Trupa The Cardigans își lansează contul oficial de TikTok

Trupa The Cardigans își lansează contul oficial de TikTok

Formată în anul 1992 în Suedia, renumita trupă pop-rock The Cardigans și-a lansat contul oficial de TikTok! Cu toate că au trecut aproape 20 de ani de la ultima piesă lansată, muzica lor continuă să rezoneze, captivând noile generații de fani din întreaga lume.

The Cardigans și-a consolidat popularitatea în 1996 după ce au fost incluși în coloana sonoară a filmului Romeo + Juliet, regizat de Baz Luhrmann, iar piesele lor au devenit de atunci repere ale culturii pop. Printre momentele memorabile se numără interpretarea lui Jim Halpert și a lui Andy Bernard a piesei „Lovefool” în The Office, apariția trupei în serialul de succes Beverly Hills, 90210, dar și coverurile și reinterpretările unor artiști precum Justin Bieber și Kelly Clarkson. La începutul acestui an, Sabrina Carpenter a interpretat melodia „Lovefool” într-un colaj alături de hitul său „Feather” în timpul show-ului susținut de artistă la Coachella, demonstrând că melodiile consacrate ale trupei rezistă testului timpului.

Trupa, din care fac parte Nina Persson, Peter Svensson, Lars-Olof Johansson, Bengt Lagerberg și Magnus Sveningsson, va lansa conținut exclusiv și momente nemaivăzute pentru comunitatea globală de pe TikTok. Aceștia vor împărtăși, de asemenea, detalii personale despre călătoria lor creativă cu #BehindtheSong, prezentând perspective noi asupra pieselor lor renumite.

The Cardigans sunt deja un succes pe TikTok – „Lovefool” a fost inclusă în peste 667,000 de clipuri, creatorii de conținut folosind melodia pentru a împărtăși cu urmăritorii lucrurile care le plac cel mai mult. Comunitatea a îmbrățisat prezența lor pe platformă, cu peste 800,000 de like-uri și 20 de milioane de vizualizări la primul video publicat pe TikTok, iar cifrele continuă să crească.

@thecardigans ?? Hi! #thecardigans #lovefool #theoffice ♬ Lovefool - The Cardigans

Întrebați despre lansarea oficială pe TikTok, membrii trupei a declarat:

„Este nemaipomenit să vedem cum muzica noastră lansată cu ani în urmă a găsit o nouă audiență pe TikTok. De asemenea, este minunat să avem oportunitatea să interacționăm cu cei care îndrăgesc acum piesele noastre și care nu erau născuți la momentul lansării lor oficiale. Este o modalitate distractivă de a face legătura între trecut și prezent”.

„Comunitatea TikTok nu se satură de The Cardigans. Cele câteva clipuri postate până acum au făcut ca membrii comunității să își dorească să afle mai multe despre melodiile lor preferate - mulți dintre ei descoperind muzica trupei pe platformă. Acest lucru dovedește succesul atemporal al The Cardigans și suntem încântați că fanii au acum șansa să se conecteze cu formația care a definit cu adevărat epoca lor”, a adăugat Farhad Zand, Head of Music Partnerships Europe TikTok.

Pentru a sărbători debutul lor pe TikTok, The Cardigans a lansat și un Playlist Oficial care include unele dintre cele mai cunoscute piese ale trupei. Fanii pot urmări acum @TheCardigans pe TikTok pentru momente exclusive din cariera lor remarcabilă și pot crea videoclipuri cu muzica ce i-a transformat într-un nume de referință de aproape trei decenii.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related