Jocurilor Olimpice de la Paris din 2024 au atras pe TikTok peste un miliard de oameni din întreaga lume care au explorat pe platformă conținutul oferit de Comitetul Olimpic Internațional (CIO) și de partenerii săi media oficiali, de la fotografii impresionante, recenziile #ChocolateMuffinTok, la sportivi care fac unboxing de echipamente, inspiră fanii sau sărbătoresc marile lor victorii în timp real.
TikTok aduce acum în prim-plan un rezumat al celor mai populare trenduri, creatori și momente care au unit comunitatea globală în timpul Jocurilor Olimpice.
Autenticitatea, creativitatea și comunitățile de fani
Conținutul de pe TikTok oferit de Comitetul Olimpic Internațional prin intermediul partenerilor meida cu drepturi de difuzare pentru Jocurile Olimpice au captat pasiunea, autenticitatea și experiențele sportivilor, oferindu-le fanilor acces în culisele celui mai mare spectacol sportiv din lume. Sportivii au demonstrat că pot fi și ei creatori de conținut, împărtășind o altfel de latură a Jocurilor Olimpice. Aproape 9 din 10 utilizatori TikTok la nivel global (85%) au spus, la începutul evenimentului, că intenționează să urmărească Jocurile de Vară din 2024 pe TikTok, iar 7 din 10 utilizatori globali TikTok au fost de acord că TikTok permite sportivilor și echipelor să construiască conexiuni mai puternice cu fanii lor* prin colaborările sale cu CIO și partenerii cu drepturi media.
Jocurile Olimpice au consolidat comunitățile de fani care au generat aproape 2 miliarde de vizualizări pentru conturile oficiale, #Olympics (1,6 milioane de postări), #Paris2024 (547k postări) și #Olympics2024 (140k postări) fiind printre cele mai populare hashtag-uri ce au inspirat cele mai multe videoclipuri create pe parcursul Jocurilor.
CIO și partenerii cu drepturi de difuzare au permis ca TikTok să facă parte din acțiune. Olympics Content Hub, creat în colaborare cu CIO și disponibil în aplicație, prezintă conținut olimpic selectat pentru fani, incluzând momente sportive de la parteneri media și CIO, conținut creat de sportivi, activări de la Partenerii Olimpici Mondiali și colaborări creative de la o rețea selectată de artiști și creatori. Până în prezent, hub-ul a fost vizitat de peste 76 de milioane de ori, cei mai mulți fani provenind din Brazilia, SUA și Indonezia.
Conectarea cu audiențe mai mari
Cu un accent pe conținut autentic generat de utilizatori, partenerii media cu drepturi de difuzare ai CIO au avut încredere în TikTok pentru a duce la următorul nivel difuzarea tradițională a evenimentului. Prin TikTok, publicațiile s-au putut conecta într-un mod autentic cu audiențe extinse, provoca conversații relevante și construi comunități în jurul momentelor sportive importante, precum Jocurile Olimpice.
Momentele de neuitat de la Jocurile Olimpice
De la recorduri la momente emoționante, partnerii oficiali cu drepturi de difuzare și CIO au lăsat conturilor lor de pe TikTok să surprindă pe deplin spiritul Jocurilor Olimpice de la Paris 2024. Fanii din SUA, Marea Britanie și Indonezia au creat și împărtășit peste un milion de videoclipuri care au celebrat sportivii și momentele lor preferate.
Videoclipuri #Olympics 2024 de neuitat pe TikTok:
1.Echipa SUA împărtășind un moment de aur pe TikTok imediat după ce a câștigat finala de gimnastică artistică feminină
2. Snoop Dogg, cunoscut și ca cel mai mare fan al echipei SUA, poartă torța olimpică înainte de Ceremonia de Deschidere Paris 2024
3. Vedeta rugby-ului din SUA, Ilona Maher, numește Satul Olimpic „Olympic Villa” - cea mai tare combinație cu Love Island!
4. Fotbalistele australiene Mackenzie Arnold și Alana Kennedy se asortează perfect cu echipamentul lor olimpic
5. Poliția străină sosește la Paris pentru a menține siguranța Jocurilor
6. Înotătorul norvegian Henrik „Muffin Man” Christiansen își împărtășește ultima obsesie: brioșele cu ciocolată din Satul Olimpic! #ChocolateMuffinTok
7. O primă privire asupra paturilor din carton de la Olimpiadă, împărtășită de patinatorul profesionist sud-african Brandon Valjalo
8. Acea privire când apare un nou concurent în „Olympic Villa”
9. Echipa Noii Zeelande evaluează clădirile preferate din Satul Olimpic
10. Medaliata olimpică cu aur Suni Lee se alătură (și câștigă!) trendului TikTok fails
„Olimpiada este o scenă globală, iar CIO și partenerii săi media cu drepturi de difuzare au folosit TikTok ca un spațiu de acces în culise Jocurilor Olimpice. Datorită Comitetului Olimpic Internațional, am reușit să aducem Jocurile mai aproape de un număr de peste un miliard de fani, fie pe stadion, fie pe micile ecrane, în timp ce aceștia au trăit emoția competiției și au descoperit povești de succes. TikTok alimentează pasiunea pentru sport, aduce fani împreună și oferă pentru următoarea generație de olimpici o platformă care susține cultura sportului.”, a spus Rollo Goldstaub, Global Head of Sports Partnerships, TikTok.
Urmăriți sportivii și echipele preferate pe TikTok pentru a fi la curent cu parcursul lor și dupa Jocurile Olimpice.
*Sursa: Studiul Global TikTok Marketing Science despre Jocuri Olimpice și Sport via Suzy, ianuarie 2023 Metodologie: Toate informațiile despre comunitatea TikTok citate se bazează pe date de angajament în aplicație consolidate din 20 iulie (lansarea Hub-ului de Conținut Olimpic) până la 13 august 2024, cu excepția hashtag-urilor olimpice de top, care urmăresc numărul total de postări video până în prezent.
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.