Andreea Chițu: Oamenii așteaptă de la branduri produse sustenabile, autentice și care să aibă un impact pozitiv asupra mediului

Andreea Chițu: Oamenii așteaptă de la branduri produse sustenabile, autentice și care să aibă un impact pozitiv asupra mediului

După pandemia ce Covid, care a forțat-o să își închidă prima afacere, Andreea Chițu a revenit în piața business-urilor de familie cu un brand sustenabil. Pai din Pai a prins contur după o idee văzută pe Linkedin și înseamnă o fermă de 80 de hectare de culturi de grâu și orz situată pe colinele dobrogene, la 200 km de București. De acolo vine materia primă pentru paiele de băut făcute din tulpini de grâu, naturale si biodegradabile.

„Clienții au fost încântați de calitatea și durabilitatea paielor, precum și de impactul pozitiv asupra mediului. Mulți au apreciat faptul că paiele nu alterează gustul băuturilor și că sunt o alternativă viabilă la paiele din plastic sau hârtie”, spune Andreea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related