Himalaya Wellness face pași importanți în domeniul sustenabilității

Himalaya Wellness face pași importanți în domeniul sustenabilității

Himalaya Wellness Company, producătorul de cosmetice și produse de îngrijire personală cu formule inspirate din natură, bazate pe principiile străvechii științe Ayurveda, face pași importanți în domeniul sustenabilității și se angajează ca până în anul 2030 să aibă un portofoliu format din 90% produse cu formulă biodegradabilă în proporție de 90%, iar ambalajele produselor sale să fie 100% reciclabile.

Obiectivele de dezvoltare durabilă ale companiei sunt: concentrarea pe agricultura regenerabilă, folosirea ambalajelor în mod responsabil și reducerea amprentei de carbon.

Compania Himalaya Wellness este conștientă că un sol sănătos poate influența calitatea ingredientelor. Sustenabilitatea este adânc înrădăcinată în principiile companiei, iar aceasta caută mereu moduri prin care să aibă grijă de mediu înconjurător astfel încât să se poată bucura de el și generațiile viitoare. Tocmai de aceea se angajează să continue să protejeze mediul prin aplicarea unui set de bune practici în ceea ce privește agricultura regenerativă. Această inițiativă ajută compania să țină evidența practicilor agricole în fiecare etapă a cultivării plantelor folosite la fabricarea produselor sale, asigurându-se astfel că acestea provin dintr-un sol necontaminat. Compania face eforturi intense ca până în 2025, să reușească să folosească părți regenerabile ale plantelor pentru 98% din producție, urmând ca până în 2030, acest procent să ajungă la 100%.

Acțiunile companiei nu se limitează doar la procesul de fabricație, acestea extinzându-se și asupra ambalării responsabile și reducerii amprentei de carbon. Astfel, Himalaya își dorește ca până în 2025 portofoliul său să atingă nivelul de 90% ambalaje reciclabile față de 65%, cât este în prezent. De asemenea, din dorința de a contribui la conservarea resurselor naturale , producătorul de cosmetice cu ingrediente active naturale din plante se angajează ca în viitorul apropiat, 50% din ambalajele de plastic folosite să provină din material reciclat. Pe lângă asta,  va reduce cu 15% cantitatea de plastic folosit la ambalare.

”Relația Himalaya cu natura a existat încă de la începuturi. De aceea, preocuparea pentru sustenabilitate face parte din ADN-ul nostru. Vom continua să practicăm agricultura regenerativă, să utilizăm practici sustenabile în însămânțarea, cultivarea și recoltarea plantelor pe care le folosim. Avem în vedere și atingerea scopului nostru cu privire la reciclarea hârtiei și a plasticului. Suntem dedicați să reducem și mai mult amprenta de carbon în timp ce ne optimizăm consumul de energie, utilizare a apei și valorificare a energiei provenite din surse regenerabile,” a declarat Shailendra Malhotra, Global CEO al Himalaya Global Holdings Ltd.

Povestea Himalaya Wellness a început în 1930, iar produsele lor au la bază ingrediente active naturale și formule inspirate din străvechea știință Ayurveda. Din acest motiv misiunea Himalaya a fost mereu să folosească cele mai bune practici de creștere și recoltare a ingredientelor naturale, ce stau la baza produselor lor, prin implementarea unor tehnici durabile cum ar fi practicarea agriculturii regenerative, reducerea amprentei de carbon, dar și folosirea ambalajelor responsabile.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related