Diviodent se extinde către retail dincolo de îngrijire orală și lansează DailyCare.ro, portalul cu produse naturale pentru îngrijire personală

Diviodent se extinde către retail dincolo de îngrijire orală și lansează DailyCare.ro, portalul cu produse naturale pentru îngrijire personală
Diana Baltac si Mihaela Radu

Diviodent, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România, cu afaceri de 2.4 milioane de euro anul trecut, anunță lansarea DailyCare.ro, magazin online dedicat produselor naturale pentru îngrijire personală. Această inițiativă marchează extinderea companiei către retail dincolo de produsele destinate igienei dentare, oferind o gamă diversificată de produse de îngrijire care respectă cele mai înalte standarde de calitate și sustenabilitate. Investiția totală alocată pentru primul an de funcționare se ridică la 50.000 euro, direcționată către platforma eCommerce, stocuri și promovare.

Activ pe piața din România din 2004 și condus de  Diana Baltac și Mihaela Radu, Diviodent este distribuitor de consumabile și sisteme de albire dentară pentru cabinetele stomatologice și consumatori individuali. Diviodent este unic importator Ultradent Products în România, producătorul sistemelor profesionale de albire Opalescence, liderul mondial în albirea profesională a dinților. La sfârșitul anului trecut, Diviodent și-a extins portofoliul de produse cu gama PROMIS, consolidându-și astfel poziția de companie de referință pe plan local în furnizarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru îngrijirea orală.

Diviodent a încheiat anul trecut cu vânzări de 2.4 milioane Euro, în creștere cu 20% față de anul precedent. Dinamica pozitivă s-a datorat atât diversificării gamei de produse comercializate pe segmentul de îngrijire dentară, dar și creșterii interesului clienților pentru soluții sustenabile de îngrijire, pe fondul căruia compania a decis extinderea demarată în acest an către produse de îngrijire pentru întreaga familie.

 

Inovație și sustenabilitate în îngrijirea personală

Lansat la începutul lunii august, DailyCare.ro aduce în prim-plan branduri naturale și sustenabile, oferind românilor o gamă variată de soluții pentru îngrijire corporală și orală, dar și produse destinate stării de bine sau din categoria beauty. De la produse pentru protecție solară și îngrijire corporală, până la produse pentru albirea dinților și ceaiuri, DailyCare.ro se angajează să ofere produse de calitate ridicată, cu formulă naturală, care satisfac o gamă variată de nevoi și cerințe.

Ne-am dorit să aducem la un loc produse de îngrijire personală pe care le-am testat, pe care le cunoaștem, le folosim, în care credem. Scopul nostru este să garantăm- inclusiv prin experiență personală- pentru calitatea și eficiența fiecărui produs disponibil pe DailyCare.ro. Credem în importanța utilizării produselor cât mai naturale și sustenabile, iar fiecare brand din portofoliul nostru reflectă aceste valori. Ne dorim că fiecare persoană care trece pragul magazinului nostru să aibă încredere deplină în alegerile pe care le face” spune Mihaela Radu, cofondator Diviodent și DailyCare.ro

Portofoliul de produse comercializate pe dailycare.ro include branduri recunoscute pentru angajamentul lor față de sustenabilitate, grijă față de mediu și etichetă curată. Printre brandurile alese de cele două fondatoare pentru a fi disponibile pe site se numără Opalescence, Herbadent, Promis, Cocosolis, Moroccanoil, Falcon sau L’Occitane.

„DailyCare.ro este gândit să ofere clienților acces la produse naturale și eficiente pentru îngrijirea personală, adică un loc unde fiecare poate găsi soluții sigure și sustenabile pentru a-și menține starea de bine, sănătatea și frumusețea, fără a face rabat de la calitate. Ne angajăm să oferim produse care nu doar că sunt eficiente, dar care respectă și mediul înconjurător. Fiecare produs de pe DailyCare.ro este ales cu atenție pentru a satisface aceste criterii. Acordăm o importanță sporită acestor aspecte- produse cu formulă naturală, pe cât posibil, etichetă cât mai curată, produse prietenoase cu mediul,  ambalaje reciclabile, prețuri corecte și bineînțeles, sustenabilitatea este în centrul tuturor acțiunilor noastre” declara Diana Baltac, cofondator Diviodent și DailyCare.ro.

Diviodent este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România, activ pe piața din România din 2004.

A încheiat anul 2023 cu vânzări de 2.4 milioane Euro, în creștere cu 20% față de anul precedent. Dinamica pozitivă s-a datorat atât diversificării gamei de produse comercializate pe segmentul de îngrijire dentară, dar și creșterii interesului clienților pentru sisteme profesionale de albire dentară și soluții sustenabile de îngrijire, pe fondul cărora compania a decis extinderea din acest an.

Diviodent este distribuitor de consumabile și sisteme de albire dentară pentru cabinetele stomatologice și persoane fizice și unic importator Ultradent Products în România. Diviodent este activ pe piața din România din 2004 și este condus antreprenoarele Diana Baltac și Mihaela Radu.

Diviodent realizează distribuția consumabilelor, prin 2 căi principale. Astfel, pe segmentul B2B, furnizarea consumabilelor pentru cabinetele stomatologice se face în principal, prin rețeaua specializată de distribuitori, construită și consolidată de-a lungul celor 20 de ani de activitate. În urma evenimentelor de promovare adresate consumatorului final ponderea vânzărilor online pe site-ul dentalmall.ro este in creștere semnificativă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related