Pandora anunţă lansarea PANDORA ESSENCE, o nouă colecție definită de modele organice și forme sculpturale. Inspirată din formele fluide ale naturii, colecția reprezintă libertatea de a integra naturalul și liniile fluide în stilul de zi cu zi, rezultând într-o estetică complet nouă, în premieră pentru brand.
Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, Directorii Creativi SVP Pandora, declară: „Suntem foarte entuziasmați să introducem o nouă colecție cu o estetică organică inerentă. Cu PANDORA ESSENCE, vrem să evidenţiem ideea de libertate, creând în același timp design-uri senzuale care invită la atingere. Natura a fost un element cheie, dar în același timp am vrut să punem accentul pe o direcție mai specifică, având ca bază ADN-ul Pandora”.
Cu o mare varietate de cercei în forme dinamice, colecția include cercei de tip huggies rotunzi, de tip hoops și cercei în stil baroc cu perle de cultură, combinând stiluri îndrăznețe și simple în design-ul lor. Inelele și colierele din colecție sunt perfecte pentru a fi suprapuse, accentul fiind pus asupra inelului cu formă organică, colierul cu perle de cultură și colierul cu cercuri și formă organică.
Noua colecție formată din 50 de piese este meticulos realizată din materiale durabile, precum argintul 925, placare cu aur de 14K, completate de perle de cultură şi de iscusinţa celor care le-au realizat manual.
Pentru a surprinde colecția PANDORA ESSENCE, Pandora și-a continuat parteneriatul cu fotografele vizionare, surorile Tanya și Zhenya Posternak. Renumite pentru viziunea lor narativă inconfundabilă, imaginile campaniei ilustrează bijuteriile aranjate în moduri dinamice pentru a reflecta stilul unic al purtătorului. Însoțind viziunea Posternak, colecția este, de asemenea, lansată cu fotografii realizate de Craig McDean şi modelul Jocelyn Corona ca parte a campaniei lansate anterior, BE LOVE.
Colecția PANDORA ESSENCE va fi disponibilă online și în magazine, începând cu data de 23 mai.
Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile finisate manual ale brand-ului, realizate din materiale de înaltă calitate, oferă posibilități infinite de personalizare, încurajând oamenii să-și exprime stilul personal prin accesoriile sale. Pornind de la un mic magazin de bijuterii din Copenhaga, Danemarca, acum mai bine de 40 de ani, Pandora este prezentă, astăzi, în peste 100 de țări. Pandora este lider în domeniul sustenabilității, achiziționând argint și aur reciclate pentru toate bijuteriile sale, la fel cum compania și-a propus să reducă la jumătate emisiile de gaze cu efect de seră pe întregul său lanț de valoare până în 2030.