Studiu Xiaomi: Performanța camerei, esențială în alegerea unui nou smartphone pentru 52% dintre români; o treime schimbă telefonul la 1-2 ani

Studiu Xiaomi: Performanța camerei, esențială în alegerea unui nou smartphone pentru 52% dintre români; o treime schimbă telefonul la 1-2 ani
  • Camera performantă este cea mai importantă componentă a unui smartphone, pentru 63% dintre utilizatori
  • Peste trei sferturi din respondenți consideră camera esențială pentru a surprinde cât mai real momentul fotografiat și doar 38% se concentrează pe selfie

Performanța camerei este esențială în alegerea unui nou smartphone pentru 52% dintre români, potrivit unui studiu realizat de Xiaomi în România, pe un eșantion de 1.690 de respondenți.

Mai mult decât atât, camera performantă este cea mai importantă componentă a unui smartphone, pentru 63% dintre utilizatori, potrivit aceluiași studiu.

Ca funcționalități importante ale unei camere, cei mai mulți respondenți (78,5%) consideră camera esențială pentru a surprinde cât mai real momentul fotografiat. Urmează cei care apreciază rezoluția mare a imaginilor și clipurilor filmate (66,9%), iar podiumul este completat de performanța în condiții de lumină scăzută (62,9%). Selfie-urile și portretele fotogenice sunt apreciate de 38,3% dintre respondenți, 35,2% caută opțiuni eficiente de editare foto și video, iar 27,5% se bazează pe aceasta pentru vloguri și apeluri video de calitate.

Dacă 32,9% dintre români schimbă telefonul la fiecare 1-2 ani, 61,9% păstrează același smartphone peste doi ani. La polul opus, 5,2% din respondenți schimbă terminalul mai des de 1-2 ani.

Inspirat din estetica camerelor tradiționale și conceput pentru a răspunde celor mai înalte exigențe foto și video, Xiaomi 14 Ultra, flagship prezent și în România, prezintă un modul circular distinctiv pentru cameră, cu un design stilizat plat pe spate.

Xiaomi 14 Ultra este echipat cu o configurație profesională cu patru camere cu o gamă remarcabilă de lungimi focale, cuprinse între 12 mm și 120 mm. Setul quad-camera este completat de camera telefoto flotantă Leica de 75 mm, camera periscop Leica de 120 mm și camera ultra-wide Leica de 12 mm.

Pentru a oferi o experiență profesională de videografie, noul mod Film introduce practici din industria cinematografică precum aspect ratio 2,39:1 și regula shutter-ului de 180°, oferind videoclipuri cu un aspect cinematografic autentic și blur de mișcare.

Modul Director oferă o interfață de nivel profesional cu controale avansate de parametri și înregistrare în format Log pentru o post-producție flexibilă. Xiaomi 14 Ultra poate fi integrat cu alte dispozitive Xiaomi ca monitoare externe pentru o experiență captivantă de productivitate.

Lansat alături de Xiaomi 14 Ultra, Kit-ul de fotografie Xiaomi 14 Ultra este conceput pentru pasionații de fotografie și videografie, oferind funcții extinse într-un grip și o husă dedicate. Acesta include un buton declanșator în două etape, o pârghie de zoom, un buton personalizabil de înregistrare video și un cadran suplimentar personalizat. Kit-ul funcționează și ca acumulator extern, oferind o autonomie a bateriei de 1500mAh. Acest accesoriu este disponibil pentru achiziție separată.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 658,1 milioane în martie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 786,1 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, pe locul 360.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related