O nouă ediție a concursului „Pune-ți semnătura pe 1.000.000 de pahare 5 to go“ a demarat în luna iulie. Premiul: 3.000 de euro

O nouă ediție a concursului „Pune-ți semnătura pe 1.000.000 de pahare 5 to go“ a demarat în luna iulie. Premiul: 3.000 de euro

5 to go continuă seria campaniilor provocatoare dedicate colecției RETROGRAND și desfășoară în luna iulie 2024 o nouă competiție adresată celor mai creativi, pasionați și talentați artiști digitali. Alături de Radio Guerrilla, brandul a lansat ediția de anul acesta a concursului „Pune-ți semnătura pe 1.000.000 de pahare 5 to go“, o oportunitate pentru graficienii care se simt inspirați de spiritul RETROGRAND de a-și vedea creațiile imprimate pe cele mai impunătoare pahare din portofoliul 5 to go, în cele peste 580 de cafenele ale brandului.

Este al 4-lea an în care RETROGRAND va beneficia de o ediție concept. Paharul de 22 oz (650 de ml) s-a aflat încă din anul lansării sub umbrela creativității, fiecare ediție a colecției având un element caracteristic special. În 2020, colecția ZODIAC aducea în prim plan cele 12 semne zodiacale, a urmat MUSIC DECADE 1960 - 2000, cu un pahar și un playlist dedicat fiecărei decade muzicale, dupa care, în 2023, campania promoțională cu Radio Guerrilla a generat 5 povești românești reinterprate grafic. Viziunea inovatoare, impactul vizual și caracteristicile stilului retro au fost și vor fi și de această dată ingredientele  designului câștigător.

Această campanie dedicată comunității 5 to go pune la bătaie identitatea vizuală a produselor din colecția RETROGRAND, un concept curajos, care oferă participanților libertate totală de expresie și reflectă astfel deschiderea față de nou specifică brandului nostru. Cea mai recentă colecție RETROGRAND, inspirată din basmele românești, a fost un real succes și am fost surprinși de mulțimea de propuneri elaborate  pe care le-am primit din partea participanților. Ne bucură colaborarea cu Radio Guerrilla pentru acest proiect și sper să avem un număr cât mai mare de artiști înscriși, care să redea conceptul RETROGRAND în moduri inedite, prin elemente grafice creative, astfel încât juriul și publicul care votează să nu aibă o misiune ușoară nici anul acesta, iar clienții să se bucure de un design spectaculos în cafenele în următorul an“, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Mecanismul de participare este similar celui de anul trecut: cei care doresc să se înscrie în competiție sunt invitați să posteze schița designului creat pe conturile personale de Instagram și Facebook și să trimită propunerea dezvoltată pe [email protected]  până la data de 31 iulie 2024, ora 23.59. O condiție esențială este ca propunerile să fie originale, relavante pentru brand, participanții să aibă minimum 18 ani, să dea tag și follow paginilor 5 to go și Radio Guerrilla, iar postările de pe conturile personale să conțină #nouacolectie5togo2024.

Participanții pot alege orice temă doresc pentru noul design al colecției RETROGRAND, pot înscrie unul sau mai multe proiecte în concurs și au libertatea să folosească orice tehnică doresc, însă indiferent că sunt pictate, desenate sau create în diverse programe de design, creațiile - predate exclusiv în format digital - trebuie să respecte anumite cerințe tehnice, care să permită folosirea lor pe ștanța paharului. 

După încheierea înscrierilor, un juriu format din reprezentanți 5 to go și Radio Guerrilla va desemna 10 finaliști, care vor intra în direct, pe rând, în emisiunea Guerrilla de Dimineață, iar lucrările lor vor putea fi votate ulterior, până pe 15 august, de către vizitatorii site-ului Guerrillaradio.ro. Clasamentul final se va stabili prin calcularea unei medii între voturile publicului și cele ale juriului. Printre criteriile luate în considerare în oferirea punctajului se numără relevanța proiectului, estetica, funcționalitatea și originalitatea acestuia.

Câștigătorul concursului va primi un premiu în valoare de 3.000 de euro, iar ideea sa creativă va fi declinată pe cele 5 pahare RETROGRAND. Este de așteptat un număr de participanți cel puțin la fel de mare precum anul trecut, când 140 de proiecte au intrat în selecția finală.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related