Dupa o editie de exceptie in 2023, cel mai longeviv eveniment dedicat promovarii online din Romania revine in 2024. Pe 25 si 26 aprilie, Digital Marketing Forum aduce in lumina reflectoarelor unii dintre cei mai buni specialisti marcom pentru a acoperi o gama larga de teme, de la cele mai recente tendinte in social media si tactici de promovare la inovatii tehnologice si impactul inteligentei artificiale in marketing.
Editia din 2024 propune o agenda imbogatita si noi oportunitati de invatare. De la conferinte interactive pana la masterclassuri specializate, va invitam sa va alaturati pentru a explora cele mai recente strategii si tactici in marketingul digital, adaptate la nevoile si asteptarile consumatorilor moderni.
JOI, 25 APRILIE 2024 // CONFERINTA
Marketing Revolution 2024
Afla noile tendinte in marketingul digital si intra in culisele unor campanii eficiente. Alege noi modalitati de a ajunge tintit la publicul tau.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // CONFERINTA
Next-Gen Marketing
Invata cum sa imbunatatesti si sa creezi strategii de marketing digital adaptate la asteptarile consumatorilor, folosind cele mai noi tactici.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS
Multi-Channel Digital Marketing Strategy
Aprofundeaza tehnicile de promovare care dau rezultate, dezvolta competente noi si completeaza-ti strategia cu platforme noi si utile.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS
Innovative Social Media Strategy
Descopera metode pentru campaniile in social media de la experti de top si actualizeaza-ti planurile de promovare pentru restul anului.
Prezentarile si dezbaterile interactive vor fi sustinute de reprezentanti de la branduri active in mediul online si de la agentii care gestioneaza bugete consistente an de an. Printre vorbitorii confirmati se numara:
- Andrew Davis (Digital Trainer, Talk Dygital)
- Mihai Ciuta (CX & Research COE Lead, Raiffeisen Bank)
- Elena Tsiknakou (Director of Advertiser Business, Project Agora/Taboola)
- Mihai Paduraru (Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN Romania)
- Orlando Nicoara (Managing Partner, eAD)
- Silviu Buidan (Head of Digital Marketing, Kaufland Romania & Moldova)
- Dana Mangu (Head of Strategy & Growth, Codezilla)
- Dragos Stanca (Founder, Ethical Media Alliance)
- Sinziana Stoicescu (Digital Channels Senior Manager, BAT Romania)
- Sergiu Gruita (Regional Industry Director CEE, Teads)
- Cosmina Tapliuc (Digital Marketing Manager, McDonald’s Romania)
- Ioana Cadir (General Manager, Jam Session Agency)
- Razvan Acsente (CMO, Tazz by eMAG)
- Raluca Radu (Founder & Managing Partner, MTH Digital)
- Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days)
- Galina Pinteac (Communication & Digital Manager, Hochland Romania)
- Mugur Patrascu (Managing Partner, Screen Native)
- Cecilia Pavel (Head of SEO, United Media Services)
- Ionut Patrascoiu (CEO & Founder, FameUp)
- Andrei Elvadeanu (Quantitative Research Director, iSense Solutions)
- Mihai Bonca (Marketing Consultant, Brand Architects)
- Cosmin Otel (Head of Digital, Initiative Romania)
- Mihai Andrei (Managing Partner, WebDigital)
- Anabela Luca (Chief Executive Officer, adLemonade)
- Valentin Radu (CEO & Founder, Omniconvert)
- Dragos Smeu (Founder, Mavericks)
Digital Marketing Forum 2024 este un eveniment organizat de Evensys, in parteneriat cu Raiffeisen Bank si Codezilla si realizat cu sprijinul Kaufland Romania, McDonald’s Romania, glo, Teads – The Global Media Platform, Project Agora | Taboola, MTH Digital, Jam Session Agency, Fame Up, United Media Services, Meglio, Blue.
Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys, companie de planificare de evenimente, cu peste 17 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminare proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate, Production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.