OMV își modernizează rețeaua de retail în Europa Centrală și de Est printr-o nouă identitate de brand

OMV își modernizează rețeaua de retail în Europa Centrală și de Est printr-o nouă identitate de brand
  • În următorii 3 ani, procesul de rebranding va fi implementat în aproximativ 1.000 de benzinării din 7 țări
  • Noua identitate corporativă sprijină în mod activ strategia de retail a OMV: partenerul preferat pentru soluții sustenabile de mobilitate, astăzi și mâine
  • Forward for Good: Noua identitate corporativă OMV, cu accent pe sustenabilitate și circularitate

OMV face un nou pas și duce mai departe transformarea sa. Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări – România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea și stilul de viață sustenabile devin o realitate pentru toată lumea.

Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi. Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă. Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani. Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

„În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor”, a declarat Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand. Elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate. Simbolul menține mândria unui brand cu o istorie consacrată, dar reprezintă acum în mod vizual mișcarea și progresul continuu al unui brand care deschide calea pentru ziua de mâine.  Culorile noii identități de marcă mențin referința clară la originile și istoria brandului OMV. Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice și oferă o fundație de brand modernă, orientată spre viitor și adaptată mediului digital de astăzi.

La OMV, reinventăm elementele esențiale pentru o viață sustenabilă. OMV este într-un proces de tranziție pentru a deveni o companie integrată de produse chimice, combustibili și energie sustenabilă, cu accent pe soluții de economie circulară. Migrând treptat spre un model de business cu emisii scăzute de carbon, OMV își propune să atingă ținta Net Zero emisii până în 2050. Compania a obținut venituri de 39 de miliarde EUR în 2023, cu o forță de muncă diversă și talentată de aproximativ 20.600 de angajați în întreaga lume. Acțiunile OMV sunt tranzacționate la Bursa de Valori din Viena (OMV) și ca certificate de depozit americane (OMVKY) în SUA.                                

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related