Armani beauty va asigura machiajul vedetelor la TIFF.23

Armani beauty va asigura machiajul vedetelor la TIFF.23

Armani beauty, unul dintre brandurile de lux din portofoliul Grupului L’Oréal, are plăcerea de a anunța reînnoirea parteneriatului cu Transilvania International Film Festival în acest an în calitate de Official Beauty Partner pentru cea de-a 23-a ediție, ce va avea loc în perioada 14-24 iunie 2024 în Cluj-Napoca. TIFF este primul și cel mai mare festival internațional de film din România, ce se află printre primele 40 de festivaluri de film din lume acreditate de FIAPF (Federația Internațională a Asociațiilor Producătorilor de Film).

Armani beauty va oferi celebrităților de la TIFF.23 în perioada 21-22 iunie un look-semnătură în cornerul exclusiv de beauty amenajat în incinta hotelului Radisson Blu, unde invitații speciali vor putea experimenta strălucirea emblematică Armani și vor descoperi inovațiile și noutățile brandului în premieră.

Parteneriatul dintre Armani beauty și Transilvania International Film Festival reprezintă consolidarea relației pe care brandul o are cu industria cinematografică și vine ca o celebrare a iubirii nemărginite pe care Giorgio Armani o are pentru cinematografie. De-a lungul anilor, designerul a creat costume pentru o listă variată de filme; cel mai cunoscut fiind American Gigolo, din 1980, realizând garderoba actorului Richard Gere, dar și filme precum The Untouchables, Gattaca, Stealing Beauty, Shaft, The Batman Series, The Tuxedo, De-Lovely, Fair Game, The Social Network, Mission Impossible: Ghost Protocol, Hanna, A Most Violent Year,The Wolf of Wall Street și multe altele.

“Ne bucurăm că anul acesta Armani beauty este Official Beauty Partner al TIFF-ului. În timpul festivalului, Clujul se transformă într-un oraș plin de strălucire, iar Galele TIFF au fost mereu spații pentru exprimarea eleganței și a personalității tuturor celor care au călcat pe covorul roșu. Cu un partener ca Armani beauty alături avem încredere că momentele TIFF vor fi spectaculoase.”, au declarat reprezentanții TIFF.

„În acord cu echipa internațională Armani beauty, suntem bucuroși să continuăm parteneriatul cu TIFF (Transilvania International Film Festival), pentru al doilea an consecutiv, punând astfel România pe harta țărilor în care brandul susține și este, la rândul său, suținut de industria cinematografică. Ne propunem ca și în acest an, împreună cu echipa noastră de makeup artiști, să aducem pe covorul roșu al Galei TIFF machiajele semnatură Armani beauty. Iar consumatorilor noștri, pe parcursul lunii iunie, le vom oferi experiența unui machiaj demn de covorul roșu, prin intermediul partenerului nostru Douglas.”, a declarat Anca Ștefan, Couture Brands Director L’Oréal Romania.

În cadrul TIFF.23, Armani beauty va crea momente elegante cu produsele iconice, dar si cu noutățile proaspăt lansate ale brandului: emblematicul fond de ten LUMINOUS SILK, noul fard lichid pentru obraji LUMINOUS SILK CHEEK TINT și PRISMA GLASS, noul luciu pentru buze, oferind la final un touch irezistibil și elegant cu parfumul feminin SÌ EAU DE PARFUM, atât pe covorul roșu, cât și în afara acestuia. Fondul de ten LUMINOUS SILK este cunoscut ca fiind prima expresie a filozofiei Armani beauty în armonizarea nuanței tenului, oferindu-i luminozitate fără a-l încărca. LUMINOUS SILK CHEEK TINT este un nou fard lichid pentru obraji, ce combină culori intense, în tonuri vibrante și ușor de estompat. PRISMA GLASS este noul luciu de buze Armani beauty, cu o textură unică, de la gloss la ulei de buze, ce oferă volum și strălucire multidimensională buzelor. SÌ EAU DE PARFUM, parfumul feminin emblematic Giorgio Armani, caracterizat prin notele sale chypre moderne, acum într-un nou format reîncărcabil.

 

Armani beauty – simplitate conștientă, eleganță naturală și autenticitate

De peste 20 de ani, Armani beauty oferă produse de machiaj cu texturi aparte, produse de îngrijire a tenului ce au la bază tehnologii de ultimă generație, precum și parfumuri create cu ingrediente obținute în mod sustenabil. Inspirat de oameni și de nevoile acestora, linia de machiaj este special creată pentru a pune în valoare frumusețea naturală, și este renumită pentru câteva produse emblematice: fondurile de ten Luminous Silk și Power Fabric, mascara Eyes to Kill, fardurile de pleoape Eye Tint, rujurile lichide Lip Maestro și Lip Maestro Satin și nu în ultimul rând, rujul satinat Lip Power.

Mai mult, Armani beauty oferă colecții de parfumuri atât masculine, cât și feminine, printre care se numără emblematicele Acqua di Giò, Armani Code, Sì și My Way, acum și în format reîncărcabil, precum și colecția de parfumuri Haute Couture Armani Privé.  

Angajamentul de lungă durată Armani beauty față de responsabilitatea socială și de mediul înconjurător este ancorat prin inițiativa globală a brandului privind apa; Acqua for Life, care, încă de la înființarea sa în 2010, s-a concentrat pe asigurarea accesului universal la apă potabilă în regiunile cu deficit de apă. 

Ambasadorii brandului întruchipează viziunea atemporală a frumuseții pe care brandul o promovează: Cate Blanchett, Aaron Taylor-Johnson, Regé-Jean Page, Tessa Thompson, Sydney Sweeney, Sadie Sink și mulți alții.

Armani și-a intensificat relațiile cu lumea cinematografică fiind Official Beauty Sponsor pentru festivaluri de film internaționale precum: Festivalul de Film de la Veneția, Festivalul Internațional de Film de la Berlin și Festivalul Internațional de Film San Sebastian.

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related