Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”

Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”
  • 18 august este noul termen limită până la care cercetătoarele din România se mai pot înscrie în Programul de Burse Private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe” ajuns la cea de-a XV-a ediție.
  • Pentru a se înscrie în program, cercetătoarele trebuie să își depună dosarele de canditatură online.
  • Aplicantele pot beneficia de câte o bursă în valoare de 50.000 lei, pentru finanțarea unui proiect de cercetare în domeniile Științelor Vieții, Științelor Exacte sau Computer Science.

L’Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO anunță extinderea termenului de înscriere în cea de-a XV-a ediție a Programului de Burse Private „Pentru Femeile din Științe”. Cercetătoarele interesate își pot depune dosarele de candidatură online, pe platforma For Women in Science, până la data de 18 august 2024.

Pentru ediția din 2024, vor fi acordate cinci burse în valoare totală de 250.000 lei pentru finanțarea a cinci proiecte de cercetare. Aceste burse au obiectivul de a încuraja tinerele cercetătoare, cu vârsta de maximum 40 de ani, care urmează în prezent studii doctorale sau stagii post-doctorale să-și continue cariera științifică în România.

Pentru a susține carierele femeilor din comunitatea științifică română, următoarele burse vor fi acordate în cadrul ediției din acest an:

  • Două burse a câte 50.000 lei fiecare pentru două cercetătoare din domeniul Științelor Vieții;
  • Două burse a câte 50.000 lei fiecare pentru două cercetătoare din domeniul Științelor Exacte;
  • O bursă în valoare de 50.000 lei pentru o cercetătoare din domeniul Computer Science.

Nominalizările vor fi evaluate în funcție de contribuția remarcabilă a proiectului de cercetare propus la progresul general al științei, de impactul cercetărilor aplicantei în domeniul de expertiză, de noutatea și rezultatele așteptate, precum și de recunoașterea de către colegii din aceeași disciplină.

Juriul este format din academicieni, profesori universitari și doctori de renume din cele trei arii pe care programul le are în vedere. Jurizarea va avea loc în perioada august – noiembrie 2024, urmând ca în decembrie 2024 să fie anunțate câștigătoarele acestei ediții.

De 25 de ani, Fundația L’Oréal și UNESCO încurajează participarea femeilor la știință și, anual, premiază excelența științifică a patru, respectiv cinci tinere cercetătoare, fiecare dintr-o regiune importantă a lumii. Până acum, în cele 14 ediții consecutive de la lansare, în cadrul programului au fost premiate 42 de cercetătoare din România, cu burse în valoare totală de peste 1,5 milioane de lei, investiți în activitatea acestora.

”Bursa privată L'Oréal-UNESCO a însemnat, pe de o parte, oportunitatea de a-mi continua activitatea de cercetare, iar, pe de altă parte, ocazia de a întâlni și de a colabora cu oameni minunați și profesioniști care m-au ajutat să transmit rezultatele muncii mele către un public cât mai larg. Este o onoare pentru mine să fiu una dintre laureatele acestei burse. Doresc să mulțumesc L'Oréal-UNESCO pentru această experiență prin intermediul căreia am învățat o sumedenie de lucruri care au contribuit la dezvoltarea și maturizarea mea profesională. Pe această cale, îndemn tinerele cercetătoare să spună „da” oportunității de a progresa pe plan profesional și personal și să participe la această competiție cu încredere și entuziasm. Le urez mult succes!”, declară Iulia Antohe, Cercetător Științific gradul II în cadrul Institutului Naţional pentru Fizica Laserilor, Plasmei şi Radiaţiei (INFLPR), România, și laureată a celei de-a XIII-a ediții ale Programul de Burse Private L’Oréal - UNESCO „Pentru Femeile din Științe”

Cercetarea și știința reprezintă unul dintre pilonii cheie pe care s-a construit grupul L’Oréal, fondat de un chimist în urmă cu peste 110 de ani. Încă de atunci, L’Oréal și-a dedicat resursele  pentru susținerea și promovarea cauzei femeilor, oriunde în lume.

Programul național de burse private L’Oréal-UNESCO „Pentru Femeile din Științe” oferă sprijin tinerelor cercetătoare, le ajută să-și dezvolte potențialul maxim, iar prin faptul că oferă vizibilitate activității lor, programul le inspiră și pe tinerele eleve să ia în considerare o carieră în știință.

Bursele L’Oréal - UNESCO ”For Women in Science” se acordă anual la nivel național sau regional, în ceremonii organizate în 117 țări. 275 de tinere cu contribuții majore in domeniul științific, beneficiază în fiecare an de programe de bursă naționale sau regionale. Dintre acestea, cele mai promițătoare 15 femei de știință sunt selectate în cadrul programului Internațional Rising Talents.

Anual, cinci femei de știință primesc premiul L’Oréal - UNESCO ”For Women in Science” Award pentru activitatea desfășurată în domeniul lor, Științele Vieții, Științele Exacte sau Computer Science. Fiecare laureată primește câte un premiu de 100.000 euro.

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.

L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 115 ani, are o istorie de mai bine de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy și La Roche-Posay, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Comisia Națională a României pentru UNESCO a fost înființată în 1956 şi este o instituție publică aflată în coordonarea Ministerului Educației Naționale, asigurând legătura României cu UNESCO, în baza colaborării cu Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Culturii, Academiei Române și cu alte instituții şi organisme centrale.

Comisia Naţională a României pentru UNESCO are, conform Cartei Comisiilor Naţionale pentru UNESCO, rol consultativ, prin acordarea de consultanță de specialitate guvernului şi delegaţiilor la Conferinţa Generală UNESCO şi al programelor sale; rol de legătură între Secretariatul UNESCO şi structurile guvernamentale şi neguvernamentale; rol de informare a UNESCO asupra obiectivelor şi activităţilor naţionale; rol participativ în elaborarea, implementarea şi evaluarea programelor UNESCO. Misiunea CNR UNESCO este, pe de o parte, aceea de a focaliza programele UNESCO relevante în România, făcându-le repere ale dezvoltării socio - economice - durabile. Pe de altă parte, Comisia are rolul de a fructifica în planul activităţii globale a UNESCO valorile româneşti în domeniul educaţiei, culturii şi ştiinţei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related