Pe 20 iunie are loc cea de a doua ediție a GPeC Republica Moldova, în Chișinău, la Radisson Blu Leogrand Hotel. Peste 15 speakeri internaționali, români și locali vor urca pe scena GPeC, împărtășind cele mai noi cifre, statistici, sfaturi practice și informații de actualitate despre cum să vinzi online cu succes atât pe plan local, cât și peste granițe, în țările UE. Biletele sunt puse în vânzare pe site-ul GPeC.ro, prețurile pornind de la doar 99 EUR/persoană pentru întreaga zi de eveniment.
Ce te așteaptă la GPeC Republica Moldova 20 Iunie?
Cu o tradiție de 19 ani în România, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est.
Cea de a doua ediție a GPeC Republica Moldova se va desfășura în Chișinău, pe 20 iunie și aduce participanților peste 8 ore de Conferință plină de conținut practic, Expo cu unii dintre cei mai importanți jucători din domeniu (atât din România, cât și de pe plan local), Networking cu elita industriei Digital pe tot parcursul zilei, dar și socializare într-un cadru restrâns la Cocktail Party în seara zilei de 20 iunie, după eveniment.
Subiectele discutate și speakerii pe care îi vei întâlni
Subiectele discutate în cadrul Conferinței vizează tot ce e important pentru a vinde online cu succes și pentru a face marketing cu rezultate, speakerii fiind unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu:
- Cifre la zi, provocări și oportunități de creștere, cross-border în e-commerce - Cornel Morcov (FAN Courier), Cosmin Dărăban (Gomag), Oana Dumitrescu (Google)
- Tehnici de optimizare a conversiei care cresc vânzările online – Luke Carthy (E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion)
- Rezultatele studiului pieței de comerț electronic din Republica Moldova – Mihai Burunciuc (AmCham Moldova)
- Importanța datelor pentru a avea campanii de marketing cu rezultate pozitive – Elena Maleca (Hive5)
- Vânzarea în UE prin eMAG Marketplace – Codruț Ioan (eMAG)
- Moduri inovatoare de a utiliza media plătită, SEO și platformele de recenzii pentru a crea strategii de marketing integrate – Hannah Carthy (Verkeer)
- Resurse pentru sprijinirea IMM-urilor din Republica Moldova pentru dezvoltarea în e-commerce – Aliona Stratan (maib), Ion Hornet (Simpals), Liliana Busuioc (AIM Moldova)
- Studii de caz și experiențe ale jucătorilor locali: cum au crescut online și ce putem învăța de la aceștia? - Andrei Gramatschii (GUGA GAGA), Mihai Dîrțu (Oldcom), Sergiu Malai (Hermina), Mila Malairău (AmCham Moldova)
- Folosirea A.I. în E-Commerce pentru optimizarea proceselor logistice și eficientizarea activității – Cristian Orășanu (Naratix.ai)
Înscrieri până pe 18 Iunie, ora 14:00
Prețul biletelor de acces pornește de la 99 EUR / persoană, iar înscrierile se fac exclusiv online până pe 18 iunie, la cel târziu ora 14:00, pentru participanții din Republica Moldova și pentru participanții din România și țările UE.
GPeC Republica Moldova este un eveniment organizat de GPeC în parteneriat cu: AmCham Moldova, AIM - Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova
Powered by FAN Courier
Parteneri strategici: USAID, Suedia și Marea Britanie
Premium Partner: MAIB
Supported by: Gomag, Naratix