“Notorious Stories”, clubul exclusivist al pasionaților de parfumuri de nișă și branduri de lux, a sărbătorit 4 ani de la înființare printr-un eveniment exclusivist găzduit de eleganta sală “Le Diplomate” a hotelului InterContinental Athénée Palace, reunind iubitori de frumos și de parfumuri de nișă, dar și oameni de afaceri, ambasadori, jurnaliști, vedete, influenceri.
Povestea clubului “Notorious Stories” a început în primăvara anului 2020, iar creșterea rapidă a numărului de membri vorbește de la sine despre nevoia publicului de apartenență la un astfel de cerc exclusivist.
Izabela Corina Juncu, fondatoarea proiectului “Notorious Stories” , brand 100% românesc, este consultant independent în parfumerie de nișă, dar și președinta Asociația Parfumurilor și Aromaterapiilor din România (APAR).
În cadrul evenimentului aniversar oaspeții au putut experimenta un concept inovativ - cocktailuri olfactive - alegerea acestuia fiind în funcție de personalitatea fiecăruia, concept dezvoltat împreună cu echipa Touching Art Cocktail și B.D.G. Import.
La eveniment au fost prezente persoane de înaltă clasă precum E.S. Dl. Hassan Abouyoub, Ambasador al Regatului Maroc la București, E. S. Dna. Enkeleda Mërkuri, Ambasador al Republicii Albania la București, Dna. Ambasador Margit BRUCK-FRIEDRICH, Însărcinat cu afaceri a.i., Ambasada Austriei la București, membrii Corpului diplomatic și consular din cadrul Ambasadei Republicii Estonia la Bucureşti, dar și vedete din lumea mondenă precum Ioana Ginghina, Iuliana Marciuc, Cristina Herea, Eli Roman și Larisa Iordache.
” ˂˂ Notorious Stories ˃˃ este o invitație la o călătorie în universul parfumeriei de nișă și la descoperirea mesajului pe care parfumul îl transmite cu infinitele lui valențe. În opinia mea, parfumul este un puternic diferențiator, este cartea noastră de vizită. Asemeni vestimentației, parfumul vorbește despre noi și ne ajută să ne construim un brand personal, să ne facem remarcați și să facem o primă impresie de impact în mintea interlocutorului. În 2020, când am înființat acest club, am făcut-o special pentru acele persoane care sunt conștiente de importanța imaginii pe care o proiectează atât în viața de zi cu zi, cât și în business, persoane puternice, pasionate de frumos, de parfumuri de nisă, de calitate, remarcabile. Acum, la 4 ani de când am pornit acest proiect, realizez că nevoia publicului de apartenență la un astfel de cerc exclusivist era mare, drept dovadă, interesul crescut pentru proiect și efervescența de care avem parte în comunitatea Notorious Stories.”, a declarat Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories și președinta Asociației Parfumurilor și Aromaterapiilor din România (APAR).
După cum și-a obișnuit deja membrii la fiecare ediție de “Notorious Stories”, fondatoare acestui proiect a pregătit un moment special dedicat iubitorilor de frumos și artă. Atmosfera de gală a fost marcată și de această data de un moment artistic de înaltă clasă, un recital impresionant al sopranei Ana Cebotari.
Accesul la eveniment s-a putut face doar în baza unei invitații nominale, iar invitații s-au putut delecta cu preparate de fine dining, cocktail-uri speciale, dar și un candy bar impresionant marca Chocolat.
Partenerii ai acestui eveniment au fost: COTY, Sesderma, Fillerina, Forcapil, Calivita, Douglas, Complice.ro, INARI Spa, Jolidon, Cinemax, Aqua Carpatica, Chocolat, Sloop și Poșta Română.
Parteneri media: Psychologies, Ziarul News, Nine O’Clock, Future Economy.
Notorious Stories a luat naștere în primăvara anului 2020, este un club exclusivit al pasionaților de parfumuri de nisă și branduri de lux. Clubul în sine este o invitație la o călătorie în universul parfumeriei de nișă și la descoperirea mesajului pe care parfumul îl transmite in infinitele lui variante.