PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”

PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”
  • PENNY lansează o colecție specială de fructe și legume din pluș, hrănind curiozitatea și entuziasmul copiilor care, în joacă, pot descoperi cum să mănânce sănătos.
  • Clienții se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Bucură-te de un pluș de sănătate la joacă!” – fiecare pluș cumpărat sprijină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, prin care zeci de elevi sunt ajutați să acceseze programe educaționale.
  • 1 jucărie pluș cumpărată = 1 șansă la educație. Proiectul dezvoltat de World Vision România în parteneriat cu PENNY vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor.

În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează 4 fructe și 4 legume ce abia așteaptă să-și spună povestea: Brocco, Morcovel, Sfecluța, Chef Oni, Zmeurica, Gemenele Cireșele, Nana Banana și mărul Marinică.

Prin această colecție, PENNY își propune să ofere clienților și copiilor din viața lor o experiență de joacă frumoasă, amuzantă și instructivă. Jucăriile de pluș sunt pregătite să stârnească curiozitatea copiilor și să își spună povestea, iar aceștia pot învăța în joacă cum să mănânce sănătos.

Până pe 3 septembrie 2024, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumularea de puncte bonus, în cadrul căreia clienții pot achiziționa jucăriile de pluș la prețuri preferențiale, cu o reducere de 70%. Folosind cardul PENNY fiecare punct obținut se dublează, iar la 5 puncte adunate pe talonul colector se acordă reducerea pentru o legumă sau un fruct din pluș.

Prin această campanie, PENNY continuă, alături de World Vision România, cauza „Vreau în clasa a 9-a”, program prin care zeci de elevi sunt ajutați să acceseze programe educaționale, stimulându-le interesul pentru continuarea studiilor.

Anul acesta, PENNY a dublat numărul elevilor pe care îi susține să își continue studiile. Alături de elevii pe care i-au sprijinit până acum, începând din acest an au adăugat încă 70 de elevi pe care să îi susțină pe toată durata liceului.

Cu ajutorul clienților și a implicării lor în campaniile anterioare de loializare, cei 70 de elevi sprijiniți până acum studiază deja în unități de învățământ din Vaslui, Brăila, Cluj, Iași și Vâlcea.

"Ne bucurăm să putem aduce noi prieteni din pluș în viața copiilor. Odată cu această campanie de loializare ne propunem un câștig dublu pentru cei mici - copiii pot învăța despre alimentația sănătoasă în timp ce se joacă cu fructele și legumele din pluș și, totodată, ajutăm alți tineri să își finalizeze studiile. Invităm clienții să sprijine programul desfășurat alături de World Vision România, ca elevii să își poată continua studiile. Fiecare gest contează, iar fiecare pluș cumpărat reprezintă o șansă la educație.", a afirmat Monica Coman, Team Leader Advertising din cadrul PENNY | REWE România.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related