La încheierea celei de-a noua ediții a campaniei de responsabilitate socială „DIGI Donează VIAȚĂ”, 240 de angajați ai Grupului DIGI au dăruit speranță și o șansă la viață printr-o amplă acțiune de donare, derulată în 25 de județe din țară în data de 28 mai 2024. Prin implicarea și contribuția impresionantă a #oamenilorDIGI, s-au recoltat 110 de litri de sânge, țesut care va fi valorificat în sprijinul unui număr de aproximativ 720 de pacienți care se confruntă cu afecțiuni medicale grave.
Continuitatea proiectului „DIGI Donează VIAȚĂ” demarat în iunie 2019 reflectă misiunea Grupului de a promova transformarea actului de donare voluntară și recurentă de sânge în normalitate, ca parte din rutina unui stil de viață sănătos. Totodată, la baza demersului social stă și cultivarea unui sentiment puternic de solidaritate și responsabilitate în rândul angajaților DIGI, ale căror acțiuni civice generează efecte pozitive în societate și un impact real în îmbunătățirea calității vieții celor în nevoie. Sângele este o resursă prețioasă ce nu poate fi cumpărată sau fabricată în laborator, nu are substitut, ci poate fi obținută numai prin empatia și bunăvoința oamenilor de lângă noi.
Sub deviza “Și tu poți să fii erou!”, inițiativa “DIGI Donează VIAȚĂ” a mobilizat la ediția curentă peste 280 de membri ai comunității DIGI din 25 de filiale din țară, care au rezonat cu îndemnul la altruism și spirit civic și s-au deplasat în locațiile CTS din Alba Iulia, Alexandria, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brașov, Brăila, Botoșani, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Tulcea și Vaslui. În aceste orașe, 150 de reprezentanți DIGI au donat benevol peste 67 de litri de sânge.
În paralel, echipele Centrelor de Transfuzie Sanguină au organizat colecte mobile la sediile DIGI din București și Timișoara, în cadrul cărora peste 90 de colegi au ales să facă o diferență reală în viețile celorlalți și, prin gestul lor nobil, au dăruit peste 40 de litri de sânge, reușind astfel să fie sursă de curaj și sprijin pentru 270 de pacienți.
Înscris în două dintre direcțiile strategice de CSR: #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine), proiectul “DIGI Donează VIAȚĂ” a fost promovat și susținut de către colegii din divizia media a Grupului: Digi24, Digi Sport, Digi FM, PROFM, Digi Documentare, care au amplificat și popularizat apelul la solidaritate către publicul larg.
De-a lungul celor cinci ani de campanie, prin cele 17 sesiuni de colectă mobilă organizate la sediile companiei și prin prezența la Centrele Județene de Transfuzie Sanguină, 2.145 de angajați au contribuit cu peste 960 litri de sânge, care au acoperit nevoile medicale ale aproximativ 6.435 de persoane.
Mulțumirile și recunoștința se îndreaptă către întregul personal sanitar și #oameniiDIGI care inspiră prin exemplul lor de bunătate și generozitate, devenind eroii din spatele unor povești despre vindecare și speranță pentru cei aflați în suferință.
Donarea regulată reprezintă un obicei sănătos pentru fiecare individ, iar unitatea de 450 ml de sânge colectată în timpul unei sesiuni de recoltare înseamnă trei vieți salvate și numeroase beneficii pentru cel care oferă această resursă vitală: control medical în momentul donării, stimularea producției de celule stem, împrospătarea sângelui, întărirea sistemului imunitar, diminuarea riscului apariției bolilor inflamatorii și cardiovasculare.
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.