Hanul Boieresc și Chef Alex Petricean dau gust amintirilor într-o nouă serie de rețete cu poveste

Hanul Boieresc și Chef Alex Petricean dau gust amintirilor într-o nouă serie de rețete cu poveste

Rețetele pot fi urmărite în miniseria online Memoria gustului de vară, realizată de PENNY.

Campania Memoria gustului de vară a ajuns anul acesta la cel de-al patrulea sezon. Protagonistul Alex Petricean a dezvăluit și de această dată informații valoroase despre bucătăria de vară a românilor pentru pasionații care gătesc și consumă cu plăcere preparate reinterpetate cu ingrediente de calitate.

Dupa ce proiectul a debutat în 2021 sub forma unei simple serii video de cook & travel, în 2022 au fost explorate destinații spectaculoase din întreaga țară, aflând legende de la ghizi locali, iar în 2023 călătoria culinară a continuat prezentând sfaturi utile despre diferite tehnici de gătit la foc deschis.

Anul acesta, noua serie de rețete este inspirată chiar de poveștile și amintirile oamenilor. Chef Alex Petricean a implicat comunitatea sa și comunitatea PENNY de pe Instagram în procesul de alegere al rețetelor. El a rugat publicul online să lase în comentarii amintiri legate de preparatele de odinioară, povești despre rețete care le trezesc oamenilor gustul amintirilor din copilărie. Chef Petricean a fost bucuros să se lase inspirat de povestirile comunității și cele care i-au atras atenția au fost alese pentru a fi reinterpretate în cadrul seriei video, cu ajutorul produselor 3RO Hanul Boieresc de la PENNY.

„De-a lungul proiectului Memoria gustului de vară am încercat să aduc inspirație în atenția pasionaților de gătit în aer liber, pentru a încerca să retrăim entuziasmul pe care îl simțeam la mesele în familie,  atunci când gustam din mâncarea pregătită cu mult drag. De această dată m-am bucurat ca eu să fiu cel inspirat de gustul amintirilor comunității și am încercat să adaptez rețetele din poveștile oamenilor.”, a afirmat chef Alex Petricean.

„Memoria Gustului de vară – În rețete cu poveste” îl surprinde pe Alex Petricean, cunoscut pentru abilitățile sale ingenioase de gătit, în timpul pregătirii unor preparate propuse de oamenii din comunitate. În primul episod a fost inspirat de Andrei din Mehedinți, care a povestit cu nostalgie că „la grătarele din copilărie, toată lumea făcea câte ceva. Eu pregăteam salata, tata făcea carnea, iar mama se ocupa de sos. Ieșea o masă delicioasă”. Iar Alex Petricean a dat gust amintirilor lui Andrei cu o rețetă realizată din ingredientele 3RO Hanul Boieresc: Turte gătite pe plită cu piept de pui la jar.

Puteți viziona primul episod al seriei pe canalele de social media ale PENNY România. În fiecare miercuri puteți urmări câte un nou episod din Memoria Gustului de vară – În rețete cu poveste pentru a vă inspira în descoperirea gustului amintirilor. De asemenea, pe site-ul PENNY găsiți ingredientele, cantitățile și modul de preparare pentru fiecare rețetă care v-a atras atenția.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related