Treti tinere din România inovează industria de îngrijire a părului în cadrul competiției globale L’Oréal Brandstorm

Treti tinere din România inovează industria de îngrijire a părului în cadrul competiției globale L’Oréal Brandstorm
  • Trei tinere reprezintă România în Finala Internațională a concursului de inovație în business L’Oréal Brandstorm, organizat la Londra, astăzi, 20 iunie 2024.
  • Echipa din România va concura împotriva a 41 de echipe din întreaga lume.
  • Premiul constă într-un internship de 3 luni la sediului central L’Oréal din Franța, toate cheltuielile fiind acoperite de către Grupul L’Oréal.

L’Oréal România anunță că echipa „Glossips”, formată din trei tinere absolvente de studii de licență, vor reprezenta România în cadrul celei de-a 32-a ediții a concursului internațional L’Oréal Brandstorm. În cadrul ediției de anul acesta, tinerele din România concurează împotriva a peste 100.000 de concurenți din 64 de țări, ce studiază diverse domenii. Cele trei tinere sunt:

  • Alexandra Rață - absolventă de Informatică Economică și Psihologie la Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași
  • Melina Fodor - absolventă de Design Textil la Facultatea de Arte Vizuale și Design din cadrul Universității de Arte George Enescu, Iași
  • Letiția Voicu - absolventă de Social Media la Kings College, Londra

Tema ediției de anul acesta a fost stabilită de către echipa L’Oréal Brandstorm în colaborare cu Divizia de Produse Profesionale a Grupului L’Oréal. În cadrul celei de-a 32-a ediții a concursului, participanții sunt invitați să reinventeze viitorul frumuseții profesionale cu ajutorul tehnologiei. Astfel, printre temele abordare în cadrul concursului se regăsesc servicii de frumusețe augmentată, noi modalități de a oferi experiență consumatorilor prin intermediul tehnologiei, precum și viitorul în e-commerce.

Braidie, proiectul cu care echipa Glossips a câștigat etapa națională a concursului, constă într-un dispozitiv produs din materiale sustenabile care scanează suprafața scalpului, realizând o analiză digitalizată a nevoilor scalpului prin intermediul Inteligenței Artificiale generative, urmând ca acesta să îi recomande utilizatorului o rutină de îngrijire a părului personalizată nevoilor sale.

De asemenea, proiectul include o aplicație dedicată, prin intermediul căreia utilizatorul ar putea obține recomandări de îngrijire a părului în timp real, direct de la coaforul său, mai apoi fiind capabil să le achiziționeze prin platforma integrată de e-commerce a aplicației. 

„Anul acesta, Divizia de Produse Profesionale L'Oréal și-a unit forțele cu Brandstorm, competiția emblematică a Grupului pentru tinerele talente din sfera academică, dorind să ofere studenților și absolvenților de pretutindeni o experiență de învățare care îmbină gândirea inovativă, spiritul antreprenorial și sustenabilitatea într-un mod unic, invitând concurenții să propună proiecte care vor reinventa experiența serviciilor profesionale cu ajutorul tehnologiei. Divizia de Produse Profesionale crede cu tărie în coafori și în puterea lor de a oferi tuturor clienților din saloane o frumusețe revoluționară, susținută de ultimele inovații în materie de produse și tehnologii profesionale. Proiectul propus de către echipa Glossips reprezintă o idee inovativă care definește experiența profesională a viitorului – atât în salon, cât și în afara lui. Braidie ilustrează atât conexiunea esențială dintre client și coafor, dar și frumusețea profesională a viitorului, o frumusețe care integrează tehnologia în produsele noastre, în saloanele noastre partenere, pe toate platformele noastre de social media, dar și în fiecare fibră a gândirii noastre.”, a declarat Ruxandra Găbudean, General Manager Professional Products Division L'Oréal România. 

„Suntem pe deplin recunoscătoare că viziunea noastră a prins o voce prin proiectul inovativ pe care l-am propus pentru Brandstorm 2024, fiind un rod vizibil al muncii noastre de echipă. Este incredibil să conștientizăm faptul că încrederea pe care am avut-o în ideea noastră ne-a adus până aici, în punctul în care putem spune cu mândrie că reprezentăm România în finala internațională L’Oréal Brandstorm de la Londra. Nu putem decât să ne bucurăm în continuare de experiențele frumoase oferite de L’Oréal și de oamenii minunați cu care colaborăm și pe care am avut șansă să îi cunoaștem.”, au declarat Alexandra Rață, Melina Fodor și Letiția Voicu, câștigătoarele etapei naționale L’Oréal Brandstorm România 2024.

 

L’Oréal Brandstorm – cea mai mare competiție internațională de business pentru tineri

L’Oréal Brandstorm este cea mai mare competiție internațională de business dedicată tinerilor cu vârstă până în 30 de ani. De 32 de ani competiția se organizează anual, la nivel internațional, în peste 70 de țări în care compania L’Oréal activează, timp în care peste 700.000 de studenți au participat. L’Oréal Brandstorm este singura competiție de acest tip EOCCS[1], experiența Brandstorm fiind recunoscută ca modul de learning. În cadrul programului, echipele concurente beneficiază de mentorat din partea reprezentanților L’Oréal, anul acesta mentorii făcând parte din Divizia de Produse Profesionale a companiei.

Pe lângă faptul că oferă oportunitatea de a obține un loc de muncă în cadrul Grupului L’Oréal, concursul Brandstorm este o experiență demnă de a fi inclusă în CV-ul oricărui participant.. Atât instituțiile de învățământ, cât și tinerii, apreciează că, prin aplicarea provocărilor din viața reală în sala de clasă, competiția încurajează dezvoltarea gândirii creative și a abilităților antreprenoriale, ambele fiind elemente deosebit de importante pentru obținerea succesului profesional. Programul Brandstorm este integrat în curricula de afaceri a peste 100 de universități și școli de afaceri din întreaga lume. Cu ajutorul concursului, mii de absolvenți au obținut locuri de muncă în cadrul Grupului L’Oréal, inclusiv Camille Kroely - Chief Web3 & Metaverse Officer. 

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

[1]  EFMD Online Course Certification System

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related