DECATHLON aduce la Coresi Brașov primul magazin din România cu noul concept și noua identitate de brand

DECATHLON aduce la Coresi Brașov primul magazin din România cu noul concept și noua identitate de brand

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, anunță redeschiderea magazinului din Brașov într-o nouă locație, pe platforma Coresi în imediata vecinătate a Coresi Shopping Resort. Magazinul a fost construit și va fi administrat prin intermediul prestatorului de servicii imobiliare Nhood Services România. Această mutare marchează o transformare majoră, magazinul Decathlon Brașov fiind primul dintre cele 31 de magazine din România care adoptă cel mai recent concept, lansat global de Decathlon în martie 2024. Noua identitate Decathlon, de la logo până la designul interior și expunerea produselor, este acum prezentă și în Brașov.

Această transformare aliniază magazinul din Brașov cu primele magazine din întreaga lume precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate, oferind clienților o experiență de cumpărături imersivă, indiferent de nivelul de practică sportivă. Noua configurație a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o navigare intuitivă și o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.

În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experiență interactivă. Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă, sunt evidențiate prin culoarea albastru, asigurând o orientare ușoară și rapidă.

Suntem mereu preocupați de modul în care clienții noștri interacționează cu magazinele Decathlon. La Brașov, am operat în aceeași locație din 2010, iar numărul celor interesați de produsele noastre a crescut constant. Pentru a le oferi un spațiu mai adecvat și pentru a implementa noul design, am extins suprafața magazinului, adaptând-o nevoilor clienților noștri. Interacțiunea clienților merge acum dincolo de produs, iar noi am regândit procesele, produsele și materialele noastre într-un mod mai sustenabil”, a declarat Alex Domșa, director de expansiune Decathlon România.

“Suntem bucuroși de parteneriatul dezvoltat cu Decathlon. Noul magazin ridicat pe o suprafață de 4.200 mp în cadrul Coresi Shopping Resort extinde experiența de shopping și răspunde așteptărilor vizitatorilor și ale comunității din Cartier Coresi. Nhood continuă dezvoltarea Cartierului Coresi și a zonei comerciale prin îmbogățirea mixului de oferte cu noi branduri.” spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.

Magazinul va îmbina elemente fizice și digitale pentru a facilita explorarea și compararea produselor. Printre serviciile oferite, se numără atelierul pentru întreținerea și repararea produselor, precum și serviciul click and collect pentru ridicarea din magazin a comenzilor plasate online. Totodată în concordanță cu strategia Decathlon de economie circulară în magazin clienții vor regăsi programul Buy Back și produse resigilate. În noua locație din Brașov, Decathlon dispune de o suprafață de vânzare extinsă de 3.820 metri pătrați, comparativ cu cei 2.568 metri pătrați ai vechii locații și case rapide self check-out, ușor de utilizat. Echipa magazinului va fi formată din 70 de angajați, pregătiți să ofere o experiență excelentă clienților.

Redeschiderea magazinului din Brașov cu noul design aduce o experiență de cumpărături mai dinamică și interactivă. Suntem încântați să le punem la dispoziție clienților noștri un spațiu modern și bine organizat, care să răspundă mai bine nevoilor și așteptărilor lor. Credem că acest nou format va transforma modul în care clienții descoperă și utilizează produsele noastre”, a declarat Daniel Berechet, directorul magazinului Decathlon Brașov. 

Decathlon a lansat în luna martie a acestui an noua identitate de brand, orientată spre viitor, și noul logo, ce seamănă cu o orbită. Noua identitate de brand reflectă ambiția și, în același timp, îi celebrează trecutul. Alături de un albastru dinamic, aceasta prezintă acum o nouă pictogramă a mărcii - „orbita” - care exprimă mișcarea, ambiția de a atinge noi înălțimi și circularitatea, aflate în centrul modelului de afaceri sustenabil al Decathlon.

În afară de magazinele fizice, pasionații de sport pot accesa articole şi echipamente sportive şi din magazinul online. Vizitatorii sunt aşteptaţi în oricare dintre cele 31 de magazine Decathlon din România pentru a-şi cultiva pasiunea pentru sport şi a beneficia de produsele și serviciile pe care compania le oferă iubitorilor de sport din ţara noastră.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri în 2023.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a pune oamenii în mișcare prin minunile sportului și facilitând aceasta prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Tribord, Van Rysel, Kiprun, Solognac etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Incepand cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta" Fabricat în România".

Nhood este o companie de servicii imobiliare integrate care are expertiza necesară pentru a concepe și dezvolta un proiect adaptat nevoilor viitoare, pentru a crește activele imobiliare ale clienților săi și pentru a crea valoare durabilă pentru orașe. Creată în 2021, Nhood operează în 11 țări și reunește competențele a peste 1.000 de experți în cele trei activități cheie ale proprietății imobiliare comerciale – property & asset management și dezvoltare.

În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să gestioneze portofoliul de 21 de centre comerciale Auchan din întreaga țară și să continue dezvoltarea celui mai mare proiect de regenerare urbană din România - Cartier Coresi - în beneficiul comunităților și al tuturor parteneriatelor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related