În contextul internațional tot mai dinamic privind reglementările ESG, mediul de afaceri românesc se pregătește pentru alinierea la noul context de raportare. Astfel, pe 29 mai 2024, lideri din domeniul sustenabilității sunt invitați la conferința anuală „ESG:Ro – Environmental, Social and Corporate Governance for a Sustainable Future”, ce va aborda aceste aspecte, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:30 – 15:30.
Evenimentul organizat de BusinessMark va aduce laolaltă lideri de companii, experți și factorii de decizie pentru a discuta despre importanța indicatorilor ESG în asigurarea stabilității și continuității organizațiilor pe termen mediu și lung.
Conferința va include sesiuni de prezentări, paneluri și o discuție 1-to-1, iar peste 15 profesioniști vor analiza și dezbate pașii pe care organizațiile trebuie să îi facă pentru a se alinia la noul context de raportare – exemple de bune practici, dar și despre dificultățile pe care le întâmpină în acest moment
Odată cu Corporate Sustainability Reporting Directive, companiile sunt proiectate într-un scenariu în care, pentru a se conforma, trebuie să privească spre o schimbare reală, colectivă, la nivelul întregii structuri departamentale. Cum poate fi absorbită strategia privind sustenabilitatea la nivelul diferitelor departamente și în interiorul echipelor? Care sunt liderii schimbării, ai sustenabilității în cadrul unei companii?
Acestea sunt doar câteva dintre temele ce vor fi explorate în cadrul evenimentului, ce va fi moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
SPEAKERI CE AU CONFIRMAT PREZENȚA LA ESG:Ro 2024:
- SPECIAL GUEST: Juliette Gaussem, Group Sustainability Lead, Netceed
- SPECIAL GUEST: Jacqueline Gibson, Director, International Synergies Northern Ireland
- SPECIAL GUEST: Samantha Taylor, Founder, The Good Factory, Sustainability Director, Keynote Speaker, Board Member
- Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
- Ștefania Bătrînca, Corporate Affairs Manager, Bergenbier
- Ana-Maria Iordache, Partener, D&B David și Baias - firma de avocatură corespondentă PwC în România
- Adina Tudor, External Communication Manager, Coca-Cola HBC România
- Oana Cojocaru, Sustainability Director, Globalworth Romania
- Monica Buiciuc, Head of Sustainability & Compliance, CARGUS
- Eduard Alexianu, Commercial Director, Merlin’s Beverages
- Cătălin Năstăsoiu, VP Marketing Strategy, Genesis Property
- Alina Donici, Managing Partner, Artesana
- Roberto Pătrășcoiu, CEO, Habitat for Humanity România
- Corina Blănaru, Partener, PKF Finconta ESG
- Irina Samosca, Director Support Engineering, Microsoft
- Miruna Pantel, Gender equality expert & trainer, Centrul FILIA
- Mădălin Vladu, Senior Director, Brand & Sustainability Lead, Kantar Romania
Evenimentul va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:30 – 15:30 și vizează: CEOs, CFOs, General Managers & Executive, CSR Managers, Sustainability Managers, ESG Specialists, Marketing & PR Managers, Corporate Affairs Managers, Entrepreneurs, Financial Specialists.
Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, in funcție de numărul de participanți înscriși.
Un nou eveniment dedicat zonei de sustenabilitate și ESG va avea loc pe 10 octombrie 2024, la București: ”Positive Business – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business”.
Eveniment organizat de BusinessMark
Partenerii evenimentului: PwC România, PKF Finconta ESG, SIGAD, Artesana, Merlin’s Vitamin Aqua
Suport tehnic oferit de: SCS
Traducere oferită de: Biroul de Traduceri Champollion
Eveniment susținut de: BRCC
Partener de monitorizare: MediaTrust
Parteneri media: CSRmedia, Community Index Magazine, Logistic Post, Spotmedia, IQads, SMARK, Cariere, Ziarul Bursa, AngajatorulMeu.ro, DigitalBusiness.ro, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Global HR Manager, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, PRwave, Business Voice, Femei în Afaceri
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizam evenimente business, in principal „concept propriu”, gandite si planificate de noi, de la idee si concept, pana la implementare. Avem o abordare „all-industries” si dedicam proiecte unei arii largi de industrii si domenii profesionale. Ne dorim sa ne punem „amprenta” in vietile profesionale ale participantilor, sa producem un impact concret. Ne propunem sa cream contexte pentru schimb de experienta si creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat si a gasi partenerii potriviti.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizam evenimente construite pentru partenerii nostri, evenimente gandite impreuna cu acestia si adaptate obiectivelor lor. Daca esti in cautarea unei echipe profesioniste care sa organizeze evenimente B2B, suntem alaturi de tine, pas cu pas. Poti conta pe experienta noastra in consultanta, suport in crearea si implementarea conceptului de eveniment, in managementul evenimentului de la creatie, logistica, productie si pana la optimizarea eficienta a bugetului.