Xiaomi lansează în România primele căști cu design deschis OpenWear Stereo

Xiaomi lansează în România primele căști cu design deschis OpenWear Stereo
  • Noile căști sunt disponibile la un preț recomandat de 849,99 lei, în rețelele eMag, Flanco și Vodafone Romania, și pe mi-home.ro.

Xiaomi Corporation lansează în România revoluționarele căști Xiaomi OpenWear Stereo, care stabilesc un nou standard în tehnologia audio wearable.

Cu un design inovator deschis pe ureche, aceste căști promit confort pe tot parcursul zilei, cu o potrivire sigură și confortabilă, utilizând silicon lichid moale, prietenos cu pielea.

Aliajul încorporat cu memorie nichel-titan asigură pliuri flexibile, alături de o purtare durabilă și stabilă în diferite scenarii. Driverul dinamic eliptic de 12x17 mm permite o experiență de ascultare excepțională, în timp ce suportul pentru codec LHDC asigură o calitate superioară a sunetului și o performanță optimizată a basului.

Revoluționar pentru un produs din categoria „open-ear” este sistemul personalizat cu două celule, alimentat de driverul activ de reducere a scurgerilor de sunet de Φ10mm, ce formează unde sonore inverse în timpulemiterii, elimină teama de scurgere a sunetului și asigură confidențialitatea.

Oferind până la 38,5 ore de autonomie a bateriei prin carcasa de încărcare, OpenWear Stereo se bucură de funcții avansate, cum ar fi reducerea zgomotului cu microfon dublu, rezistența la praf și apă IP54 și comenzile tactile personalizabile prin aplicația Xiaomi Earbuds. Conectivitatea este, de asemenea, deschisă, iar transferul audio între dispozitivele din ecosistemul Xiaomi HyperOS are loc cu ușurință.

Xiaomi OpenWear Stereo este disponibil în Sandstone Beige și Cosmic Gray, îmbunătățind experiența audio cu stil și funcționalitate.

Noile căști sunt disponibile, în România, la un preț recomandat de 849,99 lei, în rețelele partenerilor oficiali – eMag, Flanco și Vodafone Romania, și pe mi-home.ro.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 658,1 milioane în martie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 786,1 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, pe locul 360.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related