Lideri din domeniu discută despre atragerea și retenția talentelor, în contextul actual al pieței muncii.
Profesioniștii HR din Iași sunt așteptați, pe 11 iunie 2024, la Palas Congress Hall din Iași, unde va avea loc o nouă ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”. Evenimentul organizat de BusinessMark va reuni 19 lideri din domeniu, ce vor analiza și dezbate modalitățile prin care organizațiile pot deveni mai atractive pentru talente, consolidându-și brandul de angajator și implementând practici HR relevante.
Invitații vor discuta, totodată, despre construirea unui mediu de lucru pozitiv prin leadership autentic și conversații sincere, consolidarea sentimentului de apartenență prin comunități la locul de muncă și integrarea tehnologiei și inteligenței artificiale în strategiile de Employee Experience.
Printre subiectele cheie se numără și: rolul poveștilor autentice în construirea brandului de angajator, importanța unei culturi orientate către dezvoltare și creștere, precum și modalitățile de a crea un sentiment de incluziune și valorizare în rândul forței de muncă.
Conferința va include sesiuni de prezentări și paneluri de dezbatere, la care vor participa:
- Lana Gabrijelić, Employer Branding Business Partner
- Daniela Șerban, Site Manager, HEITS
- Delia Diaconu, Chief of People and Culture, Yopeso
- Dan Teodorescu, People Services Manager, People Business Partner, Arcadis
- Roxana Ichim, Coach și trainer acreditat pe subiecte de Resurse Umane; Executive HR Manager, Vitesco Technologies
- Patricia Chirica, Marketing & HR Manager, Beenear
- Raluca Hagiu, Chief Operations Officer, Undelucram.ro
- Alina Velic, Director Resurse Umane, Grupul de firme Safir
- Cătălina Lărgeanu, COO, Feel IT Services
- Ana-Maria Diceanu, Founder & CEO, Brain 4 Strategy
- Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
- Andreea Tebrean, Learning & Development Manager, Genpact
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
- Alexandru Răduță, Key Account Manager, Edenred
- Robert Schmidt, Sales & Marketing Director, Smartree
- Cristian Chirigiu, Manager National Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate Regina Maria
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
- Mihail Munteanu, Partener, Manager Corporate, CMC GRUP RISK ADVISOR
Moderator al conferinței va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Evenimentul va avea loc la Palas Congress Hall din Iași, în intervalul 08:30 – 15:30 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza evenimente dedicate profesioniștilor de Resurse Umane, în București și în alte 8 orașe din România. Astfel, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge la: Brașov (16 octombrie), Oradea (24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie). În luna septembrie, va avea loc la București și evenimentul HR Uncovered.
Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
Eveniment organizat de BusinessMark
Partenerii evenimentului: colorful.hr, Macromex, Undelucram.ro, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Smartree, Edenred România, CMC Grup Risk Advisor, Wellington, Worldclass România
Parteneri media: Spotmedia.ro, Revista Cariere, IQads, SMARK, PortalHR, Bursa, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global Manger, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, spatiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.