Bringo Mall: Serviciul complet de e-commerce și succesul acestuia la numai jumătate de an de la lansare

Bringo Mall: Serviciul complet de e-commerce și succesul acestuia la numai jumătate de an de la lansare

La șase luni de la lansare, Bringo confirmă succesul serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o singură livrare”. Lansat în decembrie 2023, Bringo Mall este un serviciu care le oferă clienților posibilitatea de a cumpăra din mai multe magazine listate în aplicație, din cadrul unui centru comercial. Indiferent de specificul magazinelor, clienții se pot bucura de cumpărături rapide printr-o singură comandă și cu costul unei singure livrări. În prezent, sunt 30 de orașe în care serviciul Bringo Mall este disponibil, cu 48 de malluri din cadrul cărora clienții pot comanda, beneficiind de aceleași prețuri și oferte promoționale ca în magazine.

Conform unui studiu iSense, clienții care comandă recurent online doresc să aibă posibilitatea de a plasa o singură comandă din mai multe magazine, simplificându-și astfel cumpărăturile. Nevoile de cumpărare ale clienților sunt diverse și complexe, iar un singur magazin sau o singură aplicație nu pot satisface toate aceste nevoi, deoarece ar implica multiple comenzi din aceeași aplicație sau din aplicații diferite, ceea ce ar crește costurile de livrare și necesită sincronizarea mai multor livrări.

Studiul realizat de Bringo în august 2023 atestă nevoia clienților pentru o aplicație „all inclusive”, prin care să poată comanda din mai multe magazine fără a utiliza mai multe aplicații, iar Bringo Mall a apărut ca o soluție pentru nevoile acestora de cumpărare: fie că este vorba de hipermarket, farmacii, hrană pentru animalele de companie, produse de frumusețe sau jucării, totul se rezolvă prin plasarea unei singure comenzi, dar plătind o singură taxă de livrare.

De altfel, Bringo Mall se poziționează drept cea mai mare inovație din sectorul e-commerce din România, fiind singurul jucător din industrie care oferă acest tip de serviciu.

Rezultatele notabile înregistrate de Bringo Mall:

  • Peste 400 de comenzi înregistrate de la lansarea Bringo Mall
  • Peste 3.800 de clienți unici au plasat comenzi prin Bringo Mall
  • 340 lei este valoarea medie a unei comenzi din Bringo Mall
  • Comenzile includ, de obicei, produse din minim 2 magazine, maximul înregistrat fiind de 5 magazine într-o singură comandă
  • Ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate a fost 22 decembrie, chiar în prima lună de lansare a serviciului
  • După București, top 5 orașe cu cele mai multe comenzi sunt: Sibiu, Galați, Brașov, Cluj și Constanța
  • Cele mai frecvente combinații de comenzi sunt: Market + Farmacie și Market + PetShop, urmate de Market + Jucării, Bacanie, Dulce, Home&Deco și Librărie
  • Cea mai mare comandă (din punct de vedere al valorii) a fost de 3.408 lei
  • Cea mai mare comandă (din punct de vedere al numărului de produse) a inclus 51 de produse unice

„Chiar de la lansarea sa pe piața de e-commerce, Bringo Mall a avut ca obiectiv principal satisfacerea nevoilor de cumpărături ale clienților. Pentru că tehnologia este acum puternic înrădăcinată în modul în care oamenii își fac cumpărăturile, ne-am dorit să le oferim utilizatorilor Bringo posibilitatea de a avea un serviciu complet. Lansarea Bringo Mall a însemnat o noutate pentru România, clienții având posibilitatea de a acoperi mai multe nevoi de cumpărături cu o singură comandă. Mai mult, ei economisesc bani prin plata unei singure taxe de livrare, indiferent de numărul de magazine din care aleg să cumpere. La șase luni de la lansare, ne bucurăm că serviciul a fost adoptat de numeroși utilizatori, iar prioritățile noastre pentru perioada următoare sunt extinderea serviciului Bringo Mall în mai multe orașe și centre comerciale, pentru a-l face accesibil unui număr cât mai mare de clienți. Totodată, ne propunem să extindem categoriile de produse prin colaborarea cu mai mulți comercianți, pentru a le oferi clienților o gamă cât mai variată de opțiuni”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo Romania.

Inițiativa Bringo Mall a fost desemnată câștigătoare de specialiști din industria de retail & FMCG la categoria Best Digital Initiative la Progresiv Awards 2024. Conform studiilor realizate de Bringo, acest serviciu este unic și la nivel european, neexistând un alt serviciu similar de app-delivery în regiune.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90 000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related