În mai puțin de o săptămână, pe 11 iunie 2024, MerchantPro, platforma SaaS de soluții pentru e-Commerce, va găzdui cea de-a doua ediție a dotCommerce Digital Forum la Terra Events Hall din București. Evenimentul aduce împreună liderii și inovatorii din retailul digital pentru a dezbate provocările și oportunitățile actuale din eCommerce.
Cu un focus deosebit pe contextul actual, marcat de inflație și intensificarea competiției, dotCommerce explorează strategiile esențiale pentru a naviga aceste provocări, pentru a menține o evoluție pozitivă în piață, dar și pentru a scala și dezvolta business-ul.
„dotCommerce este gândit ca un forum de referință, care atrage magazinele online de dimensiuni medii, oferindu-le oportunitatea de a învăța de la cei mai importanți lideri din industrie. Prin aducerea celor mai notabile nume din eCommerce-ul românesc, dorim să oferim participanților nu doar soluții inovatoare și strategii de creștere, ci și inspirație și leadership de top”, spune Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro, despre evenimentul dotCommerce.
Agenda dotCommerce, sub lupa Start to Scale-up
Evenimentul este gândit să analizeze atât elemente de bază din eCommerce, precum noutățile în digital marketing, infrastructură și integrări esențiale și ce își doresc clienții de la un magazin online, dar și pașii necesari pentru a putea susține dezvoltarea și scalarea unui business.
Agenda evenimentului include dezbateri despre optimizarea experienței de cumpărare prin automatizări și soluții complementare, integrarea soluțiilor bazate pe AI, loializarea clienților, branding, finanțare, dar și studii de caz de la magazine de succes.
Lideri din companii precum Adobe România, Microsoft, GRF+, RTB House, Libra Development IFN, eMag, Fan Courier și multe altele discută despre contextul actual, inovație, dar și soluțiile pe care le pot accesa comercianții pentru a-și maximiza succesul în eCommerce.
Unul dintre cele mai așteptate momente este dialogul unu-la-unu dintre Iulian Stanciu și Arthur Rădulescu, care va aborda impactul contextului economic actual asupra pieței locale de eCommerce și strategiile de adaptare necesare care pregătesc o organizație pentru creștere și scalare.
Panelul magazinelor, inspirație și studii de caz
Ca și la prima ediție de anul trecut, evenimentul se încheie cu un panel-inspirație, în care antreprenori din online explică cum reușesc ei să facă față provocărilor din piețele pe care activează. Reprezentanți ai dEpurtat.ro, magazin online cu prezență externă în 5 țări din regiune, Alura.ro, brand de încălțăminte premium slow fashion, Napofarm.ro, farmacie online și VagAuto.ro, marketplace cu accesorii auto – moto împărtășesc experiențele și acțiunile care le alimentează creșterea.
De asemenea, Ionuț Grossu, consultant în strategie pentru business-uri de retail și comerț online, va prezenta un studiu de caz despre optimizarea performanței comerciale prin analiza avansată. În cadrul studiilor de caz, Ionut va prezenta metodologia și instrumentele de lucru pe care orice comerciant ar trebui să le folosească pentru a analiza vânzările, stocurile și performanța campaniilor de publicitate, cu aplicare pe doi retaileri online din industriile Fashion și Lifestyle.
Participanții la dotCommerce Digital Forum vor avea acces la sesiuni de networking, momente de relaxare și interacțiuni directe cu furnizorii de soluții în zona Expo. De asemenea, evenimentul se va încheia cu dotCommerce Cocktail Party & Networking, oferind o ocazie perfectă pentru dezvoltarea de noi parteneriate de afaceri.
Evenimentul, dotCommerce Digital Forum, are loc pe 11 iunie 2024, la Terra Events Hall. Biletele sunt disponibile cu prețuri începând de la 99 Euro.
Evenimentul este organizat de MerchantPro, platforma SaaS de eCommerce folosită de aproape 2000 de magazine online locale active și este susținut de partenerul principal TheMarketer, precum și de PayPo, Aqurate, tbi bank, Gun Media, MTH Digital, Mokka, Dr. SEO, leanpay, Planograma by IT Genetics, FAN Courier, AltExpress, Rosistem, EasySales, Netopia Payments.
Parteneri media ai evenimentulu: Wall-Street.ro, Retail.ro, Start-up.ro, Spotmedia.ro, Digital-Business.ro.
MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din eCommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de eCommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare.
Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, peste 5.000 magazine online utilizându-i funcționalitățile în cei peste 15 ani de prezență pe piață. În ultimii doi ani, MerchantPro și-a consolidat prezența pe piața internă și internațională, cu aproape 2000 de magazine active în România, și un număr în creștere continuă pe piața din Vestul, respectiv sud-estul Europei.