Cel mai mare magazin Miele s-a redeschis în Piaţa Presei în luna mai, în cadrul unui eveniment la care au participat reprezentanţii Miele Germania şi echipele regionale şi locale.
Noul spaţiu are un design contemporan şi oferă pe o suprafaţă de 300 mp cele mai recente inovații din domeniu, fiind prezentate peste 80 de produse conectate și gata de utilizare și testare, cu tehnologii inteligente.
„Redeschidem nu doar spațiul Miele Experience Center, ci redefinăm conceptul de magazin. Dorim să oferim clienților cel mai înalt nivel de calitate în ceea ce privește prezentarea, interacţiunea și consultanța oferită, iar dincolo de spațiul fizic, magazinul reprezintă un angajament față de excelență, durabilitate și servicii premium. Suntem dedicați să depășim mereu așteptările clienților noștri”, declară Markus Erismann, Director Comercial Miele România.
Cea mai mare parte a magazinului este zona Active Kitchen, unde sunt integrate armonios toate aparatele de bucătărie - plite, hote, cuptoare, cuptoare cu aburi, frigidere sau mașini de vase – acestea putând fi cu uşurinţă testate, totul fiind intuitiv și ușor.
Pentru o experiență completă marca Miele, clienții pot rezerva un masterclass de gătit cu cheful Miele Alex Burcă.
Secțiunea de îngrijire a rufelor este deschisă testării, dispunând de mașini de spălat și uscătoare de rufe funcționale, cât și de sistemul de călcare cu aburi FashionMaster, pentru o experiență completă.
În vederea alegerii aspiratorului potrivit pentru locuința sa, clientul poate testa în magazin mai multe tipuri de aspiratoare - cu sau fără sac, fără fir, sau robot - pe diverse tipuri de suprafețe.
Zonele de electrocasnice încorporabile, frigidere și mașini de spălat vase demonstrează designul simplu și sofisticat al electrocasnicelor care se vor potrivi cu orice design interior și îi vor ajuta pe clienți să facă cele mai bune alegeri pentru casa lor.
Două familii, o singură companie: fondată în urmă cu aproape 125 de ani de inginerul Carl Miele și omul de afaceri Reinhard Zinkann, Miele aparține în continuare exclusiv urmașilor direcți ai celor doi. Cu 11 angajați, 4 strunguri și o mașină de găurit, Miele și Zinkann au lansat primele lor separatoare de smântână și mașini de făcut unt în 1899 în Herzebrock, Germania. Principiul lor de ghidare, „Immer Besser“ – care se traduce prin „Mereu mai buni“, modelează și astăzi compania, după 125 de ani.
Produse aniversare, oferte de neratat, finisaje premium, noi funcţii eco care garantează un plus de sustenabilitate, garanţii extinse şi multe alte surprize pentru clienţi. Toate fac parte din cadoul pe care compania îl face clienților săi la aniversarea a 125 de ani de Miele.
Compania Miele este recunoscută ca lider mondial în furnizarea de aparate electrocasnice premium, cu un portofoliu inspiraţional pentru bucătărie, spălătorie și îngrijirea podelelor în casa din ce în ce mai interconectată. Compania oferă, de asemenea, aparate, sisteme și servicii pentru utilizare în hoteluri, birouri, îngrijire și tehnologie medicală. De la înființarea sa în 1899, Miele și-a respectat promisiunea de marcă "Immer Besser" în ceea ce privește calitatea, inovația, performanța și eleganța atemporală. Cu aparatele sale electrocasnice durabile și cu consum redus de energie, Miele își sprijină clienții să își facă viața de zi cu zi cât mai sustenabilă. Compania este încă deținută de cele două familii fondatoare Miele și Zinkann și are 15 unități de producție, dintre care opt în Germania. Aproximativ 22.700 de persoane lucrează pentru Miele în întreaga lume, iar cea mai recentă cifră de afaceri a companiei a fost de aproximativ 5 miliarde de euro. Sediul central al companiei se află în Gütersloh, în Westfalia.