A Beko State Of Mind – Electrocasnicele Beko trec testul durabilității și al fiabilității

A Beko State Of Mind – Electrocasnicele Beko trec testul durabilității și al fiabilității

Brandul Beko lansează o nouă campanie digitală, sub umbrela platformei „A Beko State of Mind”, cu focus pe durabilitatea produselor, prin care demonstrează că electrocasnicele sale au trecut cu succes testul rezistenței și al fiabilității.

Campania pornește de la insightul profund potrivit căruia consumatorii moderni consideră sănătatea un concept multidimensional, ce integrează în egală măsură latura emoțională cu cea fizică, fără a se detașa de viitorul planetei și al societății ca un întreg. Această abordare holistică a fost ilustrată sugestiv prin noul slogan de brand: “A Beko state of mind”. Menținându-și angajamentul de a simplifica viața consumatorilor, brandul reconfirmă durabilitatea și fiabilitatea produselor testate, care fac față cu succes tuturor provocărilor din viața reală. Își propune astfel să ofere un suport emoțional și să încurajeze un stil de viață mai relaxat, cu mai puțin stres.

„Suntem încântați să lansăm noua campanie de comunicare Beko Reliability, care este construită ȋn jurul durabilităţii produselor și care marchează debutul oficial al noii poziționări de brand: <<A Beko State of Mind>>. Înțelegem că, în zilele noastre, consumatorii caută mai mult decât funcționalitate în electrocasnicele lor – își doresc produse pe care să se poată baza, care să le ofere siguranță și încredere în utilizare. Campania evidențiază testele extinse de durabilitate desfășurate de Beko și leagă acest lucru de un beneficiu emoțional semnificativ, acela de a avea ȋn casă electrocasnice rezistente, concepute pentru a face față și celor mai intense momente.”, Daniela Costi, Senior Lead Global Brands, Beko Romania. 

„De-a lungul anilor, ne-am asumat responsabilitatea de a educa consumatorii și de a le oferi soluții sustenabile. Testăm fiabilitatea produselor la extrem, astfel încât clienții noștri să fie lipsiți de griji. Aceasta este a Beko state of mind”. Proiectăm electrocasnice de înaltă calitate, prietenoase cu mediul înconjurător, care răspund nevoilor consumatorilor noștri și contribuie la crearea unui viitor sustenabil. La Beko România, sustenabilitatea este în centrul modelului nostru de business și impactează întreg lanțul valoric, de la faza de concept și producție, până la faza de utilizare a produselor, punând accentul pe tehnologii verzi, care reduc risipa. Acest lucru ne permite nu doar să ne reducem impactul asupra mediului, dar și să creăm valoare pe termen lung pentru consumatorii și partenerii noștri.”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Beko România.  

„Mixul de canale incluse în această campanie – de la TV și YouTube până la campanii de ads pe platformele Meta (Facebook, Instagram), TikTok și Programmatic - ne permite  să ilustram într-o viziune creativă testele riguroase la care sunt supuse electrocasnicele Beko, unui public cât mai numeros. Mesajele sunt transmise într-un format accesibil și atractiv, asigurând consumatorii că prin alegerea electrocasnicelor Beko vor avea un plus de confort emoțional, astfel încât ei să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat în viața lor de zi cu zi. Am creat, de asemenea, o pagină dedicată campaniei pe site-ul Beko România, unde accentul este pus pe beneficiul emoțional al consumatorilor care au electrocasnice Beko în casă”, spune Raluca Boboc, Lead Digital Marketing, Beko România.

Testele efectuate în laboratoarele companiei au pus la încercare ușa frigiderului, care a fost deschisă și închisă de până la 300.000 ori cu rafturile ușii încărcate*. Sertarele interioare ale mașinii de spălat vase au fost trase și retractate de până la 100.000 de ori, sub o sarcină de 16 kilograme**, iar mașina de spălat rufe a fost testată cu un covor de aproape 2 metri lungime, și toate au trecut cu brio testul durabilității***. În ce privește cuptorul sau uscătorul de rufe, ușile lor au fost testate pentru durabilitate fiind deschise și închise de până la 100 000****, respectiv 20 000 de ori*****.

Campania se desfășoară în perioada 27 mai - 14 iulie, având ca obiectiv consolidarea reputației brandului Beko ca producător de produse de calitate și promovarea unui stil de viață sustenabil, în care consumatorii să fie încurajați să facă alegeri responsabile pentru ei și mediul înconjurător.

Echipa Beko Romania:
Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director
Alexandra Pascu – Head of Communication
Daniela Costi – Senior Lead Global Brands
Cristina Gabriela Tudor – Lead Global Brands
Raluca Boboc – Lead Digital Marketing
Daniela Anehei – Sr. Specialist Digital Media Buyer
Romulus Bălășoiu – Senior Social Media Specialist

Brandul comercial Beko face parte din portofoliul Beko România, liderul pieței de electrocasnice din România, alături de brandurile comerciale Arctic, Beko și Grundig. Beko România este parte a grupului Beko B.V. Cu investiții de aproape 400 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002, Beko România și-a extins semnificativ capacitatea de producție și a integrat sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Beko România deține local două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești, unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa.

Compania a obținut certificarea internațională Best Places to Work 2023, fiind recunoscută drept unul dintre angajatorii de top din România. 

*Usa frigiderului a fost deschisă și închisa de 300.000 de ori cu rafturile ușii încărcate. Test efectuat în Laboratoarele Arçelik, sub supravegherea TÜV.
**Sertarul inferior al mașinii de spălat vase a fost tras și retractat de 100.000 de ori cu o sarcină de 16 kg. Test efectuat in Laboratoarele Arçelik, sub supravegherea TÜV.
***Masina de spălat rufe a fost testată cu un covor de dimensiunile 70x195 cm, greutate 1,66 kg în Laboratoarele Arçelik, sub supravegherea TÜV.
****Durabilitatea ușii a fost testată prin deschiderea și închiderea acesteia de 100.000 de ori. Test efectuat în Laboratoarele Arçelik, sub supravegherea TÜV.
*****Durabilitatea ușii a fost testată prin deschiderea și închiderea acesteia de 20.000 de ori. Test efectuat în Laboratoarele Arçelik, sub supravegherea TÜV.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related