Betano devine Sponsor Global Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League

Betano devine Sponsor Global Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League

 

Kaizen Gaming va promova brandul premium Betano și Stoiximan până în sezonul 2026/27 într-un acord pe trei ani.

UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium Betano devin sponsor global oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League. Stoiximan, brandul operat de Kaizen Gaming în Grecia și Cipru, va fi vizibil ca sponsor al competițiilor în aceste țări.

Noua înțelegere, semnată oficial la Monaco înainte de tragerea la sorți a competițiilor de cluburi UEFA, se bazează pe succesul parteneriatului de sponsorizare care a făcut din Betano primul partener de pariuri sportive al UEFA EURO 2024. Ca parte a acestei colaborări, Fundația Kaizen și Fundația UEFA pentru Copii au colaborat pentru a sprijini proiectul „10,000 Smiles”, care a permis unui număr de 10,000 de copii din medii defavorizate să asiste la 40 de meciuri de pe zece stadioane diferite în timpul UEFA EURO 2024.

Aris Dimarakis, Director General Adjunct al Kaizen Gaming, a declarat: „Pe perioada UEFA EURO 2024™, am construit un parteneriat impecabil cu UEFA, oferind o experiență unică milioanelor de fani din întreaga lume care au trăit emoția unuia dintre cele mai prestigioase evenimente sportive. Pe baza acestei relații de succes, ne unim din nou forțele în sprijinul pe care îl vom acorda competițiilor UEFA Europa League și UEFA Conference League. Pe măsură ce Kaizen Gaming continuă să se extindă, oferind divertisment de calitate prin joc responsabil, acest parteneriat cu una dintre cele mai respectate organizații sportive din lume este dovada vie a progresului și a muncii susținute a echipei noastre.”

Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing UEFA, a adăugat: „Suntem încântați să anunțăm parteneriatul nostru cu Kaizen Gaming și brandul său Betano pentru următoarele trei sezoane ale UEFA Europa League și UEFA Conference League. După ce am constat amploarea remarcabilă cu care au promovat sponsorizarea UEFA EURO 2024 din această vară, așteptăm cu nerăbdare să vedem cum Betano va pune în valoare entuziasmul și pasiunea pentru fotbalul european de club pentru a aduce și mai multă emoție fanilor.”

Noua fază a ligii UEFA Europa League, cu 36 de echipe, începe pe 25 septembrie, în timp ce UEFA Conference League, care include acum și ea 36 de cluburi, debutează pe 3 octombrie. 

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume. Cu un accent pe Tehnologie și Oameni, compania își propune să îmbunătățească constant experiența de pariere pe care o oferă prin tehnologia sa proprie pentru milioane de clienți din întreaga lume și să distreze fanii sportului cu pariuri responsabile.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive online și jocuri Betano, cu o prezență consolidată în 15 piețe din întreaga lume. Compania are în prezent mai mult de 2.500 de angajați la nivel global.

Kaizen Gaming a fost recunoscută ca un jucător de frunte în piața globală de pariuri sportive și jocuri, primind mai multe premii din industrie, inclusiv un record mondial de cinci trofee într-un singur an la premiile EGR Operator 2023 („Operatorul de Pariuri Sportive al Anului”, „Campania de Marketing a Anului”, „Produsul de Pariuri Mobile al Anului”, „Produsul In-House al Anului” și „Operatorul de Pariuri In-Play al Anului”).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related