunt persoane ocupate, cu un grad ridicat de stres, care ocupă poziții de top management în companii, expați, antreprenori și oameni de afaceri. Și vin la noi tocmai pentru a experimenta efectul dansului pe toate planurile, atât fizic, pentru condiția fizică, dar și la nivel psihic, ca modalitate de relaxare, și social, prin conectarea cu persoane cu interese comune”, spune Andrei Fusea, Partener Arthur Murray Bucharest.
2024, miză pe consolidarea comunității de dansatori și experiențe inedite
În primăvară lui 2024, Arthur Murray marchează 10 de activitate pe piața locală și menține un accent strategic pe consolidarea comunității și pe inovație în portofoliul său de servicii. Totodată, evoluția profilului clientului post-pandemie evidențiază o tendință către căutarea de experiențe care contribuie la bunăstarea personală și la îmbunătățirea calității vieții.
Astfel, în 2023, Arthur Murray își consolidează poziția ca lider în industria dansului de societate, prin capacitatea de a se adapta și a inova în funcție de cerințele dinamice ale pieței, de la extinderea intereselor clienților de un simplu hobby sau pasiune la creșterea calității vieții, îmbunătățirea sănătății emoționale sau a stării de bine și sănătății emoționale.
“Dacă la început adulții erau curioși cum își pot forma un hobby diferit și antrenant, de 2-3 ani, clienții caută experiențe inedite, wellbeing, provocări care să îi scoată din zona de confort. Din ce în ce mai mulți oameni sunt în căutare de activități care nu doar să îi mențină într-o formă fizică bună, ci și să îi destreseze, să îi ajute sa se dezvolte din punct de vedere emoțional. Cuplurile caută să petreacă timp de calitate împreună, să se simtă bine împreună. ‘Dinner and a movie’ s-a transformat în ‘Dinner and Dancing”, activitate care a provocat unele cupluri să își aducă aminte de ce sunt împreună, să se apropie, să să se conecteze, să-și creeze amintiri”, spune Cydem Pinghioiu, Partener Arthur Murray Bucharest.
A doua cea mai veche franciză din Statele Unite, brandul Arthur Murray este renumit în întreaga lume și este cea mai extinsă rețea de școli de dans de societate, cu peste 300 de studiouri deschise în 22 de țări.
Fondată în 1912 de către Arthur Murray, un simbol american al succesului în antreprenoriat și al dansului de societate, școala de dans a crescut rapid în popularitate în anii '20 și '30 și a devenit un punct de referință pentru dansul social. Astăzi, studioul de dans Arthur Murray continuă să fie recunoscut pentru calitatea și profesionalismul său, fiind unul dintre cele mai populare studiouri de dans din lume. Numele Arthur Murray este legat de coregrafii celebre precum cele din "Dirty Dancing", "Parfum de Femeie" sau "Frumoasa și Bestia".
Primul studio Arthur Murray din România este deschis din aprilie 2014 la et. 2 al clădirii din str. Nicolae Caramfil nr. 87 (zona Herăstrău).