[Noii antreprenori] Alex Moraru: Am știut încă de la început că trebuie să atrag atenția cumva, astfel încât consumatorii să încerce măcar o dată produsul, iar brandul „Băiatul cu Ouă” mi s-a părut cel mai potrivit

[Noii antreprenori] Alex Moraru: Am știut încă de la început că trebuie să atrag atenția cumva, astfel încât consumatorii să încerce măcar o dată produsul, iar brandul „Băiatul cu Ouă” mi s-a părut cel mai potrivit

După 7 ani petrecuți într-o multinațională din domeniul FMGG, lui Alex Moraru i-a venit o idee de business care are la bază un aliment iubit de mulți: oul. În 2021, în prima fază a proiectului, a pus bazele unei micro-ferme cu 300 de păsări chiar în ograda bunicilor, într-o localitate de lângă Ploiești. Afacerea a crescut constant organic în primii doi ani. Anul trecut, Alex a creat, alături de cei doi parteneri care i s-au alăturat în proiect, o nouă micro-fermă și a crescut capacitatea de producție.

Atunci când s-a gândit la numele brandului, își amintește că a căutat unul care să-i facă pe oameni curioși. Prima idee care i-a venit a fost „Băiatul cu Ouă” și la ea a rămas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related