Floria reia dezvoltarea offline și investește peste 60.000 Euro în a șasea florărie, deschisă în franciză, în Sun Plaza

Floria reia dezvoltarea offline și investește peste 60.000 Euro în a șasea florărie, deschisă în franciză, în Sun Plaza

Floria, brand de referință pe piața de floristică din România, reia extinderea în offline prin deschiderea celei de-a șasea florării în regim de franciză. După florăriile din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu, florăria din Sun Plaza, realizată printr-o investiție de peste 60.000 Euro, consolidează prezența Floria în locații cu vad comercial ridicat.

"Deschiderea în Sun Plaza marchează reluarea extinderii în spații offline. Ne dorim să susținem o dezvoltare intensă, cu câteva locații în fiecare an, astfel să fim mai aproape de clienți și să creăm experiențe superioare de cumpărare, atât online, cât și offline,” a declarat Diana Patac, Business Development Franchise Floria.

Florăria din Sun Plaza este amplasată strategic într-unul dintre cele mai frecventate centre comerciale din capitală și are o suprafață de 22 mp. Investiția în amenajare se ridică la 60.000 euro. Spațiul este poziționat la parter și reflectă identitatea premium a florăriilor Floria.

Ca toate florăriile Floria, noua locație din Sun Plaza respectă standardul de design și prospețime al florilor și mizează pe mixul creativ între florile cunoscute și alese în mod tradițional de publicul român -precum trandafiri, frezii, lalele, hortensii - și flori mai deosebite precum Prothea, Strelizia, Brunia, Helliconia, Anthurium sau orhidee Vanda - care aduc accente sofisticate buchetelor create de floriștii Floria.  

 

Extindere în franciză, în centre comerciale

Pe fondul direcției de dezvoltare strategică, deschiderea florăriei în regim franciză în centrul comercial din sudul Capitalei, subliniază intenția Floria de a-și extinde prezența în offline și de a oferi oportunități de afaceri antreprenorilor din sectorul floristic. 

Partenerii francizați primesc asistență în amenajarea și designul florăriei, training pentru angajați și suport continuu pentru optimizarea operațiunilor. Venim cu tot know how-ul acumulat în peste 10 ani de activitate și modelul de business profitabil al florăriilor actuale, spune Diana Patac.

Investiția necesară în deschiderea unei florării Floria este de cca. 3000 eur/mp, cu două formate de design disponibile - florărie boutique, cu suprafețe de 20-25 mp, sau florărie experiență, cu suprafețe peste 30 mp.

Pentru următorii ani, Floria vizează extinderea în toată țara, în spații din centre comerciale cu trafic mare.

"Ne dorim să susținem o dezvoltare activă, alături de persoane pasionate de flori și sectorul floristic, pe care noi îl cunoaștem foarte bine atât din perspectivă creativă, cât și din cea operațională. Vrem să lucrăm cu antreprenori implicați total, care își doresc să crească un business aplicând o rețetă profitabilă și în același timp orientată către excelență din perspectiva produsului și a serviciilor. Căutăm parteneri cărora să le facă plăcere să se implice în operațiunile florăriei, să fie permanent înconjurați de flori", completează Diana Patac, Business Development.

Expertiza Floria vine pe de-o parte din activitatea online, unde brandul este activ de 14 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, precum și designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. Pe de altă parte, Floria este activă cu florării fizice din 2015, având în prezent alte 5 florării, toate funcționând în sistem de franciză. Acestea sunt localizate în Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu.

Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piața, Floria.ro este magazinul online care oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței din România. În cei 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români, asigurând un serviciu de livrare rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toata tara.

Floria.ro a primit de șase ori titlul de Florăria Online a Anului, in cadrul Galei Premiilor de e-Commerce, iar de două ori titlul Cea mai buna florărie online si Cel mai bun magazin online din Romania. Încă de la înființare, dar mai ales în ultimii ani, Floria.ro a adus în permanență inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colturile lumii.

Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related