PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România, oferind o experiență senzorială explozivă

PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România, oferind o experiență senzorială explozivă

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi,  anunță lansarea noului Doritos Flamin' Hot în România, adăugând o nouă aromă explozivă în portofoliul său de produse Doritos.

Aceasta vine ca răspuns la numeroasele cereri ale consumatorilor din România, exprimate în social media, care și-au dorit să experimenteze celebra aromă picantă, cunoscută și apreciată în alte tări.

Doritos Flamin' Hot oferă o experiență senzorială intensă, cu o aromă picantă care provoacă simțurile oricui este destul de curajos să încerce. Acest produs inovator este fabricat local la fabrica PepsiCo din Popești, utilizând porumb 100% cultivat în România. Această localizare a sursei de porumb pentru produsele din tot portofoliul Doritos nu doar că sprijină agricultura locală, dar are și un impact pozitiv asupra mediului, reducând emisiile de CO2 cu până la 1.900 de tone metrice anul și scurtând distanțele de transport cu aproximativ 1.400.000 de kilometri, comparativ cu aprovizionarea din altă țară europeană.

"Lansarea Doritos Flamin' Hot în România este o dovadă a promisiunii noastre de a oferi produse inovatoare și îndrăznețe, care să răspundă preferințelor consumatorilor noștri. Suntem încântați să aducem această aromă emblematică în portofoliul nostru și să oferim consumatorilor români o experiență de gust unică și intensă ," a declarat Vlad Vlădescu, PepsiCo East Balkans Snacks Marketing Manager.

Doritos Flamin' Hot este deja disponibil în magazinele din România și, în câteva zile, se va da startul oficial campaniei de comunicare pentru promovarea acestui nou produs. Totodată, compania a anunțat că în perioda următoare vor fi pregătite și alte surprize spicy pentru consumatorii săi, menținând spiritul îndrăzneț care definește brandul Doritos.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related