Inițiativa MedLife de testare BTS din cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well a ajuns la peste 1.000 de tineri

Inițiativa MedLife de testare BTS din cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well a ajuns la peste 1.000 de tineri
  • Pentru a încuraja tinerii să se distreze responsabil, MedLife a adus primul centru mobil de testare BTS din Europa Centrală și de Sud-Est în cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well, unde s-au testat gratuit peste 200 de participanți.
  • Adițional testării, peste 300 de tineri prezenți în festival au beneficiat de consiliere gratuită pe probleme ce țin de educație sexuală oferită de medicii buni din diferite specialități: ginecologi, urologi, psihiatri și psihologi.
  • În mediul online și în presă, mesajele de informare și educație sexuală dedicate programului au ajuns la peste 3 milioane de persoane.
  • Acțiunile fac parte din programul de educație sexuală anunțat recent de liderul pieței în contextul în care în cel mai recent studiu derulat la nivel național arată că peste 90% dintre tinerii din România nu au informații pentru a identifica și a se proteja de bolile cu transmitere sexuală.

MedLife a lansat în această vară un program de educație sexuală dedicat tinerilor din România printr-un demers de testare și depistare a bolilor cu transmitere sexuală, după ce studiul național comandat de companie a arătat că 90% dintre tinerii români nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de acești patogeni. 

Peste 200 de participanți la Electric Castle și Summer Well au beneficiat de teste gratuite și au primit rezultatul în maxim 24 de ore. Mai mult, pentru transportarea mai rapidă a probelor recoltate la Electric Castle, MedLife a implicat și sistemul de drone.

MedLife le-a oferit participanților din festival și oportunitatea de a se consulta cu medicii buni despre bolile cu transmitere sexuală, prevenție, depistare și tratament, dar și despre cum pot discuta aceste subiecte cu partenerul de cuplu. Peste 300 de tineri au participat în cadrul sesiunilor de „Speed Dating” și „Hot Talks” susținute de medicii MedLife - urologi, ginecologi, psihiatri și psihologi.

De asemenea, în mediul online și în presă, mesajele de informare și educație sexuală dedicate programului au ajuns la peste 3 milioane de persoane.

„Programul Testat e Hot demarat de MedLife ne-a arătat că tinerii sunt deschiși la discuții și că putem veni în întâmpinarea lor dacă dorim să transformăm un subiect tabu, cum este cel despre bolile cu transmitere sexuală, într-un prilej de a informa și de a micșora statisticile îngrijorătoare. Datele ne arată că numărul infecțiilor cu transmitere sexuală a crescut dramatic: în 2022, în Europa, infectările cu  gonoree au crescut cu 48%, cele cu sifilis cu 34%, iar cele cu chlamydia cu 16 %, față de 2021. Nici în cazul României situația nu este mai bună. Datele INSP arată că, în anul 2022, s-au înregistrat cu 57,8% mai multe cazuri de sifilis față de 2021. MedLife și-a asumat această misiune de a informa și educa tinerii, și de a le oferi cât mai multe resurse pentru a avea o viață sexuală sănătoasă.“, a declarat Ina Ilie, Director Comunicare MedLife.

Testarea BTS oferită gratuit la cele două festivaluri pentru persoanele cu vârsta de minimum 16 ani împliniți a cuprins un panel de 7 patogeni, pentru unele dintre cele mai comune boli cu transmitere sexuală, respectiv: Neisseria gonorrhoeae, Chlamydia trachomatis, Trichomonas vaginalis, Mycoplasma genitalium, Mucoplasma hominis, Ureaplasma urealyticum, Ureaplasma parvum.

Cei care nu au reușit să se testeze în cadrul festivalurilor, pot beneficia de un discount de 20% la pachetele de sănătate „Testat e Hot” pentru testarea BTS în baza prezentării biletului de la Electric Castle sau Summer Well, în clinicile și punctele de recoltare MedLife la nivel național.

MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.  

Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.  

Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Echipa sa puternică și experimentată de management a fost capabilă să creeze și să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.  

Fiind o companie românească cu tradiție, MedLife a ales să se listeze la Bursa din România, fiind un model al listărilor pe piața locală de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanța corporativă pe care o are implementată, a inspirat și alte companii locale spre a porni pe acest drum și a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc și a economiei. Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.  

În perioada de pandemie, MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și să capete un statut de lider în monitorizarea pandemiei prin implicarea activă în zona de cercetare.  

Compania continuă să investească în proiecte cu impact asupra comunității locale, în tehnologie și infrastructură. Creează locuri de muncă și dezvoltă un ecosistem care contribuie la dezvoltarea și menținerea unei Românii sănătoase. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related